Tuning projecten

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...

Het wordt met deze manier vele malen overzichterlijk en beter

Eens
18
53%
Oneens
16
47%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

Charger69 schreef:Naar mijn mening is het goed zo zoals het is en daarom bestaat er ook de zoekfuntie. Anders kunt ge die ook maar ineens afschaffen. En als er veel bladzijden komen in een topic is dat heel normaal. Als iemand vragen stelt moet ge deze toch beantwoorden of niet soms of zie ik dit verkeerd.
Dat zie je verkeerd,
Hoezo zouden ze de vragen ineens niet meer beantwoorden? zie het topic over het project als een soort blog, bij een blog heb je onder de post een knopje staan met "reacties" dit hebben sommige blogs zo staan dat de reacties wel weg blijven, maar je ze aan kunt klikken om te lezen.

Ik snap jou probleem niet helemaal,
Groetjes thuis!

:D
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Ik zie niet in wat het probleem is als de topicstarter in zijn eerste bericht gewoon bijhoudt op welke pagina's de updates staan? Niet veel werk, en iedereen kan onmiddellijk naar de juiste update gaan. Waarom moeilijke constructies verzinnen wanneer makkelijk ook gaat?

Zie mijn vorige post.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

zal het nog eens proberen want het komt er niet door blijkbaar
blijven zoals het nu is
als iedere topic starter van tuning zijn foto's in zijn eerste post bij plaatst zal het makkelijker zijn voor iets terug te vinden
is niet moeilijk toch of wel ?
lukt het nog niet om het te snappen "lees het dan nog eens" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

zeker snap ik wat jullie bedoelen, MAAR DIT GEBEURT NIET! 1 op de 10 mensen doet dit ja, dan werkt het ook perfect, maar de andere 9... tja
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

Alfredo schreef:Ik zie niet in wat het probleem is als de topicstarter in zijn eerste bericht gewoon bijhoudt op welke pagina's de updates staan? Niet veel werk, en iedereen kan onmiddellijk naar de juiste update gaan. Waarom moeilijke constructies verzinnen wanneer makkelijk ook gaat?

Zie mijn vorige post.
ten eerste niemand doet dit.

ten 2de hier is niks moeilijks aan. een 10 jarig jongetje kan dit nog.
de mods zorgen voor een ruimte exstra met reacties en het 10 jarig jongetje maakt in de reactie topic een topic open en in de tuning projecten 1 open met de verwijzing naar het reactie topic.
moeilijk ? nee want meer hoeven de mods hier niet te doen.

voor de gebruikers zelf zal het even wennen zijn. maar na een korte tijd gaat dat allemaal vanzelf.

@ peet #77

wanneer je al je foto's op de eerste pagina doet wordt de pagina gewoon te groot. ( het zou wel kunnen maar dan denk ik dat er hier wat mensen gaan klagen over de laadt tijd. )


Maar alfredo wanneer jij jou voorstel kan doorvoeren ben ik iig een van de tevrede ( niet dat ik dat nu niet ben ) forum gebruikers en is dit opgelost.
MAAR dan zitten we nog met een probleem want ik denk dat iemand met een groot project niet al zijn pagina's wilt afgaan om alle updates op een rijtje te zetten met daarbij de link.

iig ik heb nu wel even genoeg hier gepost :p

misschien dat er nog meer mensen gaan stemmen en dan zullen we zien wat de mensen echt willen.
en misschien dat er ooit nog een verandering komt of niet.
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

Nog één keer om duidelijk te maken:

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=23935

Laatste poging :oops:
Groetjes thuis!

:D
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 518
Lid geworden op: zo 06 mei, 2007 11:11
Locatie: Maascoast Belgium

Bericht door Ruff Ryder »

maar als er 1 topic is voor fotos en 1 topic voor reacties...

ik hoor contra argumenten omdat dit omslachtig is en als men op de manier waarop we nu werken alle fotos op 1 pagina zetten dat de pagina moeilijk gaat laden...

t gaat toch ook moeilijk laden als er 2 topics zijn?
dan gaat het ene topic met alleen fotos evenzeer moeilijk laden, zijn evenveel fotos he...

k snap t nie en voor mij is alles goed ma k wou ff zeggen, da de pagin traag gaat laden is nie bepaald een sterk argument.
greetz
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Gebruikersavatar
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 713
Lid geworden op: zo 21 okt, 2007 19:05
Locatie: 't Gat

Bericht door boss Adly »

dat gaat het doen als je alle foto's in 1 post hebt, deze ene post wordt dan 1 pagina! dus een ellen lange pagina,
Groetjes thuis!

