DRL Geïnstalleerd

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: LED lightbar

Bericht door Paul Snip »

Gelukkig weet ik niet alles. Maar ik reageer alleen als ik er iemand mee van dienst kan zijn én als ik het zeker weet.

Jij reageert alleen óm het reageren. Soms met klinkklare onzin. Dat staat mij een beetje tegen.

Wetgeving is erg complex. De meeste politie-agenten hebben ook geen idee hoe het allemaal precies zit. Zeker als het om een quad gaat. Dus nazoeken en zorgen dat je het heel zeker weet. En anders het in ieder geval niet als feit verkondigen, maar er 2 woordjes aan toevoegen "volgens mij"

Volgens mij is het zelfs zo dat de LED lightbar van Ido geen keurmerk als officiële verlichting heeft, dus wordt gezien als "werklamp" en die mag je met een schakelaar bedienen.

Ik zou me er allemaal niet zo druk om maken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik aan de kant gezet ben en dat de agent ging controleren of mijn grootlicht toevallig ook branden kon in combinatie met andere verlichting.
Laatst gewijzigd door Paul Snip op ma 12 jan, 2015 00:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: LED lightbar

Bericht door Iedow »

Dutchmoose, ik had het over je avater omdat je nogal van de wetjes bent.. En ik een Nomad eerder rebels zie, outlaw!

Ik ben van mening dat het wel mag, tot tegendeel is bewezen.. Dimlicht in combinatie mer grootlicht mag!


Als ik zo terug denk aan mij vorige auto's hadden die dat ook.. Dus waarom zou een motor dat niet opeens mogen voeren.
Can-am outlander L 570 max
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: LED lightbar

Bericht door Paul Snip »

Dutchmoose wordt erg fanatiek als het om regeltjes, wetten en verzekeringen gaat...

Misschien een carriere als agent misgelopen? :wink:

Ik heb geen rechten gestudeerd, mijn vriendin is bij de "pliessie" geweest en ik heb een rijbewijs... Dus ik brand mijn vingers er liever niet aan!

Daarnaast...er is wel meer wat niet mag...achter de kerk schijten mag ook niet...moet je eens kijken wat er soms ligt :p
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: LED lightbar

Bericht door AC67 »

Paul Snip schreef:Gelukkig weet ik niet alles. Maar ik reageer alleen als ik er iemand mee van dienst kan zijn én als ik het zeker weet.

Jij reageert alleen óm het reageren. Soms met klinkklare onzin. Dat staat mij een beetje tegen.

Wetgeving is erg complex. De meeste politie-agenten hebben ook geen idee hoe het allemaal precies zit. Zeker als het om een quad gaat. Dus nazoeken en zorgen dat je het heel zeker weet. En anders het in ieder geval niet als feit verkondigen, maar er 2 woordjes aan toevoegen "volgens mij"

Volgens mij is het zelfs zo dat de LED lightbar van Ido geen keurmerk als officiële verlichting heeft, dus wordt gezien als "werklamp" die mag je met een schakelaar bedienen.

Ik zou me er allemaal niet zo druk om maken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik aan de kant gezet ben en dat de agent ging controleren of mijn grootlicht toevallig ook branden kon in combinatie met andere verlichting.
nou,ben je nu blij? :buig: :buig:je mag ook geen vrouwen lastig vallen en dat doen sommige mensen ook
Laatst gewijzigd door AC67 op ma 12 jan, 2015 00:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: LED lightbar

Bericht door Iedow »

Dutchmoose, je bent toch stiekem niet jaloers op mijn LED lightbar 8)
Can-am outlander L 570 max
AC67
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 911
Lid geworden op: ma 13 feb, 2012 09:25

Re: LED lightbar

Bericht door AC67 »

.
Laatst gewijzigd door AC67 op wo 22 apr, 2015 13:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: LED lightbar

Bericht door Iedow »

dutchmoose schreef:
Iedow schreef:Dutchmoose, je bent toch stiekem niet jaloers op mijn LED lightbar 8)
ja,dat is het,je hebt gelijk.
ik ben niet te beroerd om dat toe te geven,ben net een gewoon mens ondanks dat ik een verkeerd merk quad rij volgens sommigen

Ik ga slapen, dromen dat ik wordt aangehouden en ze mij een compliment geven dat ik mijn verlichting dik in orde heb.. En ze in mijn oor fluisteren, koop NOOIT een Arctic Cat :mrgreen:
Can-am outlander L 570 max
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: LED lightbar

Bericht door Paul Snip »

Als je Can-Am rijdt...vallen vrouwen jou lastig! :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Paul Snip op ma 12 jan, 2015 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedow
Quadrider
Quadrider
Berichten: 400
Lid geworden op: za 15 nov, 2014 17:41
Locatie: Drenthe

Re: DRL Geïnstalleerd

Bericht door Iedow »

Vandaag DRL geïnstalleerd,

Het gaat om deze Led lampen Aliexpress

Afbeelding


Afbeelding
Can-am outlander L 570 max
Plaats reactie