locking obsessie

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Fré
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2757
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
Locatie: Wingene (W-Vl), België

Bericht door Fré »

niet iedereen kan de privileges van een mod hebben he sjarty.

Dat is nu juist mijn punt: een topic waar je een vraag stelt, antwoorden krijgt en een discussie op gang zet, is niet meer jouw eigen topic, maar een topic van iedereen.
Ik weet dat de lokroep naar macht en roem groot is, maar euh... :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

nou ik ken er wel een slotje op zetten als ik wil op mijn topic
2017 raptor 700 SE
sjarty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 680
Lid geworden op: ma 31 mei, 2004 10:15
Locatie: sjakamake

Bericht door sjarty »

Fré schreef:niet iedereen kan de privileges van een mod hebben he sjarty.

Dat is nu juist mijn punt: een topic waar je een vraag stelt, antwoorden krijgt en een discussie op gang zet, is niet meer jouw eigen topic, maar een topic van iedereen.
Ik weet dat de lokroep naar macht en roem groot is, maar euh... :mrgreen:
:mrgreen:

@ adly rider : ben ik dan dom en gaat dit normaal wel of sta jij politiek zeer sterk dat je dat kan :mrgreen:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

nou ik sta zeker niet sterk ik heb ook al veel komentaar gekregen maar als ik een topic start kan ik er ook weer een slotje op zetten door middel van in je bericht rechts boven op sluit dit onderwerp te klikken daar staan een slotje als je dat doet ken er niet meer in gepost worden dus meschien dat jij dan toch zo dom bent :p :mrgreen: geintje
2017 raptor 700 SE
sjarty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 680
Lid geworden op: ma 31 mei, 2004 10:15
Locatie: sjakamake

Bericht door sjarty »

adly rijder schreef:nou ik sta zeker niet sterk ik heb ook al veel komentaar gekregen maar als ik een topic start kan ik er ook weer een slotje op zetten door middel van in je bericht rechts boven op sluit dit onderwerp te klikken daar staan een slotje als je dat doet ken er niet meer in gepost worden dus meschien dat jij dan toch zo dom bent :p :mrgreen: geintje
:mrgreen: :wink:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

sjarty schreef:
adly rijder schreef:ivoman je hebt helemaal gelijk jij was toch ook de opener van het topic? dus als jij genoeg info hebt kun je het weer sluiten ik snap frË zijn probleem niet echt had je nog iets te vragen over die veren of zo open dan een nieuwe of pm die gene
met dit heb ik een probleem dat ze het voorrecht hebben om hun eigen topic te sluiten naar eigen goeddunk terwijl wij(gewone gebruikers) dat niet kunnen met onze eigen topics :shock:
weet ook niet of het mogelijk is om alle gebruikers deze privilege te geven (eigen topic beheer) maar zou in mijn ogen veel problemen oplossen .
eigen topic beheer kan, maar beperkt
ik kan (in elk forum) de topicstarter toelaten een slot op het topic te zetten
ik kan niet de topicstarter posts in z'n eigen topic laten wijzigen of deleten.
momenteel kunnen topicstarters een slot op hun topic steken in volgende fora:
- te koop gevraagd
- te koop
- tuning projecten

Het enige "meer beheer" dat ik kan geven aan de forumgebruikers is het slotje toelaten te gebruiken in alle fora en aldus alle topics
Maar aangezien dit topic juist gaat om de afschuw omtrent op slot zetten, denk ik niet dat dat een goed idee is. ;)
sjarty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 680
Lid geworden op: ma 31 mei, 2004 10:15
Locatie: sjakamake

Bericht door sjarty »

