Erg jammer !

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

alfredo is om de een of andere reden opeens mod geworden

en misbruikt zijn status
2017 raptor 700 SE
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

waarom is die dan mod geworden weet jij dat ?
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Alleez dan, had zijn naam nog nooit tegengekomen..

Macht doet rare dingen met mensen ...
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

idd ik kon hem eerst helenmaal niet , maar jhaa nu kenen we hem allenmaal :P :lol:
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

wantjes #9 schreef:
Vyrena schreef:Ach ja, heb het ondertussen een half uur later wel gelezen.

Sorry dat ik het zeg, maar vertrek de volgende keer in stilte. Zonde van de ruimte op de server voor dit topic.
ahja sorry dat ik het zeg, van mij mag je meegaan met Dozo. 'k heb er geen erg in, Dozo gaan ze nog terugroepen, u daarentegen gaan ze nog verder wegroepen... zielige post meiske echt waar.

mijn visie op die kaarten: zwak heel zwak om zo te reageren Alfredo. 'k Heb uw werk altijd gewaardeerd, maar nu ga je efkes te ver. Geen erg, iedereen gaat soms eens uit de bocht. Los dit desnoods met Dozo op in pm. En ja iedereen gelijk vr de wet en veel bla bla ja idd, maar ga er ook van uit dat Dozo geen puber meer is én ik wil gerust posts van no limit(niet om u te viseren hoor) en nog een aantal anderen bovenhalen waar er ook een gele kaart mocht aan gegeven worden. Maar dan zeg ik steeds tegen mezelf, jah het is toch een gevestigde waarde, dus het kan er wel door.
Herbekijk u beslissing eens. Geen nood, mensen die kordate beslissingen nemen verdienen mijn respect maar mensen die hun fouten knn rechtzetten/toegeven genieten nog meer respect.
Nu reageer ik even op mijn eigen post en de reacties erop. Even een toelichting: Ik word het gewoon eens zat wat hier allemaal gezegd wordt. Naar mijn inziens is er niets mis met de mensen zelf - persoonlijk zullen ze best heel aardig zijn - maar het gaat gewoon om het idee. Ik wil best eens met Dozo praten, maakt me niets uit. Mijn punt is als je weggaat, doe het dan gewoon en ga niet eerst aankondigen dat je weggaat, een topic openen om dat te zeggen. Daar ben ik heel makkelijk in, vind je het niets meer aan, kom dan niet. Jammer maar helaas. Zelf kom ik hier ook niet vaak meer, heel veel sla ik over om te lezen, omdat er allemaal onnozele dingen in gezegd worden.
Nu openen weer veel meer mensen topics over de mods, over het gezeur van gisteravond en wat al niet meer. Moderators worden oevr 1 kant geschoren. Quotes ; "Zo kan ik ook wel mod worden, machtsmisbruik'' en de rest.
Het gaat gaat mij gewoon om het idee dat het allemaal via internet moet. Bel diegene gewoon op waar het over gaat, stuur een mail of een PB maar ga elkaar niet uit lopen schelden terwijl het veel makkelijker en directer meteen geregeld gaat worden. Dat is mijn verhaal achter mijn reactie hierop, omdat ik (en met mij) het zat zijn. Hier moet je praten over quads, en niet over allerlei dingen die er eigenlijk helemaal niet toe doen.
Mij mogen ze verder wegroepen, mij best. Ik vermaak me wel hoor, maak daar maar geen zorgen over. Het forum is voor mij leuk, maar niet dat ik reactiegeil ben en er om de 5 minuten op kijk of de ander als iets gezegd heb.
Ik bedoel er voor de rest niets mee tegen Dozo, en wil best eens met hem babbelen over quads, dit gebeuren en wat al niet meer.
Ik heb niets tegen personen, maar tegen bepaalde posts.
Om over over deze zaak terug te komen: niet elke mod is het eens met beslissingen van de ander. En misschien waren we wel wat te kordaat, of te snel met oordelen. Misschien ik ook gister met mijn post, maar begrijp je ook mijn punt dat dit gewoon eens afgelopen moet zijn?
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
kefke 11
Quadrider
Quadrider
Berichten: 356
Lid geworden op: do 23 nov, 2006 09:12

Bericht door kefke 11 »

Vyrena schreef:
wantjes #9 schreef:
Vyrena schreef:Ach ja, heb het ondertussen een half uur later wel gelezen.

