Prijzen member?

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be

Ben jij betalend lid van de modderberen?

Ja
8
21%
Neen
24
63%
Binnekort
6
16%
 
Totaal aantal stemmen: 38

wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 08 mar, 2004 07:38
Locatie: geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

ondertussen zijn mijn problemen met de login volledig van de baan,
alvast bedankt. :wink:
en ivm met nieuwe bestuursleden zou u misschien de taken van zo'n nieuw lid eens kunnen posten wat die allemaal inhouden, dan zouden er zich misschien geroepen voelen???niet iedereen weet wat dit allemaal inhoud en zijn dikwijls bang om zich te melden voor een bestuurdersplaats alhoewel dit soms simpele taken kunnen zijn die ondertussen toch verdeeld worden.
Ik zou het toch jammer vinden dat de club zou verloren gaan door hun eigen succes.
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Ik begin hier zo lichtjes de indruk te krijgen dat De Modderberen-club te einde loopt :?.

Ik moet wel zeggen dat ik dit jammer vind want jullie "waren" de enigste actieve club van België.

En zoals BluePower zegt dat ze alle weggetjes aan het afsluiten zijn klopt ook. Hier bij ons zijn ze sinds vorige week begonnen met alle beschermde duinengebieden aan het afsluiten met een draad. Maar dit komt wel niet alleen door ons, cowboy's, maar ook door andere met crossbrommers en ja!! zelfs scooters.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
BluePower

Bericht door BluePower »

Warrior,

De club loopt zeker nu nog niet op zijn einde!! er worden zeker nog activiteiten geörganiseerd zoals de trial en wedstrijd en ...
De evaluatie van de club zou maar op het einde van het jaar gebeuren. In een half jaar kan nog veel gebeuren!


Het afsluiten van de weggetjes is inderdaad niet alleen door de cowboys. Het is niet alleen de quadsport die inderdaad gestrafd wordt. Ook de moutainbikes hebben problemen om een tocht te organiseren. De wandelaars kunnen zelfs een fiets niet dulden op hun wandelpaden! Alles die leuk is, wordt afgestrafd in België: rally, motocross, quads, mountainbike, paarden, airsoft, ... .
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Berichten: 421
Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
Locatie: De Kust (België)
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Leuk om te horen dat de club nog niet op zijn einde is!! Hopelijk houden jullie het vol zelfs in moeilijke tijden. Sowieso zal ik met de tijd lid worden, nu past het eventjes niet...
BluePower schreef:Alles die leuk is, wordt afgestrafd in België: rally, motocross, quads, mountainbike, paarden, airsoft, ... .
True True!! Enkel paarden :?. Hier aan de kust zit het zo in elkaar. In de beschermde duinengebieden hier staan er borden in "koeien van letters" dat paarden, moto's, brommers, radio,... verboden is. Maar het ergste van al is dat ze de paarden met rust laten. Je kunt mooi het weggetje volgen van waar de paarden altijd rijden. Daar doen ze niets aan terwijl wij sporadisch eens door de duinen rijden (meestal max. 15 min) dan gaan ze direct paaltjes plaatsen. En zelfs uitgerekend dat paarden wel nog door kunnen maar wij niet meer :? terwijl dit bord er nog altijd staat dat paarden verboden zijn.

Enfin, ik zal stoppen met preken want ik denk dat het overal hetzelfde probleem is. :lol:

Nog een zinnetje voor de club: CHAPEAU VOOR IEDEREEN DIE ACTIEF MEEWERKT MET DE CLUB!!
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Plaats reactie