crossdagje

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
ZJORS
Quadrider
Quadrider
Berichten: 344
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 23:47
Locatie: serskamp O-Vl

crossdagje

Bericht door ZJORS »

We(TVH, zjors,en nog 3 maten vn ons) hadden afgesproken in erembodegem aan een rond punt met nog 3 gasten om eens te gaan crossen in de omgeving van ninove! Toen we aan rond punt toekwamen, ff snel een babbeltje geslaan en dan vertrokken met in totaal dan 8 quads!
Het begon goed! we gingen links en we kwamen in werken van aquafin toe! De droom van iedere quatter natuurlijk :d!
later zijn we dan naar de steengroeve van ninove geweest en dat was daar fun man! Maar 1 ongelukje toen de wim van de berg gleed, hij was te hoog!
Toen is er nog een man van ons bijgekomen, waren dus al met 9 en nog later 3 (baas van quadperformance zottegem, zijn broer geloof ik en nog maat van hem)
met 12 man waren we daar aan het rijden! toen we stopten waren er al enkele crossmotos bijgekomen en een massa volk die stond te kijken vanop de zijkant naar ons kunsten :applaus:

we zijn dan naar huis gereden,allee naar stamcafé, onder de baan nog klein accidenteke gehad! Kameraad wou de plassen ontwijken en reed op een betonpaaltje dat hij niet zien staan had! resultaat; bumper krom en A-arm kleine deuk maar hij rijd gelukkig nog recht! de rijder kwam er enkel met de kick vanaf :) In stamcafé hoorden we daar de uitslag van de stemming en daar natuurlijk 1 en ik herhaal 1 :lol: pintje gedronken want de baas van café zen partij had meeste zetels behaald!

fotos komen er mss wel op want quadperformance heeft fotos getrokken!
wat een gewone zondagse crossdag beloofde te worden is uitgedraaid op een SUPER zondagse crossdag!
twas weer fijn!
hopend op fotos!
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer :s
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Hier een van de twee Dimi's (green Kawa)

Het is idd op een grotere crossdag uitgedraaid dan eerst verwacht :shock: Maar de fun was der zeker! Enkel de bergen vormen voor sommigen een probleem maar de zware avond van eergisteren -ondertussen- zal er ook wel voor iets tussen gezeten hebben. :mrgreen: :bier: Enkel spijtig dat we onze geplande rondrit inclusief terraske, niet kunnen doen hebben maar er komen nog van die zonnige dagen!

Allé gasten, nu is het jullie beurt van ergens een put met quads te vinden hé. En liefst ene met een bar! :punk:


PS: En Dimi, al veel verkocht vandaag? :D
TVH
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 05 dec, 2005 07:58
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door TVH »

Was tof, voor herhaling vatbaar. :D
Binnen enkele weken organiseren we bij ons een rit.
Ben ook benieuwd naar de foto's!
Ltz400crosser
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 88
Lid geworden op: za 22 dec, 2012 19:42
Locatie: Bij mijn quad ;-)

Re: crossdagje

Bericht door Ltz400crosser »

Hallo waar kun je je offroad rijden langs de kanten van erembodegem en ninove of geraardsbergen
Heb je een straat naam waar ik het kan vinden
Of een uitleg
Alvast bedankt grtjs
1)chinese kleine quad 50cc)verkocht
2)chinese quad dunlop 125cc)verkocht
3)yamaha grizzly 125cc)verkocht
4)yamaha raptor 250 cc special edition) GESTOLeN
5)bashan 200cc)verkocht
6)suzuki ltz400 WAT EEN BEEST ;-)

De nummer 7 komt ernog maar wachten tot ik mijn rijbewijs heb endan nen raptor 700 sm ofwel nen 4x4 maar eerst de ltz nog ewa uitlaten ;-)
Plaats reactie