MODERATOR ALFA

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

el_pikante schreef:Heb ik het goed? Worden ze geschorst omwille van posts in hun eigen topics. :roll:

Ik heb er zo mijn twijfels over, maar ja zo hebben ze wat meer tijd om te knutselen :lol:.

Zonder jaloezie is er geen liefde, dit is mijn mening. :wink:

En idd ook op een forum heeft men recht op een eigen mening :duimhoog:

* ja-loe-zie
Ze worden geschorst mede door de posts in hun eigen topic. Ik zal even een kleine toelichting geven.
Kevin en Charger kwamen op het forum en er werd een project-topic gestart. Daarin werd alles gepost van hun project, waar ze vol overgave mee aan de slag zijn gegaan. Dat is alleen maar mooi voor de quadsport, maar op een forum zitten veel andere mensen, met veel verschillende smaken, en dat weet je van te voren. Iedereen heeft een andere smaak en een andere stijl, dus als je hier foto`s post (dus eigenlijk om reacties vraagt van de rest van de members, want dat doe je op een forum) dan moet je eigenlijk ook verwachten dat er mensen zijn die het niet altijd mooi of leuk vinden. het begon dus al in dat topic, toen members (waaronder ik) hun mening gaven over het project. Dat werd al een hele discussie, omdat anderen de mening zeiden, en het naar mijn inziens niet altijd gewaardeerd werd als het niet zo mooi was volgens andere members zoals Kevin en Charger het voor ogen hadden. Na wat gemutsel in dat topic werd het weer evn rustig.
Daarna werden er topics geopend met ''dat de Charger weer van stal werd gehaald''. Veel leden vinden dit leuk om te zien, maar anderen vinden het een beetje opscheppen. Wat iedereen doet moet ie zelf doen, maar zo duidelijk hoefden we dat ook niet te weten is mijn mening.
Daarna kwam het gezeur over de 2 topics. Er is een Supermoto en Tuning gedeelte gekomen, dus waar moest het topic heen van het project van Kevin en Charger? Door ons werd besloten om er 1 te schrappen, vooral omdat het niet duidelijk was naar andere members toe, en er geen 2 topics hoeven zijn van 1 project. Daar werden veel woorden voor gebruikt, wat eigenlijk nog niet helemaal de wereld uit is.
Nu is Kevin aangesproken op zijn gedrag in zijn eigen verkoop topic. Dat gedrag vonden wij overbodig, om telkens UP UP UP te roepen. We weten dat je wat te koop hebt, als mensen het willen hebben, sturen ze je een PM.
Na veel PM`s onderling vooral tussen Alfa en Kevin & Charger is eigenlijk nog niets opgelost. Alfa is het nu goed zat geworden (de rest vand e mods ook) omdat het gewoon een spelletje werd, met zijn 2-en achter de pc en kijken wat de modjes gaan doen. Lekker uithalen.
(Dit deed ik bij de juffrouw in groep 1, nu niet meer)
Waar het ons vooral om gaat is dat er niets aanvaard word. Als de mods na beraad iets hebben besloten gebeurd dat, daarom zijn ze mods. Als de koning van Belgie wat beslist gebeurd er dat toch wel, of jij het er nu mee eens bent of niet. Dat zijn gewoon de regels. Maar schijnbaar kan daar niet aangehouden worden. Altijd discussie oproepen, altijd maar uithalen. Dat worden we een keer zat.
En die PM`s van hen waren ook geen lievertjes. Kijk anders maar naar het topic wat ze hebben aangemaakt nadat ze geel hadden gekregen. Eerst uithalen en dan janken. Dat gebeurd op de basisschool, eerst pesten, dan word een kindje geramd maar dan snel naar de juf rennen om te zeggen dat je geslagen bent.

Voor de rest heb ik op niemand iets tegen, wij willen gewoon dat alles hier normaal verloopt, en daarom is dit besloten.

Reageer gerust.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

SO WHAT ik heb in de vakantie er ook 7 dagen niet opgekund

ze willen blijkbaar niet leren van hun fouten

blijven de mod's aanvallen als of het criminelen zijn die hun quad gejat hebben

ik steun darom alfa 100% bij deze aktie

me kaar + punten geven :?

via pm plus punten vragen :?

2 topic's hebben :?

