naam verandert, poll gesloten!

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

wat vind jij beter?

reputatie en kaarten systeem.
22
42%
berichten teller
6
11%
geen van beiden
12
23%
allebei
13
25%
 
Totaal aantal stemmen: 53

Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

als je naar de tekst keek wat jij naar mij typte d8 ik dat het anders over kwam ( dat jij wel d8 dat ik er wel meer van af wist : met andere woorden dat ik er miss iets mee te maken had ) d8 ik mijn excuses voor dat. kan dit door een van de mods recht getrokken worden? of moet ik zelf een + punt geven?

oja en ik heb al door hoe ik men dingen kan lezen van mijn reputatie.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

@ quad-racerrr:
Waar kan ik de handleiding kopen, waarin ik kan lezen hoe ik jouw berichten moet ontcijferen?

Ik zie nergens een bericht zonder reden staan, 3 minpunten met allemaal een reden erbij.
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Die is bij mij te verkrijgen. ;)

"Bij mij kwam dat stukje tekst over alsof jij dacht dat ik er iets mee te maken had. Mijn excuses indien dit niet zo was. Kan dit door een moderator rechtgezet worden of moet ik zelf een positieve beoordeling geven?"
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

we hebben hier zelfs al een vertaaler op het forum zitten :applaus: :knikduim:
nu zijn we der uit en kunnen we zijn posts verstaan

als ze mij nu een - of een + lich ik niet van wakker zulle maar moet wel met een heldige reden zijn vind ik die van u versta ik niet
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Stop eens met dat ziften over die puntjes en ga eens positief aan de gang, dan komt het vanzelf goed.
Ik heb by zuh wee geen enkel idee over welk bericht je het hebt quar-racerrr.
jossoh
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 05 dec, 2005 19:26

Bericht door jossoh »

ja jij kan makkelijk praten,

jij hebt reputatie van 9 ik -1 anderen -4 of -5. ik vind dat er te snel punten weg worden gegeven enzo,

als de een iemand anders al niet mag dan is het al mis.

ik vind gewoon geen van beiden of gewoon de berichten ding weer terug

ps mijn - punt is gekomen door het beginnen van deze topic. mag ik niet benieuwd zijn naar wie er tevreden zijn ?
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

@Ralph - http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 248#221248 => Quad-racerrr dacht dat peet #77 hem beschuldigde van die diefstal.
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 500
Lid geworden op: za 02 jul, 2005 18:58
Locatie: alken

Bericht door w0u73r »

aan de ene kant heeft jossoh wel gelijk maar aan de andere kant ralph ook weer. ik vind het goed dat er van die gele kaarten en reputaties zijn. Maar je mag er nie in overdrijven :wink:
Laatst gewijzigd door w0u73r op ma 18 dec, 2006 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha blaster 200cc
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

@ alfredo joa die bedoel ik.

maaruh bij mij kan ik geen punten meer geven. is dit alleen bij mij zo gedaan of bij iedereen?
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

daar heeft hij het dus verkeerd begrepen
stop met hier over te zagen terug on-topic he gasten
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

jossoh schreef:ja jij kan makkelijk praten,

jij hebt reputatie van 9 ik -1 anderen -4 of -5. ik vind dat er te snel punten weg worden gegeven enzo,

als de een iemand anders al niet mag dan is het al mis.

ik vind gewoon geen van beiden of gewoon de berichten ding weer terug

ps mijn - punt is gekomen door het beginnen van deze topic. mag ik niet benieuwd zijn naar wie er tevreden zijn ?
Even toelichten, die - puntent komen niet zomaar, die zijn telkens gerelateerd aan een post, als je één minpuntje hebt, kan je nog zeggen van 'die gast moet me niet", maar degenen met meerdere minpunten moeten toch eens gaan nadenken dan.

En over dit topic, "laat de democratie spreken" is niet echt een vraag naar wie er tevreden is hé.

