Handelaars review

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Handelaars review

Bericht door Alfredo »

Nu we een Koper/verkoper review sectie hebben, wordt het toch eens tijd om deze uit te breiden met eentje voor handelaars. Iedereen vindt het blijkbaar normaal dat leden gewaarschuwd moeten worden voor Wheels4x4 (ik ook trouwens), maar commentaar op dealers mag niet? Omdat dit een gevoelig onderwerp kan zijn, stel ik enkele regels voor:

- Enkel mensen die rechtstreeks betrokken zijn mogen commentaar geven. Het gehoord hebben van een nonkel die een vriend heeft die, ... is dus niet voldoende.

- Er mag pas commentaar gegeven worden nadat de zaak is afgelopen. Als je een probleem hebt met je dealer, probeer het dan eerst op te lossen met hem voor je iets op het forum schrijft.

- Positieve commentaar mag natuurlijk ook altijd gegeven worden.

- Haal geen oude koeien uit de sloot of de informatie moest relevant zijn.

(- Commentaren moeten eerst goedgekeurd worden door een mod om misbruik te vermijden.)


Lijkt het jullie iets?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

NEE SORRY dit kan niet vind ik.

ikzelf heb hier ooit eens een uitlating gedaan over iets dat ik zelf heb meegemaakt en heb er ik weet niet hoeveel last mee gehad.
ik had toen niet overdreven enkel puur zakelijk wat ik had meegemaakt...

dit is echt een heel gevoelig inderwerp! en ge gaat mensen in hun gat bijten op deze manier!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Is inderdaad al vaker geprobeerd, maar dat wordt altijd een grote ruzie.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

En die kopers/verkopers review dan? Alsof er daar niemand in zijn gat gebeten kan worden... Er gaan trouwens 95% goede reviews komen, net zoals er nu nog geen slechte review is geweest over een verkoper hier.
Als het over het merk van veren gaat, daalt de sfeer hier ook enorm maar dat onderwerp wordt toch niet verbannen?

Trouwens nog een regel waar ik aan dacht: commentaar mag enkel in die sectie geplaatst worden, dus niet tussen twee posts door ergens anders.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

jullie doen maar, maar wacht tot dat er een 13 jarig iemand zich eens uitlaat over een dealer op de verkeerde manier (en reken maar dat dat ook gaat gebeuren!)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het draait altijd uit op wellus nietus verhalen.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

ik denk niet dat iemand zomaar slechte dingen over een handelaar verkoper gaat zeggen als hij er niks van af weet of wel? en mogt hij gelijk hebben is meteen de rest ook gewaarschuwd? Zo voorkom je ook dat mensen opgelicht worden die er niet veel van af weten over het ingang gaan van bestellen via internet of in het buiten land. En het is een vrij land en je mag zeggen wat je wilt en een toppic is ook om ergens over te praten, om iemand ergens van te overtuigen of je verhaaltje kwijt komen. en die regels mja :roll: :chagarijn: dat heeft toch geen zin
Steffen
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1393
Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Steffen »

quad-racerrr schreef:ik denk niet dat iemand zomaar slechte dingen over een handelaar verkoper gaat zeggen als hij er niks van af weet of wel? en mogt hij gelijk hebben is meteen de rest ook gewaarschuwd? Zo voorkom je ook dat mensen opgelicht worden die er niet veel van af weten over het ingang gaan van bestellen via internet of in het buiten land. En het is een vrij land en je mag zeggen wat je wilt en een toppic is ook om ergens over te praten, om iemand ergens van te overtuigen of je verhaaltje kwijt komen. en die regels mja :roll: :chagarijn: dat heeft toch geen zin
het is nogal gebeurd...
zonder regels zou het hier pas een tof forum zijn :roll:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het blijft altijd het woord van de koper tegen het woord van de dealer, meningen verschillen, verhalen worden verdraaid, etc...
Plaats reactie