Quad aanschaffen (onbeantwoorde vragen)

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
GTI16VSC
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 17 jun, 2015 16:52

Re: Quad aanschaffen (onbeantwoorde vragen)

Bericht door GTI16VSC »

Nog een update hier, voor de geïnteresseerden :D

Op meerdere quads proefgereden. Zelfs eentje mogen lenen voor een hele dag!

Maar.... een quad blijkt toch niet echt mijn ding. Vooral hier in de randstand kan ik er helemaal niks mee, je hebt eigenlijk een motorfiets met de nadelen van een auto..

Maar heb wel iets anders gekocht. Een Honda CRF450R omgebouwd naar supermotard met kenteken :mrgreen:
Complete revisie gedaan en gisteren ook even een andere nokkenas erin gezet. Komende week op de dyno om af te stellen :mrgreen:
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Re: Quad aanschaffen (onbeantwoorde vragen)

Bericht door Teunie »

Haha een onverwachte wending maar inderdaad het quadrijden is niet voor iedereen weggelegd.
Ben het natuurlijk niet helemaal eens met je vergelijking motorfiets met alle nadelen van een auto. Ik zie hem als een kart waarmee je de openbare weg op mag en ook nog offroad kan gaan...en daarin is een quad redelijk uniek.

Veel plezier met je aankoop!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Quad aanschaffen (onbeantwoorde vragen)

Bericht door Jason McCoy »

Lijkt idd echt totaal niet op een auto qua nadelen. Het is meer een motorfiets zonder de nadelen hahaha
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
GTI16VSC
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 17 jun, 2015 16:52

Re: Quad aanschaffen (onbeantwoorde vragen)

Bericht door GTI16VSC »

Met de nadelen van een auto doelde ik voornamelijk op de randstad :P

Heb vroeger met veel plezier jarenlang een blaster gereden.

Maar hier in Haarlem / Amsterdam sta ik overal in de file met zo'n quad, terwijl ik daar met de motor gewoon tussendoor ga :mrgreen:


Neemt niet weg dat ik heel erg veel plezier heb met zo'n quad!! Het fun gehalte is wel hoger dan bij een supermotard, maar die supermotard komt aardig in de buurt!
Ik zou nog steeds erg graag een quad willen, gewoon voor erbij in het weekend :D Maar dat zal nog wel even duren, heb nog andere prioriteiten in m'n leven.
Als ik had moeten kiezen was het denk een 450 geworden, vond deze een stuk speelser dan de 700! 8)



In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp en reacties hier! Wellicht zien we elkaar nog wel een keer op een crossbaan. Ben al paar keer bij de kuil in IJmuiden geweest met de motard, maar nog geen quad rijders gespot. ( wel een hoop quad sporen op de baan, dus ze zijn er wel :D )
Plaats reactie