Sorry dat ik het zeg, maar vertrek de volgende keer in stilte. Zonde van de ruimte op de server voor dit topic.
ahja sorry dat ik het zeg, van mij mag je meegaan met Dozo. 'k heb er geen erg in, Dozo gaan ze nog terugroepen, u daarentegen gaan ze nog verder wegroepen... zielige post meiske echt waar.

mijn visie op die kaarten: zwak heel zwak om zo te reageren Alfredo. 'k Heb uw werk altijd gewaardeerd, maar nu ga je efkes te ver. Geen erg, iedereen gaat soms eens uit de bocht. Los dit desnoods met Dozo op in pm. En ja iedereen gelijk vr de wet en veel bla bla ja idd, maar ga er ook van uit dat Dozo geen puber meer is én ik wil gerust posts van no limit(niet om u te viseren hoor) en nog een aantal anderen bovenhalen waar er ook een gele kaart mocht aan gegeven worden. Maar dan zeg ik steeds tegen mezelf, jah het is toch een gevestigde waarde, dus het kan er wel door.
Herbekijk u beslissing eens. Geen nood, mensen die kordate beslissingen nemen verdienen mijn respect maar mensen die hun fouten knn rechtzetten/toegeven genieten nog meer respect.
Nu reageer ik even op mijn eigen post en de reacties erop. Even een toelichting: Ik word het gewoon eens zat wat hier allemaal gezegd wordt. Naar mijn inziens is er niets mis met de mensen zelf - persoonlijk zullen ze best heel aardig zijn - maar het gaat gewoon om het idee. Ik wil best eens met Dozo praten, maakt me niets uit. Mijn punt is als je weggaat, doe het dan gewoon en ga niet eerst aankondigen dat je weggaat, een topic openen om dat te zeggen. Daar ben ik heel makkelijk in, vind je het niets meer aan, kom dan niet. Jammer maar helaas. Zelf kom ik hier ook niet vaak meer, heel veel sla ik over om te lezen, omdat er allemaal onnozele dingen in gezegd worden.
Nu openen weer veel meer mensen topics over de mods, over het gezeur van gisteravond en wat al niet meer. Moderators worden oevr 1 kant geschoren. Quotes ; "Zo kan ik ook wel mod worden, machtsmisbruik'' en de rest.
Het gaat gaat mij gewoon om het idee dat het allemaal via internet moet. Bel diegene gewoon op waar het over gaat, stuur een mail of een PB maar ga elkaar niet uit lopen schelden terwijl het veel makkelijker en directer meteen geregeld gaat worden. Dat is mijn verhaal achter mijn reactie hierop, omdat ik (en met mij) het zat zijn. Hier moet je praten over quads, en niet over allerlei dingen die er eigenlijk helemaal niet toe doen.
Mij mogen ze verder wegroepen, mij best. Ik vermaak me wel hoor, maak daar maar geen zorgen over. Het forum is voor mij leuk, maar niet dat ik reactiegeil ben en er om de 5 minuten op kijk of de ander als iets gezegd heb.
Ik bedoel er voor de rest niets mee tegen Dozo, en wil best eens met hem babbelen over quads, dit gebeuren en wat al niet meer.
Ik heb niets tegen personen, maar tegen bepaalde posts.
Om over over deze zaak terug te komen: niet elke mod is het eens met beslissingen van de ander. En misschien waren we wel wat te kordaat, of te snel met oordelen. Misschien ik ook gister met mijn post, maar begrijp je ook mijn punt dat dit gewoon eens afgelopen moet zijn?
ik ga er mij hier helemaal nie mee bemoeien !

wil wel 1 ding kwijt de personen die hier de touwtjes in handen hebben zei moeten het voorbeeld geven en

de touwtjes in handen houden. en inplaats van hier groot te doen en keizer te spelen en beginnen mee ruzie te maken en discutteren

had moderator (s)hier in kwestie nu heel simpel een slot op het topic gezet hee dan had dit hier allemaal nie gebeurd en was die hele discussie discreet gestopt :duimhoog:

tis spijtig da ik als buitenstaander dit moet inzien
:buig:
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Ik verplaats dit topic even naar de categorie "Forum", daar hoort hij beter thuis.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ik ben het met Vyrena eens. De meeste hier nemen zo'n gele kaart veel te zwaar op, het is slechts een waarschuwing die verloopt. Ben je het er niet mee eens, draag het dan via een PM aan bij een andere moderator. Deze zal het dan bespreken met de desbetreffende moderator en andere moderators. Ik vind het onzin om er een topic over aan te maken, moord en brand te roepen, etc... het lijkt wel alsof de wereld vergaat bij de meeste die een gele kaart krijgen. Je gaat toch ook niet het land uit omdat je een keer een boete krijgt.
simmy_112
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 29 jan, 2007 20:52
Locatie: Maasmechelen

