Wie kan mij helpen

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
shuttle
Quadrider
Quadrider
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 06 dec, 2009 20:00
Locatie: Kinrooi

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door shuttle »

Jason McCoy schreef:Jah geloof ik ook. Vongens mij is t hele ding maar cm of 4 ofzo toch?
het hang zo wat door denk ik, als je hem er onder maakt, en ja kans dat hij eens over de grond schuurt is ook groot :p kga het wel is proberen in het weekend
Afbeelding
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door yamahakoppel »

ik denk dat de korste pijn een nieuwe tent is en 2de keus een kleine aanhanger :D ben aan 1 begonnen moet er eens aan door doen anders word het een 5 jaar project gelijk al de rest :oops:
ik ken ene die wel nog een paar kleine polyester remorkes voor achter een moto of trike heeft staan voor 600€/stuk,lijkt veel maar als ik klaar ben bij mijn kost ze meer :roll:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
shuttle
Quadrider
Quadrider
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 06 dec, 2009 20:00
Locatie: Kinrooi

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door shuttle »

yamahakoppel schreef:ik denk dat de korste pijn een nieuwe tent is en 2de keus een kleine aanhanger :D ben aan 1 begonnen moet er eens aan door doen anders word het een 5 jaar project gelijk al de rest :oops:
ik ken ene die wel nog een paar kleine polyester remorkes voor achter een moto of trike heeft staan voor 600€/stuk,lijkt veel maar als ik klaar ben bij mijn kost ze meer :roll:
ben jij een remork aant make, fotos? mijn pa zei dat ook van maak zo wat, dat hoeft niet groot te zijn. Maar probleem is, als ik met trein naar zuidfrankrijk ga, dan moet ik nog extra betale voor remork, of bij de ferry voor naar corsica. En je zit altijd met die remork achter je quad e , dat merk je met rijde :p
Afbeelding
bravoure
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 13:04
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door bravoure »

heb je 3 keer niets te zeggen en dan ook nog met schoenen gaan gooien
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door yamahakoppel »

in mijn topic van mijne 700 staat een foto met alle onderdelen los tegen elkaar maar krijg je toch een idee wat het word wil hem zelfs met rem maken :)
en als je rond tourt dan rij je toch rusten en kun je gemakkelijk een remork trekken en gelijk ik wou op vakantie gaan, rijden tot op camping en hem daar achter laten tot ik terug naar huis ga dan heb je hem maar voor de helft van de tijd mee
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
shuttle
Quadrider
Quadrider
Berichten: 282
Lid geworden op: zo 06 dec, 2009 20:00
Locatie: Kinrooi

Re: Wie kan mij helpen

Bericht door shuttle »

yamahakoppel schreef:in mijn topic van mijne 700 staat een foto met alle onderdelen los tegen elkaar maar krijg je toch een idee wat het word wil hem zelfs met rem maken :)
en als je rond tourt dan rij je toch rusten en kun je gemakkelijk een remork trekken en gelijk ik wou op vakantie gaan, rijden tot op camping en hem daar achter laten tot ik terug naar huis ga dan heb je hem maar voor de helft van de tijd mee
zorg dat die aanhanger voor volgend jaar af is en je gaat gewoon mee op vakantie. :d Dan kan ik men tent bij jou erin doen. Zo wat zou ik eigelijk ook nog kunne make, ik heb al een aske, alleen nog een bak en dan iets make voor men quadvelge erop te make
Afbeelding
Plaats reactie