Hondapark in olmen

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 18 jan, 2008 22:42

Hondapark in olmen

Bericht door 72_mrd »

Ik ben gisteren weest crossen met de quad in het hondapark in olmen.
Eerlijk gezegt viel het echt tegen. Ik geraakte er bijna niet door (achteraf gezien stonden banden veel en veel te hard). Maar het was wel zeer plezant.
Ik vond het zeer zwaar en door sommige bochten geraakte ik bijna niet door omv de sporen van de mx 1 en mx 2 kerels die er aan het trainen waren .
Ik ben maar een beginner en ik geraakte door die sporen van motoren in de sommige bochten zeer moeilijk door.
Voor gevorderde quadrijders is dit wel een aangenaam circuit denk ik. Er zijn veel leuke springbergen ed , alles is aanwezig voor een leuke namiddag.

Waar kan je eigenlijk best als beginned rijder gaan trainen ?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

naar het schijnt is het circuit in komen ook leuk ;)
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

ben ook al een keertje in hondapark geweest :wink: dat was voor mij toch ook de eerste en laatste keer hoor!
kvind het daar echt niet leuk rijden en bijna onmogelijk ook met een 'gewone quad'
geef mij maar westdorpe :)
idd, komen is naart schijnt ook een leuk parcourtje (zal ook eens voor binnekort zijn)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
72_mrd
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 668
Lid geworden op: vr 18 jan, 2008 22:42

Bericht door 72_mrd »

Idd met mijn stnd ltz had ik het zeer moeilijk , blij da ik dan niet de enige ben.
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....

LTR-450 Rider
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

In Olmen rij je normaal ook met 22" zandbanden.
s.michiel
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 16 jul, 2007 19:27

Bericht door s.michiel »

ik amuseer me daar goed heb er al vaak met standaard suzuki gereden tot mijn veren doorsloegen op de hoge springberg nu heb ik nieuwe en nu is het nog fijner
ibieboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 149
Lid geworden op: di 24 jul, 2007 22:40

Bericht door ibieboy »

Komen is een machtig circuit ! We gaan er iedere zaterdag :p
www.zwaanhof.be :)
- QuadRacing is a Passion -
Plaats reactie