barossa 250cc of blaster 200cc

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

barossa 250cc of blaster 200cc

barossa 250cc
24
24%
blaster200cc
78
76%
 
Totaal aantal stemmen: 102

Linhai
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 109
Lid geworden op: za 29 nov, 2003 18:17
Locatie: Geluwe
Contacteer:

Bericht door Linhai »

Blaster en Barossa zijn beiden goed.
Naar de toekomst zou ik Barossa voor nemen, een Blaster raakt in de toekomst nooit door de keuring qua emissie en kan alleen nog dienen voor off-road. Is wel jammer als je zo een machine koopt en er later geen keuring meer voor krijgt om op de baan te mogen rijden.

http://home.tiscali.be/sun.riders/images/keuring.jpg

http://www.wegcode.be/wetsvoorstellen/50332352.pdf
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

Linhai schreef:Blaster en Barossa zijn beiden goed.
Naar de toekomst zou ik Barossa voor nemen, een Blaster raakt in de toekomst nooit door de keuring qua emissie en kan alleen nog dienen voor off-road. Is wel jammer als je zo een machine koopt en er later geen keuring meer voor krijgt om op de baan te mogen rijden.

http://home.tiscali.be/sun.riders/images/keuring.jpg

http://www.wegcode.be/wetsvoorstellen/50332352.pdf
geef ik gelijk aan, maar de blaster ois nu nog op en top gewoon goed. de kwaliteit van een barossa is niet slmecht hoor, is vrij degelijk, het moet je gewoon aanstaan. als ik jou was zou ik eens vragen om met een barossa te rijden bij een dealer, en zelf beslissen.
greetz
wilko
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 15:40
Locatie: hilversum

Bericht door wilko »

wantjes schreef:blaster!!! ziet er veel sportiever uit, enkel al die antieke klok dat als kmteller moet dienne op de barosa:bah!
Beter een antieke klok dan helemaal geen :wink:

MVG. Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht

Linhai 260 black forest
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Blaster gewoon!

Wendbaar, superveel voor te krijgen, mooier, beter gewoon the max
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

maar ik ben gister bij de dealer geweest en die zij als je een keer papieren voor op de baan hebt dat je er dan ook voor altijd mee op de baan mag klopt dit dan niet ?
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Je begrijpt denk niet dat een barossa een imitatie motor is. Dat betekent dus niet dat ze precies hetzelfde frame hebben en motor. Ze hebben alleen de licentie gekocht en dus de tekeningen waarnaar ze zelf de quad maken. Dus is het frame meestal minder sterk vanwege het gebruik van mindere materialen en slechtere lasnaden. Voor het blok geld hetzelfde dus is het wel betrouwbaar alleen de onderdelen zijn meestal van mindere kwaliteit.
blasterke27
Quadrider
Quadrider
Berichten: 479
Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55

Bericht door blasterke27 »

het blok is in orde ik denk zelfs dat daar een honda motor onder ligt
honda the power of dreams
honda trx400 !
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

mag je dan over enkele jaren ook niet meer met banshee over de weg ?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Als ze nu al op kenteken staan hier in Nederland wel, dat kunnen ze niet verbieden.

Maar de keuze tussen Barossa en Blaster hangt er van af waar je rijd.
Franky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 956
Lid geworden op: do 22 jul, 2004 22:58
Locatie: Rillaar

Bericht door Franky »

Ralph schreef:Als ze nu al op kenteken staan hier in Nederland wel, dat kunnen ze niet verbieden.

Maar de keuze tussen Barossa en Blaster hangt er van af waar je rijd.
vooral off-road denkik? dus de blaster zal hem vele beter uitkomen
Pure adrenaline attached with a license plate !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dan is een Blaster beter ja. Als je hem nu al met kenteken kan krijgen heb je geen zorgen voor later.
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

ah ok jah nu is het vooral voor of road
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
Locatie: ternat
Contacteer:

Bericht door Robby »

Frank MB schreef:
blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Je begrijpt denk niet dat een barossa een imitatie motor is. Dat betekent dus niet dat ze precies hetzelfde frame hebben en motor. Ze hebben alleen de licentie gekocht en dus de tekeningen waarnaar ze zelf de quad maken. Dus is het frame meestal minder sterk vanwege het gebruik van mindere materialen en slechtere lasnaden. Voor het blok geld hetzelfde dus is het wel betrouwbaar alleen de onderdelen zijn meestal van mindere kwaliteit.
kdenk dat je me mis begrijpt, de kader is 100% die van een blaster en de motor is echt wel een kopie van de cb250 , en ik ken enkele mannen die er echt wel mee uit de bol gaan en tot nu toe nog geen problemen. en trouwens over de lasnaden gesproken, bij yamaha heb je veel dat zdeze roesten, bij barossa nog geen een geval bekend.
greetz
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 24 nov, 2003 18:19
Locatie: Zandvoort, Nederland!
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

blast Racer AKA sdsracer schreef:rij er is mee, de barossa is zeker en vast even plezierig om mee te rijden als de blaster, kader en alles zijn het zelfde, juist 4-takt cb blokje in (heel sterk) en andere plastiek.het is te zien wat je natuurlijk ligt 2-takt of 4-takt.
greetz
Dus als ik het goed begrijp zit er gewoon hetzelfde frame en alles erop (van een blaster) alleen een andere motor? :?:
Afbeelding
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:45
Locatie: mol

Bericht door blasterboy »

ja namaak frame en een honda motor
Plaats reactie