slechte quad dealers

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be
Plaats reactie
geertvq
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 07 mei, 2007 19:01
Locatie: haasdonk

slechte quad dealers

Bericht door geertvq »

Aangezien ik enkele slechte ervaringen heb met een Yamaha dealer, zou het misschien verstandig zijn dat toekomstige quadrijders zich eerst goed kunnen informeren over de ervaringen met anderen.
Mensen ga eerst goed te rade of uw dealer echt wel nakomt wat hij belooft. Ik heb er zo eentje gehad die goed kan verkopen maar op gebied van herstelling en reparatie EEN DIKKE NUL. Voor herstelling en dergelijke van cross motoren blijkt hij wel goed te zijn, quads daarintegen??? Het begon al met het verkopen van een niet geschikte quad.
Daarom zou het wel nuttig zijn dat er niet alleen over de merken en types gesproken wordt, maar ook wat meer over de verkopers. Want daar loopt er al heel veel mis, ik spreek uit ervaring.
zundappchef
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: di 25 mar, 2008 23:20
Locatie: heesch

Re: slechte quad dealers

Bericht door zundappchef »

persoonlijk had ik dezelfde ervaringen vaak
nu probeer ik zelf deze fout niet te maken en de klant voorop te stellen omdat die zorgt voor het inkomen
Gebruikersavatar
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 646
Lid geworden op: zo 19 okt, 2008 15:37
Locatie: Peer
Contacteer:

Re: slechte quad dealers

Bericht door Kev006 »

Ja zo is het vaak in die sector denk ik. Vooral omdat er vele zijn die maar 1x een quad kopen en dan misschien 1 jaartje of 2 jaartjes rijden en gedaan ermee. Dat klantenbestand bij de quaddealers veranderd zéér snel als ge't mij vraagt. En daarom dat sommige de service enz niet op de eerste plaats zetten.

Mij hebben ze op een paar plaatsen ook serieus teleurgesteld. Maar ik zeg altijd, dat doen ze maar 1x, een volgende kans krijgen ze niet. Maar goed, ik noem geen namen, dat is hier niet de bedoeling. de ene zijn ervaring kan héél verschillend zijn met een andere de zijne.

Als ge er een goed gevoel bij hebt en iedereen blijft eerlijk en behulpzaam, dan werkt het perfect.
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Gebruikersavatar
den dj
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 955
Lid geworden op: wo 06 jul, 2005 20:49
Locatie: Groot Belgie

Re: slechte quad dealers

Bericht door den dj »

Ik zeg altijd "schoenmaker blijf bij U leest" dus mijn quadje gaat op onderhoud bij iemand die niets anders doet dan quads!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Plaats reactie