Black Airpainted 385 cc Warrior

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
jenzie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 698
Lid geworden op: di 31 mei, 2005 19:12
Locatie: Belgie

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door jenzie »

Daniello schreef:He Kris, top oplossing! Misschien ook een idee voor mij....bij MCG zijn z er nog steeds niet uit van welk model quad mijn Tandwiel / Schijfrem komen....wil eigenlijk ook wat tanden minder achteren + een nieuwe Wave schijf (zelfde steek als tandwiel)...
@Daniello: Als je hulp zou nodig hebben met je tandwiel,wil ik je gerust helpen.
Draaiwerk is geen probleem :) . Kris is ook content denk ik. :)
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door Haagje »

Kris laat me weten hoe het rijdt :D, kan ook wel een kleinere houder gebruiken denk ik :lol:
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door technoflexer »

heb u vandaag nog zien paseren ziet er ferm uit :applaus:
yfz 450 ride it like you stole it
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

ja ben gaan werken met de quad na 7 maand nog eens een deftig ritje :p
ook tandwiel verhouding 15/32 getest voelt goed, trekkracht zit goed top ligt iets hoger en toerental lager op zijn top ik denk dat ik met deze verhouding op maximum zit voor deze want krijg hem niet meer op 9000 toeren in zijn 6de maar 115 km/u is voor dit beestje goed zat durft mijn huidige vriendin toch niet te rijden
Afbeelding
moet vanvoor terug iets hoger ,stuurt nerveus bij het uitkomen van de bocht op hoge snelheid, kont steekt te hoog naar mijn zin en kont zakken :roll: link schuurt nu al
Afbeelding
Afbeelding
moet hem volgende week eens binnen doen voor onderhoud heeft eigenlijk nog maar 300 km sinds zijn laatste maar heeft de laatste 2 jaar ook amper gereden vriendin kruipt liever achter op de 700
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

vandaag even gebeld naar mcg racing of ze al de tijd gevonden hadden om de trillingen van mijn blok op te sporen, ze hebben al meerdere malen geluisterd en gevoeld wat het zou kunnen zijn maar twijfelen over bepaalde oorzaken. dus maandag beginnen ze hem stil aan open te gooien beginnen met de koppeling en als daar niks is vliegt het blok zelf terug open :chagarijn:
als ze dan toch bezig zijn tunen ze hem weer wat bij :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door technoflexer »

yamahakoppel schreef:vandaag even gebeld naar mcg racing of ze al de tijd gevonden hadden om de trillingen van mijn blok op te sporen, ze hebben al meerdere malen geluisterd en gevoeld wat het zou kunnen zijn maar twijfelen over bepaalde oorzaken. dus maandag beginnen ze hem stil aan open te gooien beginnen met de koppeling en als daar niks is vliegt het blok zelf terug open :chagarijn:
als ze dan toch bezig zijn tunen ze hem weer wat bij :p
kan ik u wss zo zeggen wat er scheelt. doet die het sinds de bigbore cilinder erop zit?

zo ja, is uw krukas niet gebalanceerd op het gewicht van de grotere zuiger en hierdoor krijg je die trillingen.
yfz 450 ride it like you stole it
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

neen heb het pas sinds mijn laatste rit maakte opeens een verontrustend geluid even gestopt niks gevonden toen terug vertrokken en sinds trilt die op een bepaald toerental :chagarijn: MCG denkt mijn koppelings huis maar zegt kan ook een lager zijn hoewel binnen in alles nieuw is van lagers en bussen zelfs mijn krukas is aangepast
maandag of dinsdag weet ik de uitslag van mijn pareltje haar onderzoek en als moet tune ik hem meer was toen mijn bedoeling maar mijn ex wou niet nu beslis ik
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door tjobbie »