10000 keer bumpen :?

en als maar stoefen en ne dikke nek van japan tot eindhoven hebben over alles

en altijd aangevallen voelen als je 1 ding verteld :roll:

sorry maar dat gaat mij zelfs te ver :duimlaag:
2017 raptor 700 SE
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Die rode kaart vind ik persoonlijk toch wel erover hoor en ben denk ik niet enige die dit denkt.

1st zou ik vragen of 1 van jullie moderators deze mensen al eens in real life ontmoet hebben ? en dan weet je ook hoezeer deze mensen belang hechten en liefde steken in deze hobby ... zulke mensen zijn een voorbeeld voor andere daarmee dat ze ook door meeste forumleden op handen worden gedragen (vooral de supermotard liefhebbers) .

er word hier vermeld dat in hun topic aleen gereageerd word door of vriendjes of kindjes
wel dat is weer een heel volwassen manier van denken niet ? toen ik tijdje terug dit forum vond was ik verbaasd van wat die kerels kunnen en heb ik heel hun topic van boven tot onder uitgepluist EN ik kende ze NIET en spijjtig voor U epix ben ik ook geen kind (24 lentes )
dus denk dat die statement al mag geschrapt worden .

nu op het motosalon heb ik deze mensen onmoet en kan zeggen dat ze héél gastvrij waren en alles behalve koppig of dergelijke overkwamen . als ik commentaar gaf luisterden ze zonder morren naar men gedacht .
ik kan zeggen dat ik al heel snel 2 nieuwe quadvrienden bijhad .
dat ze genieten van wat anderen denken van hun creaties is toch doodnormaal als je bekijkt waar ze 90% van hun vrije tijd met bezig zijn ...

ivm dat up gedoe in te koop sectie kan inderdaad "overdreven" zijn maar ze zijn zeker en vast niet de enigste
ook hun topic in tuning+supermotard foto's waren EN zijn ze niet de enigste die dit doen , zijn er nog altijd die het die manier doen ...

just my thought no offence @ all
Laatst gewijzigd door DaZoe op ma 17 dec, 2007 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Sorry dat ik het nu zeg, maar: Als ze dat ook eens hier zouden doen, zou het al een stuk beter worden...
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Vyrena hoe ze zich op forum gedragen kan ik enkel zeggen van toen ik erop gekomen ben deze zomer , heb er nog niet echt iets van gemerkt buiten dat charger gedoe dat herinner ik me wel iets van .
men post is enkel een schets van deze mensen :wink: en hetgeen ik zelf opmerk natuurlijk :bier:

Grtz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Ik heb ze al in real life ontmoet, en 't zijn zeker geen slechte mensen, in tegendeel, ze zijn héél veel met hun hobby bezig, en daar heb ik ook respect voor.
Maar dan hoop ik ook dat ze respect hebben voor mijn functie als moderator.
Op dit forum gelden nu een maal regels, en iedereen houdt zich eraan... en dat geld net zo goed voor Kevin en Guido ('t is niet omdat ze in real life zo goed voor anderen zijn dat ze hier een andere status krijgen).
Ze willen gelijk de anderen behandeld worden, awel, ook nu gebeurt dat, die ban zal 7 dagen blijven duren, zoals iedereen.
Als ze terugkomen verwacht ik dat ze op een "normale" manier gaan deelnemen aan het forum. Dan heb ik er geen enkel probleem mee.
Doen ze (of een van hen) weer moeilijk, zal ik wéér dezelfde maatregelen nemen, maar dan voor 30 dagen. dat is hun laatste kans voor een definitieve ban.

Guido heeft me ondertussen al via mail laten weten dat hij niet zal veranderen. En dan kan ik het ook niet verhelpen. Blijft hij zoals ie is, vliegt ie weer buiten. Gedraagt ie zich goed, is voor mij alles vergeten.
Laatst gewijzigd door AlfA op ma 17 dec, 2007 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

Het kan goed dat kevin en charger in het echt top kerels zijn :duimhoog:

Maar op het forum gedragen ze zich er niet naar.

Ik heb ze ook nog nooit ontmoet zal binnen kort wel veranderen.

Maar wat mijn advies dan is.

Luister naar de mod's!

Ben je het er niet mee een JAMMER dan ik moet ook luisteren naar de politie en andere mensen :p en daar heb ik ook niet altijd zin in!

Maar daarvoor zijn er nu eenmaal regels bedacht. (die worden echt niet voor jan met de korte achternaam bedacht die zijn gemaakt omdat het nodig was)

Dus ben in het vervolg slim en luister naar de mod's ben je het er niet mee eens? eene oor in andere oor uit.

