Gsm vraagje

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Gsm vraagje

Bericht door Blaster-boy »

vraag 1 : iemand die weet of ik een backup kan maken van mijn sms'jes ? ik vind geen enkele manier om sms'jes op mijn computer te kunnen opslaan .. wat wel handig is

vraag 2 : als ik in nederland of frankrijk kom , bij welke provider kan ik mij dan aanmelden ? ik gebruik een proximus pay and go kaart en mijn gsm valt volledig zonder verbinding eens ik over de grens ben..
en aangezien ik op kamp vertrek is bereikbaar zijn toch wel handig
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 606
Lid geworden op: ma 02 mei, 2005 14:16
Locatie: regenland

Bericht door FlangleR »

normaal gaat die automatisch over naar een provider hoor,allee bij mij is dat toch maar heb dan ook een abonement
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 09:42
Locatie: Limburg

Bericht door KrisZ400 »

je kan die normaal ergens instellen op handmatig of automatisch provider zoeken..

sms'je opslaan op pc gaat voor zo ver ik weet niet.

offtopic: is die gsm een beetje betrouwbaar? ik wil die nl. ook :p
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Bartje 400
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1337
Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
Locatie: limburg

Bericht door Bartje 400 »

bij samsung heb je een programma erbij waarop je u berichtjes kunt bewaren...
bij nokia weet ik het zover ni :)
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

KrisZ400 schreef:je kan die normaal ergens instellen op handmatig of automatisch provider zoeken..

sms'je opslaan op pc gaat voor zo ver ik weet niet.

offtopic: is die gsm een beetje betrouwbaar? ik wil die nl. ook :p
goeie raad , NIET KOPENN ..
niks als miserie ermee ..
regelmatig krijg ik ineens een spierwit scherm dan kan ik niks meer kom ik in een of ander raar menu uit ,mijn gsm loopt regelmatig vast net zoals uwe computer dat zou doen terwijl men geheugen/sd card nog lang niet volzitten soms komen sms'en helemaal niet aan of dan krijgen ze een sms dubbel die ik bijvoorbeeld 2 weken eerder al verzonden had , gsm is 1x van men nachtkastje 35cm gevallen op mijn mat en sindsdien verstaan mensen mij niet als ik hun bel maar als zij mij bellen gedeeltelijk wel .. gsm is nu iets meer als een jaar oud en ben blij dat ik mij binnekort een andere kan aanschaffen.. veel mensen die ik ken die hem ook hebben hebben allemaal dezelfde problemen

en ik weet het maar die staat op automatisch provider zoeken en dat doet die dus helemaal niet als'k in het buitenland zit en ophandmatig ja ik weet niet welke ik moet kiezen als ik proximus heb en in Nederland of Frankrijk ga zitten .. en hij accepteerde laatst in Nederland geen enkel van die providers ..
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Bartje 400 schreef:bij samsung heb je een programma erbij waarop je u berichtjes kunt bewaren...
bij nokia weet ik het zover ni :)
Uhu idd heb de L170 sinds een paar maanden en zat zo'n cd bij met het programme, kan je je hele telefoon doorzoeken op groot scherm.

Mss dat je dit programma ook met andere gsm kan gebruiken. :wink:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

@ blaster-boy, dat vastlopen op wit scherm heb ik ook gehad, ga j emer dan 1300 berichtjes in je inbox hebben, komt dit probleem vaak voor, wit scherm, allen batterijtje te zien, en da 'n tijdje reset hij zich.

Ga gewoon naar de website van nokia, en download nokia pc suite : http://www.nokia.be/A4743251

hier kan je alles mee backuppen en aanpassen vanop de PC.

Als je bij je instellingen de providerkeuze op automatisch zet, dan gaat hij altijd het sterkste netwerk nemen, ook in het buitenland.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
LeOke
Quadrider
Quadrider
Berichten: 449
Lid geworden op: za 05 mar, 2005 23:06
Locatie: Wingene

Bericht door LeOke »

heb zelfde probleem gehad met provider vinden in buitenland.

gewoon even bellen naar je provider om het op te lossen, er moet iets geactiveerd worden, na een uurke is alles tip top :)
Plaats reactie