Black Airpainted 385 cc Warrior

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1662
Lid geworden op: di 17 apr, 2007 16:00

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door JdmhatchR »

Lol...Ik wil de reacties wel eens zien van andere mensen als gij een flesje water uit u uitlaat haalt :D
Toch wel 1 van de mooiste warriors vind ik :wink:
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3106
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 15:01
Locatie: Meeuwen

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door -Laurens- »

Zeer mooie Warrior, zo rijden er helemaal niet veel rond!
Persoonlijk zou ik die stickers wegdoen, op zo'n quad horen geen, ofwel originele Yamaha stickers :)
Yamaha YFZ480Build in progress
suzuki400
Quadrider
Quadrider
Berichten: 269
Lid geworden op: za 17 mar, 2012 21:51
Locatie: Schilde

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door suzuki400 »

:applaus: echt een mooie warrior, vind ze normaal niet mooi maar deze is toch wel lekker!! :wink:
LTZ 400

!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

zijn geen stickers is een airbrush is nog uit de tijd van tijgetje is haar creatie laat het voorlopig er maar op voor die paar keer per jaar dat mijn huidige vriendin er op rijd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3106
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 15:01
Locatie: Meeuwen

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door -Laurens- »

Aah, airbrush! Ja ik dacht dat het gewone stickers waren, maar voor airbrush zou je de hele kappen al opnieuw moeten spuiten.
Yamaha YFZ480Build in progress
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

blijft voorlopig zo, mijn vriendin stoort haar er niet aan en als de dochter binnen 7 jaar er mee leert rijden dan kan ik hem nog naar haar wens zetten :)
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

na enkele jaren de quad nog eens uit gehaalt
Afbeelding

paar weken geleden een klein probleempje gehad quad viel stil na 2km geen leven meer :x
als ik contact aan zette had ik licht maar de 2 relais van contact en start onderbreking klikte niet :? omdat ik nog ergens naar toe moest rap een aanhanger gaan halen quad gedepanneerd en maar met de auto tot mijn locatie gereden
s'avonds even zitten zoeken niks te vinden voorkap verwijderd nog een paar keer geprobeerd en opeens starte de quad weer :mrgreen: maar na 10min nog wat proberen en testen ging hem weer niet :verymad:

paar dagen laten staan nog wat zitten zoeken maar quad bleef lopen en starten nog erger of er nooit geen probleem was, na 20 min draaien helm gepakt en de straat op nog geen 50m verder pruttel pruttel, pats pats en niks meer. s'avonds nog wat zitten zoeken maar alles bleef dood, relais van mijn 2de warrior gewisseld niks. onsteking alles gewisseld niks.

gisteren nog eens zitten zoeken niks te vinden verwijder mijn voorkap en raar maar waar quad starte KRIJG NU HET SCHIJT HE !!! :verymad:

nog wat zitten trekken en draaien aan het voorste gedeelte van mijn kabel boom opeens merk ik dat mijn achterlicht flikkert als ik met de kabels beweeg. na wat trekken en duwen het probleem gevonden

zo een kabel verbinding ken de naam niet echt
Afbeelding
is een constructie van 2001 bruine kabel van contact was door de jaren over, hing nog juist met de isolatie vast waardoor die af en toe nog contact maakte heb nu alle verbindingen gesoldeerd en een kleine testrit van 2km gemaakt morgen eens wat verder van huis rijden

nog even een foto van mijn 2 quads
Afbeelding
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
java
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1151
Lid geworden op: za 20 aug, 2011 11:31
Locatie: Friesland!

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door java »

Daarom moet je alles ook solderen. Die kabel klemmen staan daar om bekend
Afbeelding
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

persoonlijk gebruik ik ze ook niet zijn door vorige eigenaar geplaatst heb ze ook nooit verwijderd omdat alles werkte
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie