Nieuwe forum groepen gewenst ?

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Misschien zag je 't al, of als je goed kijkt, zie je onderaan de 'Algemene topics' een '4X4 (5 forums)' categorie. Deze is verborgen om het forum standaard niet te lang te maken. Klik eens op deze categorie...

Voorlopig zitten volgende forums erin:
Tuning
Werkplaats
Tips en Trucs
Bespreking merken en types
Awards

Ik zal nog, en dat vraag ik ook aan de andere moderators, zoveel mogelijk 4X4 topics naar deze categorie verplaatsen...
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op vr 31 mar, 2006 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: do 02 okt, 2003 18:33
Locatie: Diest

Bericht door kovadest »

thanks Ivoman, geweldig!
kan je er ook nog een topic voor "ritten" bij doen?
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Er zijn geregeld ritten waar sportquads ook bij mee kunnen rijden. Dus dat kan nog in het andere 'Kalender ritten of vrij rijden' forum
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Zoals jullie weten is de 4x4 categorie default verborgen. Als je er op klikt dan toont die de 4x4 forums erin en verbergt ie alle andere categorien.
Ik ga deze funtie uitschakelen en vervangen door een andere manier; Alle categorien zullen zichtbaar worden en het is aan de gebruiker categorien te verbergen naar wens. ;)

Dus straks zien jullie tijdelijk alle categorien zichtbaar en zal je na een tijd (als ik klaar ben) categorien kunnen verbergen die je zelf wenst verborgen te zijn.

'k Wou het toch even laten weten. :)
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

't Is zover, he :D Ge kunt nu zelf beslissen welke categorien je verborgen wil zien, door derop te klike. Zo is de index niet te lang, he... :draailach:
Plaats reactie