yamahakoppel schreef:ja ben gaan werken met de quad na 7 maand nog eens een deftig ritje :p
ook tandwiel verhouding 15/32 getest voelt goed, trekkracht zit goed top ligt iets hoger en toerental lager op zijn top ik denk dat ik met deze verhouding op maximum zit voor deze want krijg hem niet meer op 9000 toeren in zijn 6de maar 115 km/u is voor dit beestje goed zat durft mijn huidige vriendin toch niet te rijden
Afbeelding
moet vanvoor terug iets hoger ,stuurt nerveus bij het uitkomen van de bocht op hoge snelheid, kont steekt te hoog naar mijn zin en kont zakken :roll: link schuurt nu al
Afbeelding
Afbeelding
moet hem volgende week eens binnen doen voor onderhoud heeft eigenlijk nog maar 300 km sinds zijn laatste maar heeft de laatste 2 jaar ook amper gereden vriendin kruipt liever achter op de 700
als je het caster van je a-armen bij kan stellen hoef je hem niet perse achter lager te gooien.
probeer het maar is :wink:
blijft een machtig mooie warrior btw. :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

ik kan het caster regelen ja maar heb het al meerdere malen herzet blijf gevoelig bij bochten uit te komen durft zich gevaarlijk gooien opeens en zonder stuurdemper stuurt hij ook te gevoelig, heb dit sinds ik mijn achter veer aangepast heb waardoor hij iets hoger komt dus denk ik vanvoor ook hoger en moet het goed komen
als je dan denkt waarom ik de veer heb aangepast omdat hij meer doorzakte dan vroeger :| begin ik meer te denken dat mijn achterste veer versleten is waardoor de rebount slecht is of wisselvallig deze is nog steeds de originele van 10 jaar oud en vroeger was het een cross quad dus kan zijn dat de veer slecht is. de voorste zijn al vervangen geweest 3 jaar geleden omdat er ene niet meer dempte
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

vandaag even naar MCG gebeld :cry: blok word open gegooid koppeling is niks mis mee. zit dieper dus open hart operatie zaterdag als ik tijd heb even op zieken bezoek gaan :) en wat onderdelen mee brengen voor te polijsten 8) was al een tijdje aan het denken om het te doen en nu hij toch terug open ligt beginnen we er maar aan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door Haagje »

We laten ons weer verrassen Kris :D
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

vandaag even gebeld of ze al iets gevonden hadden :chagarijn: ze dachten dat ze de oplossing hadden met een lager achter het vliegwiel die grommelde. maar trillingen zitten nog op het blok wel iets minder :|

heb dan gezegt dat ze moeten stoppen met zoeken :verymad: de korte pijn :wijzen: hem compleet open gooien en van nul terug moeten opbouwen want blijft maar duren en ook direct een zwaardere krukas en ben aan het twijfelen voor een olie koeler zij vinden het niet nodig :? maar persoonlijk denk ik dat het geen kwaad kan dus van de week wat onderdeeltjes laten bestellen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door yamahakoppel »

vandaag even gebeld quad is klaar nieuwe lagers er binnen waren 2 stuks van de ballans as die grommelde maar gelijk alles nieuw gezet
zaterdag afhalen even rustig in rijden en gaan met die banaan :roll: alleen geven ze komend weekend slecht weer :chagarijn: typisch belgië "mooi land maar moest overdekt zijn"
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
igor
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 18:19
Locatie: diepenbeek

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door igor »

vandaag na zeer lange tijd :oops: nog eens op kris zijn pareltje gereden :D met mijne nieuwe helm gekregen van kris
alleen denkt kris dat zijn quad vrienden achter hem rijden vlamt daar tegen 70 door bochtige baantjes ik ben maar beginneling :oops: gelukkig wacht hij op mij op het einde van de straten
heb er nu sinds hij open gegooit is al 150km mee gereden en zal komende weken nog wat van genieten voor de grote rit, quad meeting
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: Black Airpainted 385 cc Warrior

Bericht door FLIPmode »

Goed dat er terug mee gereden wordt. Zonde om zo een mooi ding niet te gebruiken.
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Plaats reactie