Enkele verbeteringen

Plaats hier al je positieve of negatieve commentaar op de website van De Modderberen.
www.demodderberen.be
BluePower

Enkele verbeteringen

Bericht door BluePower »

Er zijn enkele verbeteringen op het forum van de modderberen om de performance te verbeteren.

* Alle links naar de laatste post zijn nu geen pietluttig icoontje meer maar zijn nu de volledige datums waarop je kan klikken.
* Als gast zie je de handtekeningen van de gebruikers niet meer.
* Als gast zie je de avatars van de gebruikers niet meer.
* Als gast zie je de persoonlijke info(Profiel, IM, PM, AIM, ...) niet meer.
* Bij het tonen van een topic staat onder de gebruiker altijd het aantal berichten dat die gebruiker geplaatst heeft. Nu is dit een link. Als je op deze link klikt, krijg je alle berichten van die persoon en de recenste berichten bovenaan.
* Als gast zie je geen statistieken meer van hoeveel gebruikers online en dergelijke.

We willen hiermee de gast-bezoekers naar ons forum zeker niet afstraffen maar we wensen alleen dat de performantie goed is. Alle berichten zijn nog perfect leesbaar en de zaken die voor hen niet van toepassing zijn, worden nu niet meer getoond. Voor de gewone gebruiker zijn er praktisch geen veranderingen gekomen.

Groeten,

BluePower
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ik vraag me nog steeds af waarom er een modderberen forum is en waarom het niet gewoon quadforumbenelux is. Een goed excuus hiervoor heb ik nog steeds niet gehoort.
BluePower

Bericht door BluePower »

Eigenlijk is het forum hetzelfde. Het zijn dezelfde topics en dezelfde gebruikers maar het is voor de bezoekers van de modderberen gemakkelijker dat het forum geïntegreerd is en op die manier kan je vlugger naar een bepaald onderdeel van de site en terug naar het forum. Niks bijzonder eigenlijk, gewoon extra gebruikersgemak. En binnenkort zal bij ons rechtsboven een willekeurige sponsor getoond worden want het zijn tenslotte de sponsors die deze website en dit forum mogelijk maken. Want bandbreedte en webruimte gebruiken de quadliefhebbers wel! :D

Ik ben nog steeds blij dat we ooit samengekomen zijn met de beide forums om volgende reden: een ACTIEF forum!!

Dagelijks 376 bezoekers:
* 75 % van België
* 20 % van Nederland
* andere(.com, .net, .org, ...)

Dus het forum draait goed hé.


Moet ik een excuus geven? We verenigen toch samen de quadliefhebbers!!
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 20:54
Locatie: Daar waar mijn quad staat

Bericht door koeke »

probeer wa overeen te komen hé. :)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Maar dan zie ik nog steeds niet waarom het forum dan modderberen forum moet heten als het toch een benelux forum is. Want het is al regelmatig gebeurt dat ik vragen krijg over 'het modderberen forum', daar erger ik mij mateloos aan omdat het de bedoeling was om een benelux forum te maken. Nu wordt ik genept met een modderberen forum wat eigenlijk een benelux forum is.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ralph, maakt toch niet uit, trouwens het is zijn wel De Modderberen die de hosting en bandbreedte betalen van het hele forum en ook het samenvoegen van de sites is door de modderberen gebeurd. Onderschat de bandbreedte niet, Steven kun je hieromtrent wat meer details geven en wat de exacte prijzen hiervan zijn ?

Los hiervan, ga even naar de site van www.demodderberen.be. Dan begrijp je waarom we het op deze manier doen. Als je vanop de site naar het forum gaat zoals het nu is, blijf je in hetzelfde window en kan je direct terug naar het fotoalbum en andere rubrieken. Dit is de simpele en enige reden. Ik denk dat er nog een extra reden is, als het forum geintegreerd is in een site met gelijkaardige pagina's, dan kom je hoger in zoekengines. Dus door het integreren ga je vlugger het forum als bovenste krijgen als je wat zoekt met google.

Als ik het trouwens goed voor heb gaat Steven binnenkort ook de mogelijkheid bieden aan leden van het forum om foto's en video's op simpele manier online te zetten, dan zou het goedidee spul niet meer nodig zijn. Steven, kun je trouwens eens ter info posten hoeveel Mb er momenteel gebruikt wordt voor de hele site ?