Maar ga er dan niet gelijk een heele hapening van maaken.

(ik heb dit vroeger wel gedaan en ik heb van mijn foute geleerd al zeg ik het zelf naar mijn mening ben ik hard op weg richting de goeie kant :afgestudeerd: )


Dus ik hoop dat ze er van geleerd hebben dit keer en in het vervolg 3 keer na denken voor ze het posten. (moet ik ook doen hoor)

Dus nogmaals de mod's zijn er niet voor niks

luister naar ze en respecteer ze A.U.B

hun doen dit wel in hun vrije tijd en krijgen er geen 1 cent voor

dus verdienen ze op zen minst ons respect.
2017 raptor 700 SE
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

DaZoe schreef:Vyrena hoe ze zich op forum gedragen kan ik enkel zeggen van toen ik erop gekomen ben deze zomer , heb er nog niet echt iets van gemerkt buiten dat charger gedoe dat herinner ik me wel iets van .
men post is enkel een schets van deze mensen :wink: en hetgeen ik zelf opmerk natuurlijk :bier:

Grtz
Ja, dat mag ook. Alfa verteld ook dat ze zeker niet slecht zijn. Misschien komen ze gewoon anders over op dit forum. Laten we het daar bij houden.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

Ik vindt de reactie met kaarten ook erover, ik ken ze enkel als die toffe kerel en zijne pa die mij zonder problemen en zonder ... gewoon telkens opnieuw helpen met vragen en als ik over een installatie twijfel moet ik maar naar daar gaan en ze doen het voor mij,
voor mij zijn die 2 super aanwinsten op het forum.

bijvoorbeeld flangler (niks tegen u hé kerel want ik ken u niet) reageert in sommige topics (van verschillende mensen dus nog niet eens over die van Kevin en Guido) dat hij het niet mooi vindt of dat hij twijfelt aan stevigheid, ... , wat hij perfect kan en mag doen van mij en wat ook zijn complete recht is, maar als Guido en Kevin dit doen worden zij als negatief gezien en ik vindt dat er bepaalde personen hier zijn die hun dan gaan zoeken en natuurlijk reageren zij daarop, normaal toch niet ?
hier heb ik het moeilijk mee beste quadvrienden.


meer heb ik er niet over te zeggen.


Grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

ICHE schreef:bijvoorbeeld flangler (niks tegen u hé kerel want ik ken u niet) reageert in sommige topics (van verschillende mensen dus nog niet eens over die van Kevin en Guido) dat hij het niet mooi vindt of dat hij twijfelt aan stevigheid, ... , wat hij perfect kan en mag doen van mij en wat ook zijn complete recht is, Grtz
Gezien hoe flangler wordt aangesproken na de de problemen van gisteren ? :? Je mag alleen mooi vinden, zoniet kom je op slecht blaadje te staan.

Ik heb ooit gezegd dat ik het topic zijn dure en o zo zeldzame wagen opschepperij vond en kreeg direct de hele lading van hun en hun 'clan' eromheen. Er wordt soms gelachen met "place-m'a-tu-vu" in Knokke maar wat ik hier soms zie passeren komt aardig in de buurt. Je moet maar eens lezen in één van de topics : had geen tijd want moest een full HD LCD van xxx cm gaan kopen en heb er direct maar andere kast bij gekocht... Komaan, wat doet dat in dat topic terzake, nog raar dat er niet vermeld staat hoeveel die wel gekost heeft...

De rode kaart gaat niet om het bumpen maar wel omdat het terug uitmondt in met zijn twee de moderators uit hun hok lokken om toch maar in de aandacht te staan. Als ze niet beseffen dat dit niet kan dan worden ze in de eerste maanden volledig geband, wat hun waarde voor het forum ook is.

Het kan zijn dat het heel aardige mensen zijn in werkelijkheid, maar dat ze dat dan ook doen op het forum !