Bericht door simmy_112 »

Ralph schreef:Ik ben het met Vyrena eens. De meeste hier nemen zo'n gele kaart veel te zwaar op, het is slechts een waarschuwing die verloopt. Ben je het er niet mee eens, draag het dan via een PM aan bij een andere moderator. Deze zal het dan bespreken met de desbetreffende moderator en andere moderators. Ik vind het onzin om er een topic over aan te maken, moord en brand te roepen, etc... het lijkt wel alsof de wereld vergaat bij de meeste die een gele kaart krijgen. Je gaat toch ook niet het land uit omdat je een keer een boete krijgt.
daar heb je volkomen gelijk in ralph. maar dat een gerespecteerd forum member als iche die altijd hulpzaam is voor iedereen en veel info verleent aan andere een rode kaart krijgt (wat dus meer is dan alleen een waarschuwing) voor zo iets onbenulligs vind ik echt laag
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
:wijzen: http://www.stolenquads.eu
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

Het loopt steeds in het 100 op dit forum als er eens ergens iemand buiten springt.

Kijk naar mij ,ben hier ook al lang en door een beetje zever kreeg ik heel het forum tegen mij :)

Maar dit is eigenlijk allemaal niet nodig, de members nemen het veel te serieus op allamaal. Een forum is niet het echte leven e mensen. Ik ben er wel gerust in om mensen in het echte leven tegen te komen en de andere kant te moeten op kijken doordat je op het forum in spil kwam. Zoals met no limith ging ik zoveel in discusie hier ,en waarom om te kunnen zeveren ier (bij deze sorry e No limith :).
Echt ik trek me dit allemaal niet aan en post hier nog zo weinig mogelijk , lezen doe ik wel veel.
De moderators doen ook maar hun vrijwillig werk waar veel tijd in kruipt , heb er wat respect voor.


[center]Zeg mo dank et u gezeit e[/center]
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het blijft iets wat via email of PM besproken moet worden. Als je een kaart hebt gekregen en je bent het er niet mee eens, dan kun je een beklag doen bij een moderator met jouw gedachten over het feit dat je een kaart hebt gekregen (wel op een normale manier natuurlijk). Daar wordt naar gekeken en over gesproken in het moderators gedeelte en dan kan er besloten worden om het ongedaan te maken.
Ik vind dit topic een rare manier van uiting. Zoals Bulcky zegt, het forum is niet je leven (voor simmigen dan misschien :mrgreen:), trek het je allemaal niet zo aan, je moet een beetje kunnen relativeren.
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

iche die een kaart krijgt had ik ooit nooit verwacht ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

En daarnaast worden onze daden wel op de tenen gevolgd, als we ingrijpen dan krijgen we iedereen (het hele vriendenclubje + soms nog wel andere mensen die zich speciaal aanmelden om te gaan zeuren) over ons heen. En soms moeten we ingrijpen volgens jullie terwijl we dat niet deden. Zoals Bulcky al zegt: Doe relaxt, en geef eens meer aandacht aan je real life leven ipv hier zo zwaar aan te tillen. Op precies zo`n manier als Bulcky kijk ik er nu ook tegen aan.

Misschien dat de mensen die mijn post zielig vonden het nu ook begrijpen.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

...

mensen komen hier om gezelg met elkaar over quads te praten.
elkaar hen machine laten zien en vragen kunnen stellen.

nee je hebt niet overal een buurman die ook een quad heeft.

maar ik snap niet waarom jullie meteen kaarten gaan gooien als een topic is om te praten. maakt niet uit wat er in staat.

als een mod wil dat er niet meer in gepraat wordt moet hij het gewoon opslot gooien.

en de 2 personen ff een pb laten sturen met hun uitleg.


Want waarom is een topic anders? :roll:
kefke 11
Quadrider
Quadrider
Berichten: 356
Lid geworden op: do 23 nov, 2006 09:12

Bericht door kefke 11 »

ik ga er mij hier helemaal nie mee bemoeien !

wil wel 1 ding kwijt de personen die hier de touwtjes in handen hebben zei moeten het voorbeeld geven en

de touwtjes in handen houden. en inplaats van hier groot te doen en keizer te spelen en beginnen mee ruzie te maken en discutteren

had moderator (s)hier in kwestie nu heel simpel een slot op het topic gezet hee dan had dit hier allemaal nie gebeurd en was die hele discussie discreet gestopt :duimhoog:

tis spijtig da ik als buitenstaander dit moet inzien
:buig:[/quote]
Gesloten