stuurdemper

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

welke stuurdemper voor mij yfz450

Denton
1
3%
Reiger
15
38%
Öhlins
4
10%
WP
7
18%
PEP
3
8%
Precision
7
18%
overigen
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Sg6
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1717
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 18:05
Locatie: W. Vlaanderen

Bericht door Sg6 »

Blaster-boy schreef:zo te zien kiezen de meesten tot nu toe voor precision...
jammer genoeg is dit buiten mijn budget dat ik vrij kan maken voor een stuurdemper :(
iemand misschien een andere oplossing ? weet iemand hoe reiger of ohlins het doen ik hoor er maar weinig van vooral ohlins
de roterende stuurdemper van ohlin is ook niet al te goedkoop. Ik heb indertijd info gevraagd en dit viel wat tegen vooral omdat je dan nog geen beugels had om die ergens te monteren.
Als je zelf nog beugels moet maken ben je ook al een namiddagje zoet.
+++White -Z- Power+++


T0 F@$t F0r Y0u
Fré
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2757
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
Locatie: Wingene (W-Vl), België

Bericht door Fré »

inderdaad, we zochten net zoals jij nu, naar een betaalbare kwalitatief vrij goede stuurdemper, maar wij zijn er niet in geslaagd om er een voor pakweg 300 euro, kant en klaar met beugels op de kop te tikken.
Ik had toen geen zin om veel meer dan 400 euro te moeten betalen, en dan weer eens nog vanalles te moeten gaan verbouwen, alu stukken te frezen en een dag kloten en passen. Als ik dat moet doen dan kost me dat nog eens 200 euro extra aan werkuren, materiaal, transport...

Dus was de keuze eenvoudig -> Precision voor 500 euro, net wat we wilden, kant en klaar geleverd.

Indien er hier geen paar slechte reviews over die Denton of PEP zouden staan, had ik waarschijnlijk die gekocht. Prijs/kwaliteit waarschijnlijk niet slecht, maar ik hang mezelf op als achteraf blijkt dat ik 200 euro weqgesmeten zou hebben. Dat risico wilde ik niet nemen.
White LTZ-450 - powered by MSD -
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik heb nog een roterende GPR liggen, rood van kleur, perfecte staat, met alle montagebeugels voor YFZ, wel stuurstang type Lonstar of dergelijke nodig
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 29 aug, 2005 17:44
Locatie: Meulebeke
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Als ik U was zou ik ook voor de Precision gaan.

Mijn eerste gedacht is nog steeds Öhlins, maar daarvoor moet je inderdaad nog steeds zelf enkele aanpassingen doen.

De Precision had ik ook op de LT-R gemonteerd en moet zeggen dat dit wel één van de beste inversteringen is geweest.

Zoals Fré zegt, kant en klaar geleverd dus geen geklooi, en hij werkt nog heel goed ook!

Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

vandaag bij quadshop een reiger stuurdemper gaan halen voor mijn yfz :) inclusief de klemmen enzovoort , maar nu heb ik een probleem ik krijg hem niet gemonteerd :oops:

het gaat om deze stuurdemper :

http://www.quadshop.be/2de%20Hands%20on ... rstuur.jpg


edit : probleem is opgelost :D
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 23 okt, 2005 11:28

Bericht door yamaha_764 »

ik heb er zelf eentje van reiger, wel op een blaster maar bevalt erg goed !
Plaats reactie