In plaats van zo op mekaar te vitten, en zo over die punten te zagen kan iedereen er eens beter wat aan gaan doen voor zichzelf, en eens wat positiver worden naar 't board toe, proberen anderen te helpen, ipv moeilijk te lopen doen.
Regels zijn regels, die veranderen niet, en dat zijn nu eenmaal dingen die je erbij moet nemen op 'n forum.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

quad-racerrr schreef:maaruh bij mij kan ik geen punten meer geven. is dit alleen bij mij zo gedaan of bij iedereen?
Doe nu aub eens gewoon de moeite om deze post door te lezen :

Dan was je zeker bij deze regel uitgekomen, en was deze vraag niet gesteld :
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15335
Vooraleer je anderen punten kan toekennen of aftrekken moet je een positieve reputatie hebben.
(leden met een negatieve reputatie wordt het recht om anderen te waarderen ontnomen!)

Je loopt 't hardts van stapel over regels en punten, enz, maar weet niet eens waar 't juist over gaat. Lees die post van Ivoman eens volledig door, en je zal een heel stuk slimmer worden.

Deze post is geen "voorstel van hoe het kan gaan worden", maar deze post is iets waar iedereen zich aan moet houden.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
jossoh
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 05 dec, 2005 19:26

Bericht door jossoh »

Even toelichten, die - puntent komen niet zomaar, die zijn telkens gerelateerd aan een post, als je één minpuntje hebt, kan je nog zeggen van 'die gast moet me niet", maar degenen met meerdere minpunten moeten toch eens gaan nadenken dan.

En over dit topic, "laat de democratie spreken" is niet echt een vraag naar wie er tevreden is hé.

In plaats van zo op mekaar te vitten, en zo over die punten te zagen kan iedereen er eens beter wat aan gaan doen voor zichzelf, en eens wat positiver worden naar 't board toe, proberen anderen te helpen, ipv moeilijk te lopen doen.
Regels zijn regels, die veranderen niet, en dat zijn nu eenmaal dingen die je erbij moet nemen op 'n forum.
dat vind ik ook hoor! maar dat ze mij een minpunt geven omdat ik een topic begon om te weten te komen wie het ermee eens zijn en wie niet, nahjaah.

ik kom steffen nooit tegen dus kan niet zeggen die vent moet me niet, maar geeft hij niet iets te snel mij een - punt?
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Als ik eerlijk moet zijn vind ik van niet...

Wij als mods krijgen continu over ons heen dat we niet streng genoeg zijn, enz..
Dan werken we een systeem uit om dit op een transparante manier op te lossen, en dan wordt dit systeem ineens door iemand in vraag gesteld. Is vrij logisch dat er dan zo'n reactie komt.

Kijk, als mods kunnen we ook gewoon simpel, zonder verdere uitleg waarschuwingen geven en bannen, dit is ons goed recht, als dit nodig is om het forum 'gezond' te houden (dit zou voor ons véél eenvoudiger zijn), maar we opteren voor dit systeem, zodat JULLIE ook weten wat we aan het doen zijn.
dus, te snel een minpuntje ? neen, ik persoonlijk denk van niet :)
Maar lig er maar niet te veel van wakker hoor :) 't is nog geen gele kaart :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
jossoh
Quadrider
Quadrider
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 05 dec, 2005 19:26

Bericht door jossoh »

dit stond erbij:

Beste, het is niet aan jou om zo'n topic te openen!
laat dit over aan het moderator team


mag ik nou niet gewoon weten wat andere ervan vinden?

ik weet het, nu riskeer ik natuurlijk nog een - punt maar ik vind het een beetje te snel gedaan.

doe hier dan nu maar een slot op dit top-pic maar dan eis ik wel dat et puntje weer weg is!


ik weet nu ook waar het aan ligt.
de naam is wel een beetje vreemd gezegt. en mijn excuses daarvoor dat het net klinkt of dat ik ook mee doe met bepalen.

ik had daar wat anders neer moeten zetten.
excuus
Plaats reactie