Zoals bij zovelen is de moed en het lef stukken groter op het forum dan in werkelijkheid. Heb hier al vele grote bekken zien passeren die in werkelijkheid schoothondjes waren. Een forum is anoniem en laat mensen anoniem toe om dingen te doen die ze in werkelijkheid niet doen (en dat is nu niet enkel bedoeld voor charger en co)

Zoals Joachim zegt zien de regels op dit forum nog heel open en vrij, hoe meer uitwassen er zijn, hoe meer we moeten optreden en de regels strakker maken. Als iedereen zijn gezond verstand gebruikt dan gaat alles hier wel in orde komen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

no limit neem het nie kwalijk maar ik denk niet dat ICHE flangler wil aanvallen hij wil gewoon aanhalen dat flangler soms ook rechtuit en soms negatief reageerd op andere mensen hun topic
en er zijn er hier nog die dat doen jij soms ook ik ook ik denk dat iedereen dat wel is doet :wink:
en met de clan van charger zal je mij waarschijnlijk ook wel bedoelen.
omdat ik toen ook gereageerd heb toen je gepost hebt in de topic over zijn wagens.
en ik neem je niks kwalijk dat jij en nog andere mensen vinden dat dat hier niet past maar we hebben toch ook een topic over wagens en bromfietsen in't café ook al is het niet 100% hetzelfde
en voor de problemen die er gisteren gebeurd zijn blijf ik neutraal alfa is moderator en hij heeft een beslising gemaakt en ik leg me daarbij neer
maar zoals dazoe of ICHE vindt ik de straf ook wel een beetje zwaar
iedereen maakt wel is fouten
ik heb een weekje terug ook een discutie gehad met een member en heb zelf besloten om te zwijgen en het topic gewoon niemeer te bezoeken
guido kan dat niet das 1 van zijn nadelen zo is hij eenmaal en ik weet dat hij dat niet enkel hier doet flangler zal wel zeggen dat hij dat op hun forum ook doet ik weet da wel
ik ken guido en kevin ook nog maar enkele maanden en ik mag er niks slecht over zeggen ze hebben me zoals ICHE tot nu toe altijd al goed geholpen
en ik hoop dat dat zo blijft :wink:
ik hoop dat er een einde komt aan ruzie's op dit forum want ik vindt dit een leuk forum en zit er heel vaak op zelf snachts op mijn werk tijdens mijn pauzes :mrgreen:

nogmaals ik hoop dat niemand me vies gaat bezien hiervoor.
grtz
airwolf :wink:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Flanger (en ok anderen) reageert soms dat hij iets niet mooi vind, ik ook, maar andere gebruikers respecteren dat.
Charger en kevin niet, die zullen er onmiddelijk op reageren met een uitleg WAAROM dat toch zo moet zijn.

De ban van nu is perfect gerechtvaardigd. Zoals ik hierboven al vermeld heb, kennen de meesten maar een héél klein gedeelte van dit al lang aanslepend verhaal.

Op een forum hoort de raad van de mods opgevolgd te worden, niemand heeft hier problemen mee. ik stuur bijna dagelijks PM's naar leden over hun gedrag in een topic. iedereen accepteert dat en houdt er rekening mee, maar met charger is dat niet zo, hij zal elke keer onze positie en onze maatregelen in vraag stellen. Hij wordt geband, en zelfs dan weet hij me nog via mail te bereiken om te zeggen dat die ban niets zal uithalen, dat hij toch dezelfde blijft. Hoe moeten we daar dan op reageren? gewoon laten doen? dan loopt het nog verder uit de hand. Iemand die zich niet aan deze regels wil houden hoort hier gewoon niet thuis.

Dat hij via mail aangeeft dat het niet zal veranderen, geeft bij mij al aan dat er opnieuw problemen gaan komen als hij terug is. Awel, dan gaat hij weer dezelfde weg op als nu. Alleen dan voor veel langer.
Ik zal er persoonlijk op toezien dat hij (en ook anderen) zich aan de regels gaan houden.

En er is hier niemand die hun viseert, alles wordt in overleg gedaan.
We hebben hun genoeg via PM gewaarschuwd, zonder maatregelen te nemen. Nooit is zo een PM aangenomen zoals hij verstuurd is, altijd is er reactie op gekomen, zodat een van hun toch het laatste woord had. Ik, of een van de andere mods reageert dan gewoon niet meer, omdat dit toch een straatje zonder eind is, elke keer worden woorden verdraaid, of woorden in de mond gelegd. Dit is niet aan mij besteed, ik doe dit niet voor mezelf, maar voor jullie allemaal, en een beetje respect mag dan wel, en dat krijg ik ook van iedereen, behalve van hun.
Worden ze dan hierover in het openbaar aangesproken, zodat anderen ook kunnen meelezen wat er gebeurt, klagen ze dat dit via PM moet.
Neem maar van mij aan, dat er meerdere PM's aan vooraf zijn gegaan.

