Nieuwe quad dealer

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 10:03

Nieuwe quad dealer

Bericht door Vrooooom »

Op het eiland Goeree-overflakkee, worden binnenkort in de motorzaak VJ Motorsport quads verkocht. Er worden alleen B-merken van quads verkocht; geen Yamaha, of Suzuki. Ik woon zelf op Goeree-overflakkee, en heb nu een quad bij Brabantquads (puike zaak!). Ik heb gehoord van de familie, en kennissen dat ze er onvriendelijk zijn. Mijn vraag is ook wie woont er op Goeree-overflakkee? Ik denk zelf dat B-merken hier beter zullen aanslaan (als je er geen verstand, of geld voor hebt) dan bijvoorbeeld een Yamaha, want de boeren die hier op een quad rijden, die rijden niet vaak met een A-merk. In ons dorp rijden er twee met een Shinaery, en een vriend van mij met een Adly. Wat is jullie reactie eventueel als je de zaak kent? Hier de link naar de site: http://www.vjmotorsport.nl/joomla/index ... &Itemid=35" onclick="window.open(this.href);return false;
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 685
Lid geworden op: wo 30 aug, 2006 11:57
Locatie: Achterhoekse Halle

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Koen Berendsen »

Geen reacties?

Ik wou nog effe zeggen dat er in zelhem ook een quadzaak is die begon met e-ton en polaris (dat laatste merk is misschien wel A. maar nog niet zo bekend) en groeide echt uit. Vooral die E-tons zie je hier overal.
Dus ik denk dat een nieuwe zaak gewoon eerst naam wil opbouwen met B-quads en later A-quads erbij doet.

Ik weet wel dat het frusterend is dat je dan in je buurt overal van die B-quads ziet. Maarja jij hebt toch een dikke vette A-quad dus rijdt iedereen wel voorbij :afgestudeerd:
YAMAHA BREEZE 125cc
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door sjmallie94 »

lijkt mij ook wel intersant want dan hebben hun ook onderdelen voor me barossa , dan kan ik eens daa rnaar de prijzen kijken enzo en daar bestellen :D :D
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 10:03

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Vrooooom »

sjmallie 94, woom jij op Flakkee dan?
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door sjmallie94 »

nee helemaal niet ik woon in nederland limbrug helemaal in het zuiden helemaal onderaan in nederland maar neem aan dat je ook kunt bestellen ><
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
koquad
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 239
Lid geworden op: do 27 mar, 2008 20:01
Locatie: Thuis NL
Contacteer:

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door koquad »

ik woon in de prov. zeeland bij ons in de buurt kun je ook alleen maar b merken krijgen
rij zelf ook op een a merk moet je alleen wat verder weg voor goed spul
kom altijd bij van der ham in nieuwland is wel even rijden maar heb je ook wat
Nu een Grizzly 660
Yamaha YFZ450 SE
Blaster van 2001 en van 2003
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 10:03

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Vrooooom »

Ik weet niet of je er spullen kunt bestellen, maar vragen kan altijd. Ik hoop dat ik er kan gaan werken in de vakanties.
Flakkee
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 aug, 2015 09:26

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Flakkee »

Goedendag Quadrijders,

Via google kwam ik hier terecht, ik heb zelf ruim een half jaar een Bashan 250 CC gekocht, werkt verder super echter nu begint de radiateur te lekken... Uiteraard heb ik gegoogled, en ik weet waar ik eventueel een nieuwe zou kunnen bestellen, geen probleem. Echter hoor ik graag van jullie waar jullie (Bashan) onderdelen halen... Verder vroeg ik mij af of er anderen zijn met ervaringen m.b.t. het bovengenoemde bedrijf of een soortgelijk bedrijf in de buurt. Dit voor het geval er iets kapot gaat wat ik zelf iig niet kan repareren aangezien ik bepaald geen monteur ben... De website zelf is uit de lucht, echter via google vond ik VP Motorsport..? Voor de duidelijkheid ik woon zelf op Goeree-Overflakkee dus het zou voor mij geweldig uitkomen... Alvast bedankt. :buig:
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Jason McCoy »

Bestellen via ALG-motoparts. Die zijn abosluut de beste qua bashan onderdelen en andere chinese meuk. Goeie en snelle service ook
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door bonzaiking »

koquad schreef:ik woon in de prov. zeeland bij ons in de buurt kun je ook alleen maar b merken krijgen
rij zelf ook op een a merk moet je alleen wat verder weg voor goed spul
kom altijd bij van der ham in nieuwland is wel even rijden maar heb je ook wat

Op flakee zit gewoon een yamaha quad dealer
dus als je yamaha hebt hoef je het eiland niet af
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Jason McCoy »

Bonzai dat was een topic van 6 jaar geleden joh.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Flakkee
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 26 aug, 2015 09:26

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Flakkee »

Aangezien ik degene was die dit oude topic nieuw leven inblies wilde ik hier voor de (toekomstige) quad eigenaren van Flakkee toch nog even reageren. Ik was hier zelf immers ook via google terecht gekomen. Naar mijn weten zijn onze opties op het eiland beperkt, VP motorsport bleek bij navraag geen quads te repareren. Daarnaast ken ik mensen bij nobels en de witte stee maar die hadden liever geen Chinese meuk. Paniek in de tent! :P Ik ben namelijk verre van handig en misschien was een chinees dan niet de beste optie. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik wel zo slim was geweest (d8 ik) om de quad bij iemand te kopen die had aangegeven ze ook te onderhouden. 4 weken later ploft mijn startmotor, die kerel gebeld. 10 weken later pas gefixed waarvan de quad natuurlijk het grootste gedeelte is weggeweest.... :x Uiteraard vertrouwde ik het niet, dit kon toch geen standaard levertijd zijn. Als klapper kwam de quad na al die weken terug met lekkage. Ik zeg vanuit zakelijk oogpunt een gemiste kans. Ik had zonder morren meer betaald als die goed was, hobby's kosten nu eenmaal geld, maar jah niet iedereen heeft zakelijk instinct natuurlijk... Vanwege het bovenstaande en gezien het feit dat o.a. mijn radiateur begon te lekken ben ik dus gaan zoeken naar alternatieven. A-Quads gaf aan de quad te komen halen en brengen indien gewenst, dit als tip naar een ieder die op Flakkee tegen hetzelfde probleem aanloopt.
Laatst gewijzigd door Flakkee op vr 01 jul, 2016 23:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Nieuwe quad dealer

Bericht door Jason McCoy »

Nou verkopen nu die goed is is mijn advies. Anders sta je morge weer langs de kant

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie