welke quad...

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !
Plaats reactie

welke?

KTM 525 XC
4
16%
LTZ 400
2
8%
LTR 450
1
4%
Raptor 700
10
40%
YFZ 450
4
16%
KFX 450R
4
16%
 
Totaal aantal stemmen: 25

LeOke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 449
Lid geworden op: za 05 mar, 2005 23:06
Locatie: Wingene

welke quad...

Bericht door LeOke »

men blaster is al een tijd verkocht en ga tegen het eind van het jaar normaal een nieuw quadje aanschaffen! Zou ongeveer voor 70% onroad zijn en 30% offroad. Er komen zowiezo een nieuw setje velgen bij met straatbanden dat ik kan wisselen!

onderhoud schrikt me ook nie af. is het nu om de 1000km's of om de 2000 maakt me nie veel uit :) piston steken enzo schrikt me ook nie af. wil gewoon zeggen dat er veel als reactie gegeven word dat er veel onderhoud moet aan gebeuren! Als je voor zo'n quad kiest weet je al op voorhand wat moet gebeuren!

mijn voorkeur na een jaarke alles afschuimen van het forum en andere sites gaat naar de KTM 525 XC...

Maar mss dat jullie andere ideeën hebben?

zeg gerust jullie gedacht :)
Anoniem43235
Quadrider
Quadrider
Berichten: 260
Lid geworden op: ma 25 mei, 2009 17:59
Locatie: Limburg

Re: welke quad...

Bericht door Anoniem43235 »

Ik rij zelf Kawasaki kfx450R. Wat ik hier het mooie aan vind is dat je hem eigenlijk nooit ziet rijden. De prestaties liggen bij mij teminste gelijk aan een standaard Yamaha raptor 700. Qua topsnelheid natuurlijk niet maar qua trekkracht is de kawa zelfs iets sneller. Bij de KTM zal dit wel hetzelfde ongeveer hetzelfde zijn of misschien nog iets sneller. De raptor zie je al overal rijden. Dit vind ik jammer maar het is en blijft gewoon altijd een mooie quad.
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R
LeOke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 449
Lid geworden op: za 05 mar, 2005 23:06
Locatie: Wingene

Re: welke quad...

Bericht door LeOke »

8 stemmen en 1 comment :)

als je stemt bij de verkiezingen moej ook nie zomaar stemmen hé :p

@Leon: ik heb ondertussen al geleerd dat de KFX450 zeer genepen staat origineel. maar dat dit ook simpel op te lossen is. Je ziet ze inderdaad niet veel rijden en zijn ook in mijn ogen prachtige quads!
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: welke quad...

Bericht door raptordegekste »

volgens mij zijn dit allemaal goede quads, alleen bij de suzuki hoor je wel eens verhalen over de versnellings bak duss...
ik zelf vind de ktm erg vet, maar die is dan weer wat prijziger dan de andere.
Denk dat je die keus zelf moet gaan maken :p
Anoniem43235
Quadrider
Quadrider
Berichten: 260
Lid geworden op: ma 25 mei, 2009 17:59
Locatie: Limburg

Re: welke quad...

Bericht door Anoniem43235 »

Mijn KFX450 is standaard op een andere uitlaatdemper na. Maar alleen de demper veranderen zal niet veel uitmaken qua vermogen. Ik hoor ook vaker dat ie geknepen staat maar met acceleratie ben ik toch sneller als een raptor 700. Maar het kan natuurlijk ook aan de rijder liggen;)

Succes!
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R
Plaats reactie