Raptor JvS

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Raptor JvS

Bericht door jvs »

Ben ook deze winter aan het update geslagen. Niet zo heftig als sommige quadrijders hier op het forum ik dacht laat ik ook maar eens een topic bij houden.

Zo was ie toen ik hem kocht.

Afbeelding

Velgen zwart.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jvs op do 08 jan, 2015 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Vandaag nieuwe nerfbars gemonteerd, Goldspeed.

Afbeelding
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
kleijer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 304
Lid geworden op: di 13 aug, 2013 00:15
Locatie: midden nederland

Re: Raptor JvS

Bericht door kleijer »

Nette aanpassingen.
nog meer plannen met de raptor?
Raptor 700 2008. Verkocht.
Banshee 350 verkocht.
Raptor 700 2018 verkocht.
Raptor 700 2009 in bezit.

Renekleijer op Instagram (hier veel foto updates)
Quad team Gelderland. (Volg ons op facebook)
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Of ik nog meer plannen heb?
Denk dat er nog wheelspacers op komen binnenkort.
Even rustig aan doen de quadziekte is ook overgeslagen op mijn vrouw dus dr zal in het voorjaar een LTZ, KFX of iets dergelijks bij komen. :?
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Onlangs een orginele uitlaat geplaatst. Ik vind hem te braaf klinken.
Vandaag een nieuwe achterkant voor op de demper besteld op ebay.
Ben benieuwd de bedoeling is wat meer herrie.

http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Raptor-E ... 1037990170" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride hard!! You only live once.......
bigbddah
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: di 23 dec, 2008 12:26

Re: Raptor JvS

Bericht door bigbddah »

succes met je upgrades,

als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.

zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen :crosser:
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

bigbddah schreef:succes met je upgrades,

als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.

zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen :crosser:

Ok, dit is nuttige info. De db killer zit nog in mijn originele demper. Inplaats hiervoor heb ik die andere tip op ebay besteld omdat als je de db killer eruit haalt hij heel veel geluid produceert. Met dat andere tipje :?: zou dat wat (normaler ) moeten klinken. Ik weet niet of er meer mensen zijn die de db killer uit een orginele demper hebben gehaald en hoe de ervaringen hiervan zijn.
Ride hard!! You only live once.......
PimSmeets
Quadrider
Quadrider
Berichten: 360
Lid geworden op: di 15 apr, 2014 20:33

Re: Raptor JvS

Bericht door PimSmeets »

jvs schreef:
bigbddah schreef:succes met je upgrades,

als je nu je standaard demper te braaf vind klinken heb je dan wel gekeken of je decibel killer eruit is, ik vond mijn originele demper zonder bd killer best luid klinken.

zonde om een andere demper te halen als je met het verwijderen van je bd killer ook al geholpen kan zijn.
van die 100 euro voor die andere demper kan je eventueel je spacers kopen :crosser:

Ok, dit is nuttige info. De db killer zit nog in mijn originele demper. Inplaats hiervoor heb ik die andere tip op ebay besteld omdat als je de db killer eruit haalt hij heel veel geluid produceert. Met dat andere tipje :?: zou dat wat (normaler ) moeten klinken. Ik weet niet of er meer mensen zijn die de db killer uit een orginele demper hebben gehaald en hoe de ervaringen hiervan zijn.
Geluid.......heel veel geluid!
Knetteren bij gas los en heel veel draaiende hoofden op de weg
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: Raptor JvS

Bericht door Jazzy »

Ik vind het geluid van de standaard uitlaat zonder de tip niet echt mooi. Het is wel hard maar het zijn gewoon luide klappen, niet bepaald een mooie roffel ofzo. Dan kun je misschien beter een HMF slip-on met db-killer kopen.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Draaiende hoofden had ik voorheen met die gytr pijp. Teveel zelfs iedereen dacht dat er een chinook lande als ik aan kwam rijden. Hoop dat dat tipje wat meer temprament kan brengen. We zien het volgende week wel originele db killer dr uit en dat andere geval uit de us erin.

Vanmiddag nog een stukke traanplaat gevonden. Die oude warning sings eraf gehaald en nieuwe gemaakt.
Morgen de andere ook nog ff maken.


Afbeelding
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
sanderghielen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 11:29

Re: Raptor JvS

Bericht door sanderghielen »

Ik heb de db killer er laatst uitgehaald en ik moet zeggen dat het een dag en nacht verschil is. Het probleem voor mij is dat ik op de crossbaan wil rijden en daar wordt het volgens mij niet toegelaten. Als je dat nieuwe eindstuk erop hebt zitten hoor ik het graag! Wil ook een tussenweg vinden want dit gaat me toch wat te hard. Ook heb ik gelezen dat je een powercommander nodig hebt als je je db killer verwijderd, weet iemand hier meer over?
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Als ik dat eindstukje heb kom ik wel een keer richting Asten gereden.
Met een gehele nieuwe uitlaatlijn dus met aangepaste voorbocht is een pc noodzakelijk. Met alleen je db eruit kunnen ze dat afstellen doormiddel van je raptor aan te sluiten op een computer. Stekker daarvan zit onder je zadel. Zo doen ze het bij MCG in Maaseik altijd. Ze regelen dan de hoeveelheid brandstof toevoer. Bij mij scheelt het wel een liter op een volle tank nu alles weer orgineel staat.

Onderstaande link daarin is het geluid hoorbaar van dezelfde eindtip.
https://youtu.be/JAbkB2oYcE0" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/fzvmBB7TAg0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
sanderghielen
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 21
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 11:29

Re: Raptor JvS

Bericht door sanderghielen »

Zeker doen, kunnen we meteen n ritje maken. Maar is het dus schadelijk voor je quad als je hem niet laat afstellen, of scheelt het alleen benzine?
Gebruikersavatar
jvs
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 31 jul, 2013 15:37
Locatie: Weert

Re: Raptor JvS

Bericht door jvs »

Als ie te weinig benzine krijgt is slecht idd.
Ride hard!! You only live once.......
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Raptor JvS

Bericht door Jason McCoy »

Brandstof toevoer regelen op een standaard 700 kan niet hoor. Ik weet niet wat ze je wijs proberen te maken maar dat is echt een no go. Stekker onder je zadel is om de quad uit te lezen. Via die stekker kun je niks veranderen. Db killer kun je zo uit je uitlaat halen zonder enige verdere aanpassing.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie