Gevaarlijke bewoner

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Gevaarlijke bewoner

Bericht door Sebastien »

dus vandaag toerke weest doen met de quad en mn neefke achter mij!

natuurlijk zoek ik altijd de leuke off road baantjes.

tot ik er eentje vind aan de rechter kant. het was naast een veld. dus ja ik ga erin en kzie geen privaat eigendom ofzo!
ik rijd er niet snel in want ja waren met twee op quad en met baanbanden is dat niet altijd handig. Tot ik besef dat ik op een privé weg ben en dat ik aan een huis kom.
Dan komt er een man naar mij toegestapt, ik dacht dat hij mij gewoon ging komen zeggen dat het privé domein was. maar neen hij had een dikke stok in zn handen en kwam voor mij staan. hij heeft mij 3 maal gevraagd om mn helm af te doen en stond al met zn arm omhoog om mij te slaan.
heb hem altijd gevraagd waarom en dak ging weggaan. maar hij bleef maar agressief. naar voor kon ik niet gaan want hij was voor mij dus ben ik naar achteren gegaan.
Maar reed mij klem doordat het veld naast mij wat hoger was en mn achterwiel erop was. Dan ben ik vollegas naar voren gereden. diene gast bijna meegereden en heeft nog geprobeerd te slaan maar gemist. ben dan door een da veld gereden en hij heeft diene stok naar mij willen smijten ma gelukkig niet geraakt.

dan uit da veld gereden en me volle gast weggereden want kwas bang da ie mij wou achter volgen.

derna ben ik naar huis gereden en raad gevraagd. zijn terug gekeerd om het adres te weten en een paar foto's genomen om te bewijzen aan de flikken dat er geen privé eigendom op staat enzo.
en dan kwam diene gast terug thuis stopt hij en was al aan het uitstappen ma we zijn vlug weggereden!

voor de mensen van de streek:
het adres is:
rue du lait battu (karnemelkstraat) 6
Russeignies (op de grens van kluisbergen)

hier ook een paar foto's

Je ziet hier ook da je da huis niet ziet of dat er geen plakaat is!
Afbeelding
Shot at 2007-08-18

Afbeelding
Shot at 2007-08-18

Afbeelding
Shot at 2007-08-18
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

afstapen en hem is een kopstoot geven met je helm.
zen stok pakken en is een goede lap geven in zen ballen (als hij die dan heeft).

just my 2cents
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 782
Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
Locatie: veendam
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

zo heb ik ze hier ook maken zich druk om niks :kniktriest:
volgende keer gewoon gas erop hij gaat vanzelf wel aan de kant
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

was dat voor enne zielige kerel :? had die mss gezopen ofzo :?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

wel kdacht da ook want als ik achteruit reed heeft hij nog geprobeerd mn kabels en mn stuur vast te nemen twas bijna geluk ma heeft niet kunnen vasthouden.

ben ook naar de politie geweest om een klacht in te dienen ma ze gaan zelf niet eens een kijkje gaan nemen. :x
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

triest, zon vent. dan ben ik het wel effe met optical nicolas eens. gaat gewoon helemaal nergens over wat hij doet :roll:
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

na wat te zoeken heb ik gevonden dat diene gast ne dokter is in deinze.
dokter demedts wouter. wel dan wil ik zeker nooit een van zijn patienten zijn!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Amaai, ik ook ni.
Misschien had hij weinig patiënten e, kan ook :p
massi
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 09 aug, 2006 09:47
Locatie: schoonderbuken

Bericht door massi »

waarom gebeurt zo iets niet bij mij? :cry:
den eerste die da durft bij mij diene slaag ik me mijn helmke perto echt waar met zo iets kan ik echt niet om.
altij erg om da te hore tegewoordig de mense kunne met niet veel om ofzo ze
greetz
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

ja idd , waarom gebeurt dat niet bij ons he massi , ik zou het wel eens willen meemaken , maar daar gaat die persoon niet echt goed vanaf komen dan hoor , stok of geen stok neer zal die toch gaan ze :duivel3:
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

wa ne klootzak is da man , thumbsup dat je je hebt kunnen inhouden , ik zou hem al lang in mekaar geramd hebben
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
MarioBros
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 238
Lid geworden op: ma 28 mei, 2007 10:36
Locatie: West Vlaanderen
Contacteer:

duim omhoog

Bericht door MarioBros »

Toppie je kalm bleef, is ook vaak het beste.

Wij quaders worden al vaak genoeg in slecht daglicht gezet.
Dus agressief moet er niet meer bij.

Jammer er zoveel tegenstanders zijn van onze hobby.
Gewoon laten lopen die kerel , heeft ie het moeilijker mee als je hem gewoon laat staan en es goe gas heeft.
Wie laatst lacht best lacht ;)

Verder dan nog een leuke rit gehad ?
Always on the run
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Hij had misschien al vaker 'last' gehad van quads op z'n oprit, maar dan vraag ik mij af waarom er idd geen enkel plaatje staat om het duidelijk te maken dat dat privé gebied is.

Zou voor mij een mooie gelegenheid zijn om de voorbumper eens te testen. ;)
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

jah inderdaad gelukkig ben ik kalm gebleven. ma ik had ook nog ne kleinen achter mij van 12 jaar.

hij heeft mss al meerdere keren last gehad van quads op zn oprit maar dan nog dit is geen reden om zo met een stok aftekomen en u willen afslaan.

@ massi: wel je moet er gewoon eens langs gaan da wegske nemen en je zal hem wel zien aankomen :p


en ik had bijna mijn voorbumper gebruikt maar hij heeft nog kunnen ontwijken. :kniktriest:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

wat een verhaal man, sommige asocialen :muur: :muur: :muur: maar je hebt goed 'verstandig' gehandeld :duimhoog:



ik zou het niet kunnen :oops:
Plaats reactie