Nieuwe fenders komen eraan - maar hulp is nodig :)

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

Welke kleurencombinatie kies je ?

optie 1 - silver + black
30
61%
optie 2 - white + black
19
39%
 
Totaal aantal stemmen: 49

El Timbo
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 146
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 13:16
Locatie: Niel (Zuid-Antwerpen)
Contacteer:

Bericht door El Timbo »

is 1. men eigen keuze (is trouwens mijn geld ook)
en 2. het is door Hellracer dat ik een quad gekocht heb, als hij er geen had, had ik er ook geen.

Ik wil me met de tijd een naked bike kopen, gedaan met crossen.... er is een tijd van komen en gaan hé, ik wil verschillende dingen gedaan hebben en niet blijven hangen bij 1 hobby.
Men RC cars zijn ook zo goed als allemaal de deur uit gegaan toen de quad er kwam. En als er een moto komt, gaat de quad buiten.

Hier is in een straal van 50km niets waar ik kan rijden met de quad (onverharde weg), op crossparcours kom ik al niet, en als we iets vinden om te rijden, dan jagen ze ons weg met pv's aan ons been.
BMW K1200Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
L.D.
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 804
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 19:17
Locatie: Oosterzele België

Bericht door L.D. »

El Timbo schreef:is 1. men eigen keuze (is trouwens mijn geld ook)
en 2. het is door Hellracer dat ik een quad gekocht heb, als hij er geen had, had ik er ook geen.

Ik wil me met de tijd een naked bike kopen, gedaan met crossen.... er is een tijd van komen en gaan hé, ik wil verschillende dingen gedaan hebben en niet blijven hangen bij 1 hobby.
Men RC cars zijn ook zo goed als allemaal de deur uit gegaan toen de quad er kwam. En als er een moto komt, gaat de quad buiten.

Hier is in een straal van 50km niets waar ik kan rijden met de quad (onverharde weg), op crossparcours kom ik al niet, en als we iets vinden om te rijden, dan jagen ze ons weg met pv's aan ons been.
Je kan toch gewoon op de baan rijden?
Yamaha Fazer is wel mooi voor een naked-bike.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
R rider
Quadrider
Quadrider
Berichten: 368
Lid geworden op: za 21 feb, 2004 22:37
Locatie: dto
Contacteer:

Bericht door R rider »

ok srry kheb niks gezegd
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
kockerlox

Bericht door kockerlox »

ik nam zwart met zilver is echt top
arnold
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: do 26 aug, 2004 21:01
Locatie: velp

Bericht door arnold »

zwart met wit dat is echt gaaf vetteshit is dat zie je bijna nooit met vel groen frame of geel :)
Plaats reactie