Trouwens, wat betreft het neppen, integreerde jij recent geen topics in je commerciële site www.quadtuning.nl ???
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Haha :lol: Goeie grap Niko, heb jij duidelijk gelezen wat daar boven stond? Daar stond boven: QUAD FORUM BENELUX

Wat staat er op quadclubnederland? Juist! QUAD FORUM BENELUX

Dus nu gaan we zeggen: omdat jullie de hosting betalen is het forum van jullie? Het was allemaal jullie idee? Ik moet jullie dankbaar zijn?

Het was toch wel duidelijk welk forum het beste liep of niet soms?

Als Steven zo veel van al die dingen weet moet het voor hem geen probleem zijn om het QUAD FORUM BENELUX in hetzelfde window te doen als van de Modderberen. Dan zie ik geen reden om er dan modderberen forum boven te zetten.
BluePower

Bericht door BluePower »

:shock: Ik snap er niets meer van. Ik weet niet waarover jullie het hebben! Gaat het over het woordje dat staat in ons menu: 'Forum'. Is het opgelost als ik dit verander in het menu naar 'Quad Forum Benelux'?

Ik zal hier maar niet verder tikken want het wordt terug een welles / nietes spelletje. Ik stuur straks een email naar Ralph om dit probleem uit te praten.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Je hebt mail terug :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Mijn laatste bericht ook weer niet gehad?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Kun je even de info posten Steven over de hosting, bandbreedte en totale omvang van de site en wat dit in normale commerciële tarieven kost ?

Pas voor mij gerust de tekst aan zodat bovenaan het forum quadforumbenelux staat, heb ik nul komma nul problemen mee. Maakt toch niets uit. Dus laat in het menu Forum staan (Quadforumbenelux is te lang voor in de kop) en pas de tekst demodderberen.be Forum Index aan naar Quadforumbenelux en iedereen is weer tevreden.

@Ralph, kunnen we dan ook even bespreken hoe de financiële kant geregeld wordt ? Misschien een oproep naar de gebruikers om mee bij te dragen ? Trouwens, geen reactie op het feit dat je op je eigen site topics integreert ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ralph schreef:Haha :lol: Goeie grap Niko, heb jij duidelijk gelezen wat daar boven stond? Daar stond boven: QUAD FORUM BENELUX

Wat staat er op quadclubnederland? Juist! QUAD FORUM BENELUX
Wel degelijk een reactie.

Ik zie nu gewoon QFB staan, dus wat is dan al die tijd het probleem geweest om het te veranderen?

Het gaat mij om het feit dat hebben gewerkt aan een forum voor de Benelux, niet een forum voor de Modderberen. En daar wil ik best aan mee betalen.
Administrator

Bericht door Administrator »

Alles berust eigenlijk op een misverstand. Daarom dat ik gisteren gemaild heb met Ralph. De pagina's halen de domeinnaam en de websitenaam (die van ons De Modderberen is) uit een configuratiebestand en daarom dat het zo automatisch genoemd werd. Ik heb daar nooit over nagedacht en ik heb dan nu de naam aangepast. Het was zeker niet de bedoeling om het ons forum te maken! De reden dat het in onze site verwerkt zit, is gebruikersgemak. En ook komen binnenkort de sponsors er op en om die reden heb ik het forum bij ons geplaatst. De bezoekers op quadforumbenelux zullen die sponsors niet zien omdat het NIET ons forum is.

Nu dit allemaal opgelost is, kunnen we terug over quads spreken :D
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Zijn de sponsors die er bij jullie op komen geen sponsors van het forum?
BluePower

Bericht door BluePower »

Ik heb ons menu nu ook aangepast zodat het misschien duidelijker is en er geen misverstanden meer kunnen zijn. :D

Ralph schreef:Zijn de sponsors die er bij jullie op komen geen sponsors van het forum?
Met het geld van de sponsors wordt inderdaad ook een deel betaald voor het forum. Omdat ik al zoveel kritiek gekregen heb met onze website, had ik het forum op onze website geplaatst en zullen hier de sponsors getoond worden. Op deze manier kan ik de kritiek niet krijgen dat er sponsors staan van de modderberen op quadforumbenelux.

ik heb het gevoel dat iedereen op het forum moet oppassen wat hij tikt anders krijgt hij direct een reactie om de andere de grond in te boren. Men moet zich soms meer verdedigen tegen andere quadliefhebbers dan tegen een wandelaar die zaagt over een quad. :?

Tot later 8)
Plaats reactie