Ivoman #7 schreef:
sjarty schreef:
adly rijder schreef:ivoman je hebt helemaal gelijk jij was toch ook de opener van het topic? dus als jij genoeg info hebt kun je het weer sluiten ik snap frË zijn probleem niet echt had je nog iets te vragen over die veren of zo open dan een nieuwe of pm die gene
met dit heb ik een probleem dat ze het voorrecht hebben om hun eigen topic te sluiten naar eigen goeddunk terwijl wij(gewone gebruikers) dat niet kunnen met onze eigen topics :shock:
weet ook niet of het mogelijk is om alle gebruikers deze privilege te geven (eigen topic beheer) maar zou in mijn ogen veel problemen oplossen .
eigen topic beheer kan, maar beperkt
ik kan (in elk forum) de topicstarter toelaten een slot op het topic te zetten
ik kan niet de topicstarter posts in z'n eigen topic laten wijzigen of deleten.
momenteel kunnen topicstarters een slot op hun topic steken in volgende fora:
- te koop gevraagd
- te koop
- tuning projecten

Het enige "meer beheer" dat ik kan geven aan de forumgebruikers is het slotje toelaten te gebruiken in alle fora en aldus alle topics
Maar aangezien dit topic juist gaat om de afschuw omtrent op slot zetten, denk ik niet dat dat een goed idee is. ;)
thx voor de info ivoman en sluit me dan aan bij je voorgaande uitleg :duimhoog:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Ik vind dat er geen topics gesloten moeten worden, behalve diegenen in Te koop of Te koop gevraagd. Als een discussie echt uit de hand loopt, kan het wel maar ik vind het belangrijker dat de betrokkenen persoonlijk aangesproken worden.
Een topic sluiten omdat een vraag werd beantwoord, zou ik zelf nooit doen.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Had dit topic even niet gevolgd.

Effe mijn mening erover zeggen :
1. Vond het eerlijk gezegd ook wat raar dat er plots slot op ging. Er werd nog steeds gediscussierd over het onderwerp, zonder mensen persoonlijk aan te vallen.
2. De antwoorden die er kwamen, zeker van Fré waren verhelderend

Persoonlijk denk ik dat Ivoman het wat verkeerd begrijpt in dat topic. Allereerst proberen een aantal mensen aan te tonen dat het probleem dat je hebt niet te maken heeft met lengte van vering maar hoogstwaarschijnlijk met afstelling van armen. Hij was er rotstvast van overtuigd dat YSS perfecte vering is en zijn probleem zou verhelpen. Misschien wat ontgoocheld in de ontnuchtering hiervan ?

Wat betreft tegenkantingen : hoge bomen vangen idd veel wind, ben dat al gewoon, voor jou is het misshcien wat nieuw. Hou je misscchien hieraan recht : de mensen die tegen je reageren zijn, zijn een luttele minderheid, vele honderden zijn NIET van die vaak onterechte mening en vinden het perfect wat je doet.

Misschien een optie : topics waarvan je denkt dat ze uit de hand lopen tijdelijk naar onzichtbare map verplaatsen, wat laten afkoelen en overleggen met mods wat ermee moed. Dan kun je nooit verwijt krijgen dat JIJ het gesloten hebt maar wel ALLE mods.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

ok :)

Omtrent het stuur probleem. Ik dacht idd, aanvankelijk dat dat kwam door de veren en het werd al snel duidelijk dat dat niet het geval is. Maar dat liet (en laat) niet weg dat ik nog steeds andere veren moet hebben.

En ik ben niet rotsvast overtuigd dat YSS perfect is, wel dat het geen slecht materiaal is.
Iemand in onze club heeft er ook steken. Hij zit niet op het forum. En hij heeft absoluut geen problemen met de veren. Ze kunnen enkel wat afstelling gebruiken. Dus, YSS is in mijn ogen goed, (niet perfect, heb ik niet gezegt) wel goed en dus een optie om te overwegen. Al lijken ze oudbollig voor sommigen.

Soit, ik ga Reigers testen en hopen dat ik voor zo'n set kan gaan. Want van Reigers is al bewezen dat het goed materiaal is.
Als alternatief kan ik doublet's gerevalvde veren (die ik momenteel gebruik) overwegen over te nemen.
Ik ben er dus nog niet volledig uit. En nog ff YSS, YSS nu al uitsluiten zie je me nog niet doen. :p Maar 'k ga wel opletten. ;)
Plaats reactie