Apex mxr 90

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
yamahaleon
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: do 11 nov, 2010 09:45
Locatie: Terband,friesland

Apex mxr 90

Bericht door yamahaleon »

Hallo,

Ik was een beetje aan het rondkijken en ik zag dat er nog niks over de apex mxr 90 is geschreven dus heb ik besloten dat zelf maar te doen.

Merk: Apex
Type: pro mxr
Cilinderinhoud: 90cc
Topsnelheid: ong 90 kmpu
Kleur: zwart,rood/zwart,blauw/zwart,oranje/zwart,geel/zwart,zwart/bordaux rood.
Transmissie: automaat.
Aandrijving: ketting.
Bouwjaar: vanaf 2008/2009.

Mijn doelen:

Op een bouwterrein crossen.
Mijn vrienden met een beetje ervaring moeten er ook gebruik van maken.
Af en toe op een echte crossbaan.
Af en toe in het weiland.
Een beetje snel gaan

Waarom een apex.

Ik had in het begin een china miniquad die ging naar een half rondje alleen maar kapot. Die heb ik dus in de garage gezet een zogenaamde 110cc honda gekocht (wat chinees bleek te zijn). De eerste 2 weken ging lekker en daarna was het een kwartier rijden en 2 uur sleutelen.
Toen heb ik al snel een e-ton viper 50 gekocht die ging mij niet snel genoeg dus heb ik er een raceuitlaat er onder gedaan.
De eerste 2 maandjes ging lekker af en toen een klein dingetje maar naar ong 2 maand had ik de achterbrug doormidden.
Nou nieuw achterbrug erin klaar dachten wij, dus ik weer 2 dagen rijden frame doormidden.
Die konden we gelukkig nog lassen.
Dus ik weer rijden en toen was het precies hetzelfde verhaaltje als de chinese 110cc.
Dus die heb ik voor een spotprijsje weggedaan en langlang gespaart en toen kwam ik een apex tegen.
Ik heb geboden en ik mocht hem ophalen.
Wij dat doen en het was precies de quad die ik zocht.
Even 1a2 uurtjes rijden en toen het gas erop :D, ik schrok me de eerste keer kapot van de snelheid. Hij trekt op de weg in 7 sec naar de 60.


Dus voor de mensen die een beetje ervaring hebben en tussen de leeftijd 10tm16 zijn en op een stukje wil rijden die niet groot genoeg is om te schakelen is de apex mxr 90 de perfecte keus.
Ze zeggen wel dat het een wedstrijdklare quad is maar hij kan ook goed voor de hobby gebruikt worden.

Nou ik hoop dat dit een beetje voldoende informatie is.

MVG Leon
Finaly a Yamaha blaster 200 :D

MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: Apex mxr 90

Bericht door raptordegekste »

ik dacht dat je een blaster ging kopen?
Post ok maar eens een fotoke van je apex dan :wink:
yamahaleon
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: do 11 nov, 2010 09:45
Locatie: Terband,friesland

Re: Apex mxr 90

Bericht door yamahaleon »

raptordegekste schreef:ik dacht dat je een blaster ging kopen?
Post ok maar eens een fotoke van je apex dan :wink:
Ok, hier de foto's


http://img845.imageshack.us/img845/9113/dsc00837vt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img39.imageshack.us/img39/2237/dsc00897kl.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Finaly a Yamaha blaster 200 :D

MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: Apex mxr 90

Bericht door raptordegekste »

Leuk ding hoor veel plezier dermee :)
sander.w
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: do 11 jun, 2009 17:02
Locatie: pijnacker

Re: Apex mxr 90

Bericht door sander.w »

leuk dingetje hoor ik hoor alleen vaak dat de vanatieke crossers die dinge in een half jaar verslijte :roll: ik weet iemand die zoon ding heeft gehad en bijna om de 3 wedstrijde stopte die der wel mee en die man onderhield hem echt goed kijk jouw quad heeft nie zo zwaar te lijde omdat jij niet vanatiek crosst maar ik dacht vind het tog ff belangrijk dat je het weet :oops:
maar voor jouw doel einde zal hij lang mee gaan denk dus veel succes en plezier met je nieuwe quad :wink:
Plaats reactie