Duinkerke 10/08/05

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Duinkerke 10/08/05

Bericht door Sebastien »

Vandaag zijn we voor de eerste keer naar duinkerke geweest. Het lag er niet nat maar het parcour lag er niet zeer vlak. Maar toch hebben we ons goed geamuseerd. Er waren daar een paar mooie sprongen :twisted: en er was bijna niemand te bespeuren, we hebben daar een hele tijd alleen gereden (in de voormiddag) en in de namiddag waren we de enigste quad tussen de paar moto's
We hebben natuurlijk een paar foto's gemaakt, die volgen later omdat ik hier aan zee ben en in het gebouw is er iemand met een draadloze verbinding, ik heb mij erop verbonden :lol: maar het gaat niet zo snel dus om de foto's erop te doen gaat het lang duren :( Maar ik probeer ze er vrijdag erop te doen.

We zijn ook eens een kijkje gaan nemen in loon plage en ik heb een paar rondjes mogen rijder van de patron 8) Maar vond dat dat parcour zwaar is. Het is in zand (had mijn duro banden) en niet veel sprongen :( . En voor de mensen die het niet goed wisten een lisentie is daar wel verplicht.

Maandag zijn we van plan om terug te keren naar duinkerke dus voor wie zin :P heeft :!: :!: we zullen daar voor de hele dag zijn :wink: .

Greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

De verbinding ging tamelijk snel dus doe ik het nu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de vader
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voila dat waren de foto's zijn er niet zoveel maar we gaan er maandag nog wat pakken :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Blasty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 593
Lid geworden op: di 27 jul, 2004 15:17
Locatie: Rotterdam

Bericht door Blasty »

Lijkt me leuk daar :D
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

mooi mooi

komt er daar veel volk en mag er daar gereden worden?
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Wel in de namiddag komt er veel volk en ne gast heeft ook gezegt dat in het weekend profesionele rijders komen trainen. En ja je mag daar rijden, het terein word af en toe plat gemaakt :wink:
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Flip Hermans
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 25 jul, 2005 19:05
Locatie: Hamme

Bericht door Flip Hermans »

ja mooi zeg!!

en waar kunnen we dat ergens vinden? en het is geen erkend oefenterrein neem ik aan? ligt het tegen de kust of in een industrie...?
YellowZ400-nerfs-Tuskbar-FPexhaust-Acerbis-ProGrip
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

vet parcours !
hoeveel inkom is het daar ?
waar ligt het erges ? adres ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Wel het ligt inderdaad naast industrie en het is niet zo ver van loon plage. Het is niet erkend maar er komen daar wel profesionele rijders. Er is geen inkom en de route beschrijving heeft hier al ergens op gestaan zal het eventjes zoeken
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 13:40
Locatie: Ninove
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Ben er vorig jaar met Fré en stoftje geweest.

Is echt super parcour.

We zullen eind augustus eens moeten afspreken met paar man van het forum.

Dat Farbriek is Teris

Wel dit is het adres :
Rue du Président Février, ZI du pont à Roseaux
59279 LOON PLAGE

Zal er niet ver van zitten .

Hier vind je route omschrijving weer

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =duinkerke
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
rippeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 159
Lid geworden op: di 18 mei, 2004 17:49
Locatie: W vlaanderen

Bericht door rippeke »

@sebatien
hoe lang heb je er op gereden van bij u thuis???
is zowat hetzelfde he

ik zou ook zo iets waar niet teveel volk is

grts
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Wel wij zijn hier in ons appartement in koksijde en dit heeft maar 15 min geduurt maar ik denk dat het ongeveer 1u30 is van bij ons tot ginder. Maar het is wel de moeite waard en als je niet veel volk wilt ga je best in de voormiddag en op een werkdag. Maar het is echt een sjiek parcour.


Anders zijn wij er morgen weer als iemand intresse heeft. We zullen er weer voor heel de dag er zijn :D
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sg6
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1717
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 18:05
Locatie: W. Vlaanderen

Bericht door Sg6 »

@sebastien:

ik ben vandaag naar duinkerke geweest om het terrein te gaan inspecteren, heb je namelijk zien rijden daar. Heb het eigenlijk nu maar gezien dat het u was aan de kleur van je kleren. Ik was dus een toerke aan het doen te voet over het parcour.
Waarschijnlijk als het goe weer blijft gaan we dees week er nog heen.
Het parcour was vandaag berijbaar maar vond de ondergrond op sommige plaatsen wat te vochtig alsook de kleine plassen die me hinderden.
+++White -Z- Power+++


T0 F@$t F0r Y0u
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

ah ik heb inderdaad iemand zien lopen over het parcour (in de voormiddag). En inderdaad het parcour was op sommige plaatsen zeer vochtig Maar in de namiddag lag het er veel droger en was er ook veel meer volk.

Greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sg6
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1717
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 18:05
Locatie: W. Vlaanderen

Bericht door Sg6 »

Sebastien schreef:ah ik heb inderdaad iemand zien lopen over het parcour (in de voormiddag). En inderdaad het parcour was op sommige plaatsen zeer vochtig Maar in de namiddag lag het er veel droger en was er ook veel meer volk.

Greetz,
Sébastien
jep jep da was ik :wink:
+++White -Z- Power+++


T0 F@$t F0r Y0u
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Sebastien »

Hier dan nog een paar foto's van gisteren je kan zien dat het toch zeer vochtig was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Plaats reactie