Ik was t niet

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Ik was t niet

Bericht door petern »

Ik was t niet,
bij mij houdt t bij 90 op. :cry: of toch gelukkig

http://www.maximaal.nl/Bericht.aspx?nie ... r+maximaal" onclick="window.open(this.href);return false;

Politie achtervolgt quadrijders 5-4-2010

De Zeeuwse politie heeft zondagmiddag de rijbewijzen van twee quadrijders, een 19-jarige en een 20-jarige man uit de gemeente Borsele, ingevorderd.

Rond half drie zag een agent drie quads met hoge snelheid over de Koedijk in Nisse rijden. Een van de daders wist door zijn snelheid te ontkomen.

Er werden tijdens de achtervolging snelheden bereikt van meer dan 100 kilometer, terwijl 60 was toegestaan.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Ik was t niet

Bericht door cyberdrone »

Dat ze overtreders maar behoorlijk straffen ! Ze moeten hun maar aan de snelheden houden.
T'is door zo een gasten dat de normale quadrijder gestraft word.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: Ik was t niet

Bericht door petern »

En hier nog zo'n droplul.

In Belgie durft ie niet meer te rijden bang dat ze zijn quad afpakken gaat ie maar in Nederland jagen.

Hoop dat ie m kwijt is.

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_ ... age/1_1013" onclick="window.open(this.href);return false;

De bestuurder van een quad heeft zaterdagavond in Echt halsbrekende toeren uitgehaald om uit handen van de politie te blijven. Uiteindelijk mislukte dat: de 23-jarige man uit Maaseik reed zich vast in een bietenveld.

Een politiesurveillance kreeg de quad in het oog toen die met hoge snelheid over de Daalweg reed. De agenten zetten de achtervolging in, waarbij snelheden tot 135 km/u werden gehaald. Wandelaars bleven geschrokken achter in stofwolken. Juist toen de politie het veiliger leek om de achtervolging te staken, kwam er rook uit de quad. De bestuurder reed een bietenveld in, waar de politie hem kon aanhouden.
:applaus:
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Ik was t niet

Bericht door sjmallie94 »

dat heb vandaag op nieuw gezien ;) word steeds gekker hier :cry: :verymad:
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie