Sneeuwrit 10/01/2009 + video's

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Maarten YFZ 450
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 26 mei, 2008 19:17

Sneeuwrit 10/01/2009 + video's

Bericht door Maarten YFZ 450 »

Vandaag een kort ritje gedaan

we zijn in bekkevoort vertrokken en even op de parkingweide gaan rijden waar de truckshow elk jaar is.

http://www.youtube.com/watch?v=z3aAJrqkXEU

en dan zijn we van daar richting waanrode gereden, richting assent en daar langs de autosnelweg op tot in webbekom,

daar zijn we even ter plaatse blijven rijden.

was een toffe rit, veel glijplezier met dieje sneeuw, en das eens iets anders als dieje modder hé, geen poetswerk gehad vandaag!!!

http://www.youtube.com/watch?v=UF3kCJzCc3I

Afbeelding



Groetjes Maarten
Laatst gewijzigd door Maarten YFZ 450 op ma 12 jan, 2009 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door cyberdrone »

Ik zou hem toch maar eens goed afspuiten en als hij is opgedroogd uw ketting en ander punten goed smeren .. want het zout kan een pak schade doen aan bewegende delen, radiator en rubbers.

T'is inderdaad wel super met die sneeuw, het kan zijn dat ik vandaag ook nog een toerke gaan doen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1401
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
Locatie: in een huis op een stuk grond

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door vanpee jelle »

wij zijn vandaag ook gaan rijden was zwaar een nieuw stukje gevonden en serieus gezweet maar ni vast gestokken. :applaus:

grtz jelle
raptor 660 power
Maarten YFZ 450
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 26 mei, 2008 19:17

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door Maarten YFZ 450 »

cyberdrone schreef:Ik zou hem toch maar eens goed afspuiten en als hij is opgedroogd uw ketting en ander punten goed smeren .. want het zout kan een pak schade doen aan bewegende delen, radiator en rubbers.

T'is inderdaad wel super met die sneeuw, het kan zijn dat ik vandaag ook nog een toerke gaan doen.


Hallo, merci voor de tip, vandaag ketting toch maar goed gesmeerd, hem afgespoten heb ik niet omdat hij in de schuur staat en daar vriest het, heb schrik dat er dan ergens water tussenkomt en dat kapotvriest of moet ik daar niet zoveel schrik voor hebben?

groetjes
Maarten YFZ 450
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 26 mei, 2008 19:17

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door Maarten YFZ 450 »

vanpee jelle schreef:wij zijn vandaag ook gaan rijden was zwaar een nieuw stukje gevonden en serieus gezweet maar ni vast gestokken. :applaus:

grtz jelle

Waar ben je gaan rijden als ik mag vragen? Ben je ook van de omgeving?

Groetjes
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1401
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
Locatie: in een huis op een stuk grond

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door vanpee jelle »

we hebben ons vertrouwde toerke gedaan en we waren onderweg naar haasrode om daar de E40 te gaan doen maar we hadden geen tijd meer want mijne maat moest op tijd thuis zijn.
wij zijn van huldenberg.
en gaan soms met cyberdrone rijden is altijd lachen; we zullen eens samen moeten gaan rijden he.
andes moet je de ritjes rond leuven in het oog houden binnenkort gaan deze wel terug doorgaan en die zijn echt de moeite om eens mee te rijden.

grtz jelle
raptor 660 power
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door cyberdrone »

vanpee jelle schreef:we hebben ons vertrouwde toerke gedaan en we waren onderweg naar haasrode om daar de E40 te gaan doen maar we hadden geen tijd meer want mijne maat moest op tijd thuis zijn.
wij zijn van huldenberg.
en gaan soms met cyberdrone rijden is altijd lachen; we zullen eens samen moeten gaan rijden he.
andes moet je de ritjes rond leuven in het oog houden binnenkort gaan deze wel terug doorgaan en die zijn echt de moeite om eens mee te rijden.

grtz jelle
Yep yep, big fun :) volgende week zondag kan ik niet maar de week erna zou ik terug wel eens een toerke zien zitten :applaus:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
Danny
Quadrider
Quadrider
Berichten: 453
Lid geworden op: di 31 jul, 2007 16:54
Locatie: ergens tegen de limburg

Re: Sneeuwrit 10/01/2009

Bericht door Danny »

Laat maar komen
2008 Can am outlander 800 max
Plaats reactie