Waarom werkt dat bij anderen wel, en bij hun niet? Ik weet het niet, maar als het niet op een normale manier kan, dan maar zo...

Banshee rijder kan er ook over meespreken, hij was ook niet van de aardigste in het begin, hem heb ik ook via PM aangesproken, en uiteindelijk een week geband, en kijk nu eens, hij heeft zich herpakt en is ondertussen een gewaardeerd lid (kijk maar eens naar zijn waardering !)

Zo kan het dus ook ! Neem daar allen eens een voorbeeld aan !
Iemand die er meer over wil weten kan me gerust even toevoegen op MSN, mijn adres vinden jullie wel.

Erwin
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

denk dat de mods nu wel hun woordje hebben gedaan en dat er niet emer omheen gedraait kan worden.

ze hebben een ban en klaar.


tis niet de bedoeling dat we hier nog 7 dagen over gaan ''zeuren'' met zen alle of wel dan?

er staat genoeg uitleg waarom ze de ban hebben en het zijn zeker geen slechte mensen maarja soms vraagt iemand er wel eens om en dat gebeurd bij iedereen.

we zullen zien hoe het verder gaat na deze week.

maar hoop dat ze zich onder mekaar nu een beetje verstaan en ieder weer normaal verder kan!
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

Ik heb zoals ik reeds ook gezegd heb niks tegen Flangler (ik ken die kerel niet) en dacht dit ook in mijn post gezet te hebben, ik heb hem nu als voorbeeld genomen van soms ook negatieve posts te geven bij andere, of mensen ergens op te wijzen wat ze beter hadden kunnen doen of laten.

en over bij hun clan te horen, ik hoor nergens bij ik praat of reageer nu zo omdat ik echt al zéér goed geholpen ben door hun en enkel pos. ervaringen met hun heb, en Guido neemt geen blad voor de mond, ook dat is zijn recht, ik heb meerdere malen ook al eens gevraagd of ze hun auto projecten eens willen posten in het café omdat ik ook zo'n liefde voor die auto's heb en het voor mij gewoonweg te ver is om telkens even te gaan kijken, ik stond er ook versteld van toen daar kritiek op kwam, kijk ik gun een ander zijn spullen, dromen en geld, ik heb het spijtig niet de middelen om mijn droom auto te kopen.
en diegene die Guido kennen weten dat Guido er dan nog een schepje erbovenop doet zo eens een keer een jaloers mens stangen (er is niks zo plezant om eens regelmatig iemand te stangen die het niet op u heeft), en zo zou ik ook reageren, iemand die bij hun thuis is geweest weet dat ze er echt wel hard voor werken, ze knappen alle auto's zelf op , steken er hart en ziel in, enja dan wil je zoiets vertellen, er lopen hier ook mensen bij die meerdere quads hebben, en die zijn ook niet goeiekoop, ik heb daar nog niemand horen zeggen van dikkenek of van die toestanden,
voor de meeste van jullie is het probleem bij Guido en Kevin, hun spullen en hun dromen in combinatie met hun directheid.


als Kevin en Guido echt zo onmogelijk waren zoals ze hier beschreven worden dan Liet ik mij niet in met deze mensen en dat weet iedereen die mij kent. Ik ben een wildvreemde voor hun en toen ik daar was overlaatst om mijn veren erop te zetten hebben ze speciaal een taart gekocht gehad voor tussen de werken , koffie, zelfs naar huis wouden ze mij brengen als het te hard regende. sorry op zo'n mensen kan ik geen slecht woord vertellen.

Patrick
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

Man , man wat een gezeik. :shock:
ja ik ben het met de actie eens.(het berispen van)
Kaart is kaart en daarme basta !
bevalt dat je niet , dan blijf je lekker weg.
moderators doen gewoon hun werk naar inzicht en kunnen nu eenmaal niet iedereen te vriend houden. :wink:
Hoeft ook niet mijns inziens.
zolang ze rechtvaardig zijn is het toch goed.
@ moderators ... ik snap niet dat jullie je 'verdedigen/verantwoorden"... sluiten dit toppic...

Owjah , gaat het nu een spelletje worden om alles wat een mod mailt of doet om dat publiekelijk aan de kaak te stellen ? :kniktriest:

afijn mijn gedacht.
Gesloten