Nieuwe forum groepen gewenst ?

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

No Limit YFZ schreef:Modderberen is gestopt als club dus mocht dit weg.

Als ik eerlijk mag zijn over moddervossen : is weinig of niets in gepost, en als er dan al eens gepost is maar met een reden : bezoekers naar eigen forum halen. Geen meerwaarde voor het forum dus, dat is reden waarom ik het eraf gehaald heb.
Ik zeg toch dat het eraf mag (heb je trouwens helemaal verkeerd voor kerel) De moddervossen is een vriendenquadclub waar alle leden elkaar goed kennen .Ons forum dient eigenlijk voor ons als club ,forumers die willen mogen er gerust bij. Dus het is zeker niet de bedoeling om members te lokken zoals je denkt. Ik vind trouwens dat je van andere niet veel goeds kan zeggen he :roll: (Bang voor kleinere forumpjes mischien?) In plaats van steeds te kappen op andere en het grote goden forum uit de quadwereld de lucht in te prijzen kon je al lang mischien eens op het idee gekomen zijn om voor andere clubs delen bij te maken zoals er voor de moddervossen was. Het enige wat ik wil is dat je me terug gewone member maakt ,waaeom moet ik moderator zijn als het enige deel dat ik kon moderaten weg is :roll: Btw ik zie het nog steeds he het moddervossen deel. Succes met je forum no limtih 8)
blaster200
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
Locatie: Deurne

Bericht door blaster200 »

Weet je wat ook mooi zou zijn. Een perso, wil zeggen dat iedereen iets over zijn/haar quad kan vertellen en foto's erbij kan zetten. Gewoon dat je dat ziet als je op die naam klikt. (als je voorbeeld wil hebben stuur mij maar PM want ik weet nie of je hier zomaar links mag neerzetten)
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Er komt misschien een 'garage'
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Bulcky, na een bespreking in Langemark hebben we voorgesteld om voor alle clubs die dat willen een subforum te maken. Nog geen maand nadat we dat gedaan hebben zijn jullie zelf gestart met een forum. Wat had het subforum hier dan nog van nut ? Niets meer.

Ik heb niets tegen andere al of niet kleinere forums. Alleen blijf ik erbij dat voor niet clubgebonden zaken versnippering tot kwaliteitsverlies lijdt, en dat zowel hier als op de andere forums.

Hiermee bedoel ik het volgende : een topic over technische zaken kan beter op een groot forum omdat je meer input hebt. Een topic over de rit van de moddervossen is idd beter op een eigen forum.

Denk wel dat hierin logica zit en gaat niet om de grootste te willen zijn. Wil alleen dat iemand die post zo vlug mogelijk de meeste info kan verzamelen, want daar dient een forum in meeste gevallen voor.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

No Limit YFZ schreef:Bulcky, na een bespreking in Langemark hebben we voorgesteld om voor alle clubs die dat willen een subforum te maken. Nog geen maand nadat we dat gedaan hebben zijn jullie zelf gestart met een forum. Wat had het subforum hier dan nog van nut ? Niets meer.

Ik heb niets tegen andere al of niet kleinere forums. Alleen blijf ik erbij dat voor niet clubgebonden zaken versnippering tot kwaliteitsverlies lijdt, en dat zowel hier als op de andere forums.

Hiermee bedoel ik het volgende : een topic over technische zaken kan beter op een groot forum omdat je meer input hebt. Een topic over de rit van de moddervossen is idd beter op een eigen forum.

