eerste tuimelling

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

eerste tuimelling

Bericht door stephkewillems1 »

yo bende,

heb mijn eerste tuimelling gezet.was beetje te enthousiast bij het maken van donut op de baan en hup daar vloog ik.mijnen quad volledig over kop en ik hetzelfde.had net bezoek van vrienden,en die konden het natuurlijk niet houden van t lacen,alles gefilmd.als ik het filmpje heb en der in slaag om het op internet zetten zal ik da zeker doen.dan kan iedereen ne keer lachen met mijn beginners fout.hopelijk gebeurd dat niet te veel,maar waarsch wel aangezien ik graag speel,dus... . :crosser:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: eerste tuimelling

Bericht door Ardjuh »

Zorg er wel voor dat je er zelf altijd heel uit komt...

Dus zorg ervoor dat je minimaal hebt en draagd:
- Helm
- Bodyprotector
- Goede schoenen
- Lange broek
Zonder dit is de kans groot dat je een keer spijt gaat krijgen! :wink:
No Can't Do!
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: eerste tuimelling

Bericht door stephkewillems1 »

was nu niet het geval,had enkel een helm aan.ben wel redelijk voorzichtig maar te is ook nie goed,dus ja,al doende leert men
enkel paar schaafwonden,maar dat geneest.moet wel dringend bescherming kopen voor als ik ga crossen.heb wel nuttige les geleerd.is rapper gebeurd dan men denkt.ging nochtans nie rap,maar blijkbaar geen goede positie.had net ervoor een mega mooie donut gemaakt .en dan te enthousiast en nonchallent :oops:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: eerste tuimelling

Bericht door Ardjuh »

stephkewillems1 schreef:was nu niet het geval,had enkel een helm aan.ben wel redelijk voorzichtig maar te is ook nie goed,dus ja,al doende leert men
enkel paar schaafwonden,maar dat geneest.moet wel dringend bescherming kopen voor als ik ga crossen.heb wel nuttige les geleerd.is rapper gebeurd dan men denkt.ging nochtans nie rap,maar blijkbaar geen goede positie.had net ervoor een mega mooie donut gemaakt .en dan te enthousiast en nonchallent :oops:
De beste les leer je pas op het moment dat je er paar weken uit de running bent... wees dat voor! :!:

Maar zijn de filmpjes al onderweg? :D
No Can't Do!
Rapr700SE
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 184
Lid geworden op: wo 07 apr, 2010 10:14

Re: eerste tuimelling

Bericht door Rapr700SE »

ja, ik kan er over meepraten.
veel schade trouwens?
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: eerste tuimelling

Bericht door stephkewillems1 »

schade valt wel wa scharten rondom rond,maar geen breuken of niets.'k ga mogen schuren en herspuiten.
wat filmke betreft ben ik zelf nog aan t wachten,'t is lachen. :lol: :oops:
Gebruikersavatar
Stefmeister
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 14 aug, 2009 17:25
Locatie: Lummen

Re: eerste tuimelling

Bericht door Stefmeister »

stephkewillems1 schreef:yo bende,

heb mijn eerste tuimelling gezet.was beetje te enthousiast bij het maken van donut op de baan en hup daar vloog ik.mijnen quad volledig over kop en ik hetzelfde.had net bezoek van vrienden,en die konden het natuurlijk niet houden van t lacen,alles gefilmd.als ik het filmpje heb en der in slaag om het op internet zetten zal ik da zeker doen.dan kan iedereen ne keer lachen met mijn beginners fout.hopelijk gebeurd dat niet te veel,maar waarsch wel aangezien ik graag speel,dus... . :crosser:

goe bezig!!! t' Is da we al zo een goede naam hebben...
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: eerste tuimelling

Bericht door stephkewillems1 »

denk nie dak in mijn straatje nen slechte naam heb,integendeel,was op de oprit van mijn gebuur waar ik mega goe mee overeen kom.op straat doek nie dom,er is een plaats voor alles
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: eerste tuimelling

Bericht door tjobbie »

vind ik ook, en een beetje lol mag je best wel hebben hoor :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: eerste tuimelling

Bericht door stephkewillems1 »

merci,
voelde me al schuldig :lol:

grtz
Plaats reactie