StreetBandit700 Raptor

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
mili
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 188
Lid geworden op: ma 01 apr, 2013 20:14
Locatie: lommel

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door mili »

Mooi man :)
Welk programma gebruik je om je filmpjes te bewerken ? :)
Gebruikersavatar
streetbandit700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 10 apr, 2015 11:13

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door streetbandit700 »

Haha we hebben een rijmer! :lol: Bedankt!
Gebruikersavatar
vdbeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 18 mar, 2015 17:21
Locatie: Lommel

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door vdbeke »

idd mooi filmpje, ik had afgelopen zondag buggy smorgens losgelaten. schuiven als de mallen. alleen met die CVT moeilijk onder controle te houden. meerdere keren gepresteerd gekregen om buggy 180° te laten draaien op rotonde. Is niet bepaald handig als je dan in tegengestelde richting staat :p

maar eh is wel gedurfd om dit op de openbare weg te vertonen, nog geen miserie mee gekregen?
slowco
Quadrider
Quadrider
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 15:32

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door slowco »

streetbandit700 schreef:Haha we hebben een rijmer! :lol: Bedankt!
Alvast aan het oefenen voor Sinterklaas... :mrgreen:
Gebruikersavatar
streetbandit700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 10 apr, 2015 11:13

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door streetbandit700 »

Ben net bij HP motoren wezen kijken voor een Yamaha Raptor 700.
Hij word "als nieuw" aangeboden op marktplaats, met mooie foto's. NIET KOPEN! Hier de link:
http://link.marktplaats.nl/m1037449928

TE KOOP : LET OP !!! ECHT NOG ALS NIEUW YAMAHA YFM 700 R RAPTOR SE SPECIAL EDITION

Echter bij inspectie verschillende roest plekken gevonden a-armen die waren overgespoten. "Er was nog nooit mee gecrossed" maar het zand zat tussen de kappen en op de voorkant van het motorblok. Toen ik dat aankaarten zij hij dat hij een rondje over het industrie terrein had gereden. maar dit was wel echt aangekoekt. Verder staat de km stand op 3265, KM LET OP deze tellers zijn te resetten. Standaard word de raptor ook zonder km teller geleverd. Ook is de nummerplaat kapot, hier kon geen nieuwe voor komen en viel ook niet binnen de garantie. Er zaten geen originele banden meer onder. Bij proef draaien liep de motor gewoon goed kwam wel rook van het blok, waarschijnlijk van een schoonmaakmiddel. Vorige eigenaar heeft geprobeerd een wheelie te maken de bar aan de achterkant was geschaafd. Ik mocht er niet eens een proef rit mee maken zelfs niet toen ik zij dat ik er al 1 heb.
Daarna kwam er ook nog eens bij dat er een aflever beurt van 250 euro bij kwam. Terwijl een beurtje bij Quadtuning ongeveer 90 euro is. Verder werd ik vriendelijk geholpen door de eerste man. Echter wist hij me niks te vertellen over de quad en moest ik even wachten op iemand anders. Hij zou er met 5 minuten zijn. 30 minuten later kwam de beste man aangekakt. Hij stelde zich voor en we liepen naar de quad. Ik zij dat hij er mooi uit zag en en benoemde mijn punten. Hij werd snel geërgerd en kort af begon boos te praten met "met als je hem niet mooi vind moet je hem niet kopen, ik vind hem wel mooi". Hij had nog nooit een betere binnen gehad zij die nog en ik moest maar lekker ergens anders gaan kijken. Niet echt vriendelijk... terwijl ik echt wel geïnteresseerd was en een paar oprechte punten aangaf.

Ik kreeg erg het gevoel dat het niet klopten en dat hij de quad aan een onervaren iemand wou verkopen. Ik ga er nooit meer terug en zal er ook nooit wat kopen!
ferdi
Quadrider
Quadrider
Berichten: 483
Lid geworden op: zo 10 aug, 2014 16:10
Locatie: Hoogeveen

Re: StreetBandit700 Raptor

Bericht door ferdi »

Die gasten mag je idd wel in de gaten houden,ze zijn vaak goedkoop maar vaak klopt er iets niet.
Zo'n soortgelijk verhaal had een vriend van mij ook die een Harley Davidson V-Rod wou kopen,hij was de goedkoopste maar die motor stonk ook naar de misdaad dus had hem laten staan..
Maar goed dat je hem goed bekeken hebt anders kan je later fluiten naar je centen en kennen ze je ineens niet meer...

Je moet de zijkanten van het frame en de plastic kappen ook goed in de gaten houden als daar krassen of slijtplekken op zitten want dan kan je er geheid vanuit dat er mee gecrossed is.
Vaak halen ze dan de cross wielen eraf en poetsen ze de quad en doen ze er straatwielen op om jou op andere gedachten te brengen.

Succes met je zoektocht!

Gr. Ferdi
Plaats reactie