Raptor 660 DB killer gezocht!

Laat je beurs niet toe om nieuw te kopen, post hier wat je nodig hebt !
Plaats reactie
luc046
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 feb, 2017 10:43

Raptor 660 DB killer gezocht!

Bericht door luc046 »

Beste mensen,

Sinds gister ben ik in het bezit van een Yamaha YFM 660 Raptor. Nu is het geval dat die zo'n herrie maakt, dat de buurman denkt dat ik bij hem de woonkamer in rij. Nu hou ik wel van zo'n geluid, maar de rest van de buurt niet. Ik heb vernomen van de vorige eigenaar dat er geen decibelkiller meer in zit.

Heeft iemand nog een DB killer liggen, of tips waar ik eentje (voor een mooie prijs) kan uithalen?

Volgens mij zit er een originele uitlaat onder, maar daar zullen andere mensen hier meer verstand van hebben. Bij deze een foto van de uitlaat: Afbeelding

Groet,
Luc
Gebruikersavatar
chrisbkm
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: di 15 sep, 2015 07:34
Locatie: aan de rand van brabant
Contacteer:

Re: Raptor 660 DB killer gezocht!

Bericht door chrisbkm »

dit is geen originele uitlaat
misschien heb ik wel een db killer liggen maar dan moet je wel komen om hem te passen
zo opsturen doen we niet meer (komt alleen maar gezeur van )

gr chris uit noord west Brabant :crosser:
luc046
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 feb, 2017 10:43

Re: Raptor 660 DB killer gezocht!

Bericht door luc046 »

Oke bedankt voor de info. Zou je misschien een willen opmeten hoe groot die db killer is die je nog hebt liggen? De binnenmaat van mijn uitlaat is 46,5 mm. De buitenmaat van de db killer kan ongeveer 64 mm zijn. Ik heb het ter verduidelijking nog even op een foto erbij geschreven.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Aaronvk
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: di 06 aug, 2013 17:18
Locatie: Westdorpe

Re: Raptor 660 DB killer gezocht!

Bericht door Aaronvk »

eventueel heb ik nog wel een originele uitlaat liggen van een raptor 660. compleet voor 50 euro. dan heb je heeeel wat minder geluid.
Mijn trots: Yamaha Raptor 660
Plaats reactie