Denk wel dat hierin logica zit en gaat niet om de grootste te willen zijn. Wil alleen dat iemand die post zo vlug mogelijk de meeste info kan verzamelen, want daar dient een forum in meeste gevallen voor.
Dat bedoel ik ook maar ik wil gewoon zeggen dat je niet steeds moet kappen op de kleine forums en dat ze members willen lokken. Als je kijkt bvb DQT,erasmus ,wij dat zijn allemaal forums waar de leden van die clubs wat tegen elkaar gaan zeveren ,moesten we dat hier doen zou dat niet echt kunnen he.(Het is gewoon tof een forumpje waar bijna iedereen elkaar i.r.l. kent ,het is zeker niet de bedoeling om te concureren tegen dit forum hoor.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Er zijn fora bij die dat wel willen, als jij dat niet wil moet je jezelf niet aangesproken voelen en het negeren.
xxx
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 nov, 2005 00:30

Bericht door xxx »

suggestie,een aparte voor 4x4 quads?
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: do 02 okt, 2003 18:33
Locatie: Diest

Bericht door kovadest »

Awel da is nu een goed idee se. Er zijn forumers die interesse hebben in sportquads en wedstrijden enz. en er zijn ook forumers die meer informatie en ritten zoeken voor utility quads. Ik wil het forum absoluut ni afbreken of zo, want ik vind het echt een super initiatief en ik wil hierbij ook de mannen nog is bedanken die het forum hier mogelijk maken! knap werk! ik vind dat de posts voor de sportforumers en de utility forumers wa door mekaar staan, wat het soms wa onoverzichtelijk maakt. Iemand die op zoek gaat naar topics voor utilies, moet echt wel alle banshee en raptor posts doorscrollen.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

We zullen het er eens over hebben! (y)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

kovadest schreef:Awel da is nu een goed idee se. Er zijn forumers die interesse hebben in sportquads en wedstrijden enz. en er zijn ook forumers die meer informatie en ritten zoeken voor utility quads. Ik wil het forum absoluut ni afbreken of zo, want ik vind het echt een super initiatief en ik wil hierbij ook de mannen nog is bedanken die het forum hier mogelijk maken! knap werk! ik vind dat de posts voor de sportforumers en de utility forumers wa door mekaar staan, wat het soms wa onoverzichtelijk maakt. Iemand die op zoek gaat naar topics voor utilies, moet echt wel alle banshee en raptor posts doorscrollen.
Wat willen jullie dan juist, een volledige aparte groep 4x4 tuning, 4x4 werkplaats en dergelijke ? Of starten met één map 4x4 en later uitbouwen ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

een apparte 4x4 groep zou wel handig zijn voor die mannen...
xxx
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 nov, 2005 00:30

Bericht door xxx »

Als we een aparte groep hebben voor 4x4 QUADS zou goed zijn.Maar een volledig uitgebouwde versie met bv een 4x4 werkplaats, 4x4 ritten, 4x4 algemeen ... ,dat zou pas geweldig zijn!
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: do 02 okt, 2003 18:33
Locatie: Diest

Bericht door kovadest »

Is het mogelijk om een aantal topics in een apparte 4x4 map te plaatsen en die later nog uit te bouwen?
Wat volgens mij in die map niet mag ontbreken zijn de volgende topics:
Utility werkplaats, Dating/ritten voor Utilities, Rijverhalen en Foto's.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Er wordt onder de mods over onderhandeld. We willen inderdaad utility en cross gaan opsplitsen zodat iedereen zich thuis voelt, alleen weten we het nog niet goed hoe aanpakken. Alles we alles uit elkaar gaan halen en in aparte mappen steken krijgen we onder elkaar een veel te lange index.

Een van de voorstellen is om links map tuning cross en rechts map tuning utility weer te geven maar ik weet niet of dat technisch mogelijk is.

Als je ziet wat Ivoman nu al gerealiseerd heeft denk ik dat er niets meer onmogelijk is :knikduim: :applaus:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: do 02 okt, 2003 18:33
Locatie: Diest

Bericht door kovadest »

Hoe staat het met de onderhandelingen mannen? Ziet het er positief uit voor de utility forum-ers :bier:

Toegevoegd na 2 minuten:

Hoe staat het met de onderhandelingen mannen? Ziet het er positief uit voor de utility forum-ers :bier:
Plaats reactie