Parkeren

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Carlovdw
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: di 05 feb, 2013 07:48
Locatie: Kortessem

Parkeren

Bericht door Carlovdw »

Vraagje?
Waar parkeren jullie u quad/buggy. Ik had eerst een moto die kan en mag je bijna overal kwijt
Maar nu met de buggy die is 1.35m die moet altijd op een auto parking, laatst een boete van 15€ want ik kan gn ticket achter mijn raam zetten :d
Greetz

Sent from my iPad using Tapatalk HD
YOLO
Gebruikersavatar
java
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1151
Lid geworden op: za 20 aug, 2011 11:31
Locatie: Friesland!

Re: Parkeren

Bericht door java »

Stukje plakband? om het kaartje vast te planken aan uw raam?
Afbeelding
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Parkeren

Bericht door Yair »

Misschien is zn mapje waar bijv je pinpas in kan iets?
_____________________________
Afbeelding
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: Parkeren

Bericht door Jeroen1991 »

Normaal gezien zijn motorvoertuigen daarvan vrijgesteld, om de simpele reden dat ge geen parkeerkaart of dergelijke erop kunt leggen zonder het risico dat het verdwijnt..
Yamaha Raptor 660R!
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: Parkeren

Bericht door AC67 »

motoren hebben soms idd geen kaartjesplicht.maar dan moeten ze ook niet in een parkeervak staan!!
Maar een buggy/quad kan anders ingeschreven staan dus dan gaat die vlieger niet op.
Bij het natrekken kenteken komt dan iets anders dan een motor uit de boeken en dan heb je idd een kaartje nodig,hoe je dat bevestigt is jouw probleem,
er zijn zat opties te bedenken.punt is wel dat een ieder je kaartje kan jatten en dat gebruiken als het zijne.dus maak een foto van je voertuig met kaartje en het nummer van dat kaartje,dan sta je sterker in het geval dat het om welke reden dan ook niet op je voertuig is als er gecontroleerd word.
johnnyp
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 11:36

Re: Parkeren

Bericht door johnnyp »

gelukkig kan je op veel plekken nu op kenteken parkeren... dit lost al je problemen op...

vind wel knap dat je op een parkeer plek gaat staan... daar kan je meestal je qaud nergens aan vast zetten...
Carlovdw
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: di 05 feb, 2013 07:48
Locatie: Kortessem

Re: Parkeren

Bericht door Carlovdw »

Ik heb een buggy gn quad en heb een extra stuurslot erop ( weet wel niet als dat iets uitmaakt)
Ik heb in het algemeen gn slecht gevoel om hem op een parkeerplaats te zetten zeker niet op een grote, je moet toch al wat breken en prullen om er mee weg te geraken, tegen die tijd zal er iemand het toch wel gezien hebben ( hoop ik)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
YOLO
Plaats reactie