hieronder zit een minarelli 100cc blok (scooter blok) deze hele quad heeft geen 400 km gereden op de teller en ben al begonnen met he aanpassen van onderdellen zoals
A armen,
stuur,
cillinder,
vario,
koppeling,
carburateur,
spruitstuk,
luchtfilter,
lachgas kit van NX,
spoor verbreders achter,
verlengen van het achter brug,
zelf geperste spatborden,
hierboven vermelde onderdelen worden onderhanden genomen of vervangen ik had graag gewild dat ik eerder begon met fotoshoots en andere uitleg.
ik ben al inmiddels paar stappen verder;
zoals:
vario,
koppeling,
A armen verbreden doormiddel van zelf gelaste adapter,
langere veren en leidingen...
de foto's worden zo snel mogelijk gemaakt en geplaatst. duss don't worry
de reden dat ik ben begonnen met het verbouwen van me quad is heel simpel het idee was eerst verbreden dit inverband met 3 achtereenvolgende ongelukken dat te danken was aan hoge snelheid en kleine wielbasis waardoor je snel op 2 wielen ging en andere factoren die tegenwerken dat is eigenlijk een beetje de reden waardoor ik ben begonen met het verbreden aan de hand van ideeen ben ik het gaan uitbreiden en bij deze open ik een topic, dus ik hoop dat ik dit alemaal kan waarmaken.. en het ook op een fatsoenlijke manier kan afronden.
wat ik al binnen heb is:
vario mallosi multivar (motorscooter vario)
koppeling Mallosi
Cillinder mallosi 120 cc race
21 mm Dellorto NEWNEWNEW
carbon crossmotor stuur
harry's handvaten raptor versie
Twin air luchtfilter
wat ik heb besteld:
lachgas kit van Nitrous Express droog systeem voor 1 cillinder 2 takt.
omdat de budget LOWW budget is duurd het ff voordat ik de lachgas binnen heb!!!
dit is zo een beetje waar ik mee bezig ben op dit moment.
ik heb nu een klein probleempje door het lassen aan me frame is er iets mis met me kabelboom, doorgeband ofzo hij vonkt niet als dat is opgelost ga ik in volle toeren verder... maar eerst de blok aan de praat krijgen...
heb inmiddels als me ontsteking doorlaten meten geen problemen volgens de dealer, nieuwe bobiene gekocht, nieuwe bougie, kabel, dop etc etc
UPDATE 07-01-2009
Kabelboom is uitelkaar geweest (geen problemen)
Cdi gekocht (probleem nog steeds niet opgelost)
Ontsteking gekocht vandaag (hopelijk gaatie dan vonken)
VANAVOND KOMEN DE FOTO'S VAN HOE HIJ ER NU BIJ STAAT
Mvg, Olmez
Te Zaandam