Grote 50cc quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Rvn
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 jan, 2017 22:36

Grote 50cc quad

Bericht door Rvn »

Hey,

Ik heb een tijdje op de forum zitten mee lezen op de topics over 50cc quads en wat de voorkeuren zijn voor de meeste en wat de nadelen zijn.

Ik ben er zelf niet veel wijzer van geworden moet ik zeggen, dus dacht ik dat ik maar beter even een account aan kon maken en het zelf even vragen..

Ik zou graag een quad willen halen, 50cc omdat ik nog niet legaal kan rijden op hogere cc's en het risico niet waard vind om mijn rijbewijs in te mogen leveren of hoge boetes te moeten gaan betalen.

Zelf heb ik tot nu toe nog nooit een quad gehad, alleen een brommer (Yamaha Aerox Jaguar). Natuurlijk ook een 50cc'ertje.. Maar laatste tijd begint het toch wel te komen dat ik steeds meer interesse heb in een quad. Mijn baas heeft een Access SP 50 te koop, waarvan de bandjes vervangen moeten worden en de km teller moet worden vervangen want die doet het niet meer..
Ik heb zelf niet veel informatie over die quad kunnen vinden en wat nou positief en negatief bij z'n ding is.
Ook heb ik hier gelezen dat een Adly RS 50cc ook een grotere quad is en voor een leuk prijsje.

Graag zou ik wat ideeën willen opdoen van mensen die meer over quads weten dan ik. Ik wil hem voornamelijk op de weg gebruiken om naar m'n werk te komen en dergelijke (al is een beetje offroad altijd leuk).
Ook heb ik niet vaak een passagier, maar als het mogelijk is dan is het altijd goed. Afstanden verschillen, maar voornamelijk korte afstanden. In het weekend daarin tegen langere afstanden, ligt er puur aan wat het weer doet en als ik zin heb om 'n stukkie te gaan rijden.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft en advies heeft voor wat ik zou kunnen kopen. Graag voor n niet te hoge prijs, al zou een type al genoeg zijn, kan ik zelf uitzoeken waar die te koop zijn en de prijzen ervan.


ps. Sorry als deze topic in de verkeerde categorie staat, ik heb een beetje rond zitten kijken en volgens mij moest je hier zulke vragen stellen haha.

Alvast bedankt!
Plaats reactie