Erg jammer !

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Kijk Dozo, het is misschien rar om op deze manier een kaart te krijgen ik weet het.
Maar de regeles gelden helaas voor iedereen.
Alfredo heeft dit gezegd om een verdere escalatie van het gesprek te voorkomen.

Het is dan toch vrij normaal dat er gereageert wordt op het moment dat er geen gevolg aan wordt gegeven, hoe goed dit ook bedoeldd is.
Hadden we jou en Iche hier geen kaart voor gegeven, waren er weer anderen die zich gingen afvragen waarom dat jullie géén kaart kregen, want jullie hebben de regels niet gevolgd.

Dit is dus helemaal niet gedaan om jou weg te jagen. Net door de manier waarop gebruikers tegenwoordig met mekaar omgaan zijn we genoodzaakt om deze regels streng toe te passen, want er zijn er toch altijd wel die proberen de kantjes er vanaf te lopen.
Ik weet ook wel dat jij niet zo bent, maar we moeten het helaas op deze manier toepassen. Ik had liever een forum ZONDER reputatie en kaartensysteem, als dat zou kunnen werken, zonder problemen, was ik de gelukkigste mens op aarde :) maar helaas...

Dozo, als je mijn bovenstaand verhaal leest, hoop ik dat je de achterligende gedachte van deze situatie een beetje begrijpt, en dat je merkt dat zo'n drastische beslissing nergens voor nodig is. Van jou had ik zeker gedacht dat je dit wel naar waarde zou kunnen inschatten.

Erwin

PS : aan de anderen : probeer eens een deftig gesprek te voeren, zo moeilijk kan dit toch niet zijn...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
ger
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 240
Lid geworden op: di 26 aug, 2003 18:57
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Bericht door ger »

Ik denk dat in dit geval niemand zich had afgevraagd waarom er geen kaart werd uitgedeeld.
Ik denk dat iedereen zich nu afvraagd waarom er uberhaupt zoveel kaarten zijn uitgedeeld.

en bedoel je met een deftig gesprek je vrouwelijke mede mod? Die hier zo fraai even haar gal spuwt over een mede forumgebruiker. Wel zo netjes ten opzichte van Vyrena om dat in het vervolg via pb te doen.

Ik begrijp gerust wel dat er regels zijn en dat die gehandhaafd moeten worden maar als er van jullie kant "fouten"worden gemaakt is het helemaal niks ergs aan om de hand in eigen boezem te steken voor een keertje. Daar kweek je dan weer wat goodwill mee tegen over het forumvolk.
Laatst gewijzigd door ger op do 03 apr, 2008 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

als dozo er 2 krijgt
iche er 3
ger er 1
dan moet ik er ook 1 krijgen (niet omdat ik het wil maar omdatdat dan wel terecht is)
2017 raptor 700 SE
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

anders mss iedereen een kaart geven ? als ze dan toch bezig zijn ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

ja als we voor zulke futiliteiten kaarten krijgen wil ik er ook wel 1
ik had het zien aankomen zodra ik gezien had dat alfredo moderator geworden was heb ik tegen mezelf gezegd nu is het forum naar de vaantjes en zo nog geen maand erna is het al van dat
dat is mijn gedacht ervan en ik zal nog wel gelijk krijgen! :mrgreen:
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 231
Lid geworden op: za 03 jun, 2006 19:26

Bericht door svenneke #46 »

Man man wat een triestig verhaal.
Spijitg dozo dat je weg gaat, zou ik niet doen hoor.

Triestig van die moderator, volgens mij gooit hij met gele kaarten eens een gesprek boven zijn niveau begint te gaan!
Ik zou zeggen: moderators, beheerders kies in het vervolg jullie medewerkers zorgvuldiger uit!
ERASMUS PAYBACKTIME
NIKS VOOR NIKS REMEMBER!

www.quadclub.be
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Ik vind dit niet kunnen van Alfredo is hier nog maar een paar weken beheerder en hop daar is hij al met zijn Kaarten?

en dan nog op een post van BEDANKT ICHE?

hmmm heb zo mijn gedachten daarover
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Ik had me eerst voorgenomen om hier niet te reageren, maar ik wil toch even iets vertellen zonder een discussie of ruzie op het forum uit te lokken.


