onbekend merk

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
BMid
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 jan, 2015 10:48

Re: onbekend merk

Bericht door BMid »

Afbeelding
Afbeelding


welke aandrijving is bovenste foto?
en op de brug tussen de voorwielen staat ook dat MCC, kan helaas niks vinden bij dat chinese merk .
BMid
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 jan, 2015 10:48

Re: onbekend merk

Bericht door BMid »

Afbeelding
Afbeelding


welke aandrijving is bovenste foto?
en op de brug tussen de voorwielen staat ook dat MCC, kan helaas niks vinden bij dat chinese merk .
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: onbekend merk

Bericht door Jason McCoy »

MCC is niet het merk of een type. MCC is niks eigenlijk. Het merk en type is Zhejiang TQ110A. Zhejiang is overigens ook officieel geeneens de fabriek maar de provincie waarin i gemaakt is. Dacht dat het Zheijan industies Ltd. inc. of is.

Links is de aandrijving. Dat is een cardan.

Maar wil je goed advies? Doe m zsm weg want als i stuk gaat dan kun je m weggooien want je gaat dr echt zeer moeilijk onderdelen voor vinden. Bijvoorbeeld de fusees van de a-armen heb ik de laatste keer uit Polen laten komen. T is een ramp met die dingen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
PimSmeets
Quadrider
Quadrider
Berichten: 360
Lid geworden op: di 15 apr, 2014 20:33

Re: onbekend merk

Bericht door PimSmeets »

Flinke wielbasis ook!!!
BMid
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 02 jan, 2015 10:48

Re: onbekend merk

Bericht door BMid »

Dank jullie wel voor de goede service.
gelukkig mankeert er nu niks aan.
:applaus: :applaus:
Brammes
Quadrider
Quadrider
Berichten: 410
Lid geworden op: za 13 okt, 2012 11:12

Re: onbekend merk

Bericht door Brammes »

zo te zien deelt de quad wel wat onderdelen met een loncin 110st. Onderdelen zijn te krijgen bij brinkmotoren of algmotoparts :)
rebel30
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 mar, 2015 15:54

Re: onbekend merk

Bericht door rebel30 »

Beate mensen ik weet niet of ik hier goed zit het is voor mij de eerste x dat ik op een forum zit maar ik zit vast en kom er niet meer uit ik heb een quad geruild voor me scooter het probleem is dat hij nix doet als ik er een acu lader aan sluit hij geef geen vonk en maak niet eens geluid het probleem is dat ik niet eens wat voor merk het is het enige wat ik weet is dat het een 125cc is geen schakel ik denk dat er een scooter blok onder licht ik kan wel foto er op zetten maar weet niet hoe hoop kan iemand mij verder helpen
Plaats reactie