Regels zijn regels en die gelden voor iedereen. Ikzelf heb dit ook mogen ondervinden door eerst een gele kaart te krijgen en daarna door verder erop in te gaan volgde er een ban van een week die dan enkele dagen eerder weer werd opgehoven door de moderators.

Ik ben enkel van mening dat de reden waarom ICHE en DOZO de eerste kaart gekregen hebben werkelijk om een banale futuliteit gaat en helemaal geen kaart waard is.

Over de tweede kaart of ban laat ik me niet uit want daar weet ik niets over en ga me er dus ook niet mee moeien.

Wat hierdoor wel mijn aandacht trekt is het feit dat als er om zulke redenen kaarten uitgedeeld worden, de gebruikers op de tippen van hun tenen mogen gaan lopen met wat ze posten.


Nogmaals, ik wil hier GEEN kwaad bloed zetten en helemaal geen discussies uitlokken dus beste mensen als er na mij nog reacties gepost worden HOU HET DEFTIG.

Guido.
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 08 mar, 2004 07:38
Locatie: geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

Vyrena schreef:Ach ja, heb het ondertussen een half uur later wel gelezen.

Sorry dat ik het zeg, maar vertrek de volgende keer in stilte. Zonde van de ruimte op de server voor dit topic.
ahja sorry dat ik het zeg, van mij mag je meegaan met Dozo. 'k heb er geen erg in, Dozo gaan ze nog terugroepen, u daarentegen gaan ze nog verder wegroepen... zielige post meiske echt waar.

mijn visie op die kaarten: zwak heel zwak om zo te reageren Alfredo. 'k Heb uw werk altijd gewaardeerd, maar nu ga je efkes te ver. Geen erg, iedereen gaat soms eens uit de bocht. Los dit desnoods met Dozo op in pm. En ja iedereen gelijk vr de wet en veel bla bla ja idd, maar ga er ook van uit dat Dozo geen puber meer is én ik wil gerust posts van no limit(niet om u te viseren hoor) en nog een aantal anderen bovenhalen waar er ook een gele kaart mocht aan gegeven worden. Maar dan zeg ik steeds tegen mezelf, jah het is toch een gevestigde waarde, dus het kan er wel door.
Herbekijk u beslissing eens. Geen nood, mensen die kordate beslissingen nemen verdienen mijn respect maar mensen die hun fouten knn rechtzetten/toegeven genieten nog meer respect.
Erasmus all the way!
Dozo
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 00:00

Bericht door Dozo »

@ alfa ... we hebben het er nog weleens over onder het genot van een lindemans.
leg ik je uit wat er gebeurd is ... :D

en nee deze keer hou ik niet mijn cool laat me niet zo behandelen door een kind van 17 jaar oud.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

idd dozo je zou wel wat meer respect mogen krijgen van een 17jarige die net mod is omdat hij effe geholpen heeft :x :afgestudeerd:
2017 raptor 700 SE
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik zie dat weer veel mening er over zijn gekomen en verhaalen ;)
ik moet dozo en banshee rijder #222 gelijk geven , dat hoef niet te gebeuren ;) !
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 231
Lid geworden op: za 03 jun, 2006 19:26

Bericht door svenneke #46 »

Ik vind trouwens dat Alfredo hier ook wel zijn mening mag posten.
Of ziet hij misschien in dat hij verkeerd is?
Verder ga ik er niks over zeggen.
ERASMUS PAYBACKTIME
NIKS VOOR NIKS REMEMBER!

www.quadclub.be
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

of wil niet reageeren omdat die dan denk dat die van somigen comentare trug krijgt ;)
of hij negeert dit .
het is meschien wel het beste dat hij schrijft wat hij er van denkt , dan komen we meschien verder ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

over wat ging het hier ? kan er me iemand de link sturen, want ICHE een kaart krijgen klinkt zeer bizar ..

Pardon my ignorance, but who is Alfredo :?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gesloten