:D
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

boss Adly schreef:dat gaat het doen als je alle foto's in 1 post hebt, deze ene post wordt dan 1 pagina! dus een ellen lange pagina,
idd en wanneer je een update heb en gewoon een nieuw post in je eigen topic maakt gaat hij vanzelf over op de volgende pagina wanneer je alles in een post doet niet. dus lekker laden :duimhoog:
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Quad-racerrr, men zoekt een oplossing voor een probleem. Ik draag een mogelijke oplossing voor. Moest dit reeds op die manier gebeuren, was mijn opmerking toch helemaal niet nodig? Op dit moment doet inderdaad niemand dit, maar dat wilt niet zeggen dat het geen mogelijkheid is.
En eender wat je doet (splitsen of zo behouden), voor oude topics is het toch te laat.

Voor mijn part mogen alle updates in de eerste post geplaatst worden, maar dan zullen mensen wel eens moeten leren om thumbnails te gebruiken. Ik ben niet van plan om telkens 100MB aan foto's van Imageshack binnen te halen.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

wel, nu moet ik mij toch even melden,

als jullie zeggen niemand doet dit, mijn belangrijkste update's staan allemaal op pagina 1 :mrgreen:

http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 79&start=0

je moet er dan ook willen kijken hé, meestal wordt ook gewoon naar een laatste post gekeken en niet alleen naar de foto's, zowat van wat gaat er nog gebeuren mee? wat zijn de plannen, mensen zijn hier soms ook nieuwsgierig naar, of hoe zit het ermee?

als je gewoon de belangrijkste update's erop zet gaat het wel, af en toe neem ik gewoon een foto van de quad of de andere foto's van de update zet ik gewoon achteraan in het topic, de echte verandering zet ik op de 1ste pagina
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Waarom iets veranderen wat goed is :?:

Al de foto's op 1 pag. zetten :lol:

Ik zal ook even mezelf als voorbeeld pakken aangezien mijn naam/project hier zo vaak is vernoemt.

Stel nu dat ik op een jaar een 80/90 foto's heb van updates , en die allemaal op de eerste pag. zet , moeten die foto's altijd opnieuw laden (wat ook enorm lastig is) . Pak dat nu eens op 2 jaar of op 3 jaar , met hoeveel foto's zit ge dan op 1 pag ? :roll:

Dan heb ik toch veel liever dat ik het hele toppic van iemand kan doorbladeren zo ziet ge ook wat de persoon van uitleg geeft op de vragen van de updates en kunt ge er ook nog dingen van leren.

Dat systeem is goed bij mensen die hun project 1 X om de 2 maanden updaten, maar mensen die maandelijks een update of 2à3 doen is dit ook niet plezierig voor de toppicstarter hoor. En geloof mij dat gaat nog veel problemen geven bij nieuwelingen.

Nu is het forum nog overzichtelijk en makkelijk te gebruiken maar als deze ideën worden gerealiseerd gaat dit toch een stuk dalen naar mijn gedacht.

Er is gevraagd voor meningen , awel dit is mijn mening (ben er zeker van dat er nog mensen zijn die dat denken) :!:

Just my 2 cents. :rock:
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Bericht door Haagje »

kevin ik zou het eens op een andere manier zeggen.

hierbij ook jouw project.

jij zegt wel allemaal die foto's op 1 pagina maar wanneer we dat per post doen gaat deze vanzelf naar de volgende pagina
- wanneer je foto's bekijkt worden deze opgeslagen op je pc. dus dat betekent dat die de volgende keer makkelijker te openen zijn.

tevens groeit jouw project in een jaar tijd ( ietsje langer met 88 pagina's ) doe dat eens 2 jaar of 3 jaar.

er is helemaal niks mis mee met je project super gewoon :duimhoog:

Maar ga dan eens 264 bladzijdes af om de foto's van een update te zoeken. ( vooral als je het vanaf het begin wilt zien. van de afgelopen 3 jaar)

en dit zullen ook nog wel meerdere denken.

Maar mensen laat in de Poll maar zien wat jullie allemaal willen ( met projecten )

en dan zien we wel. is het niet zo hebben sommige gewoon pech.
en blijft het zo dan zullen we er ''MISSCHIEN'' over een paar jaar nog eens op terug komen
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2307
Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
Locatie: Aalst
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

en elke keer dat je de geschiedenis/inhoud/coukies en die shit wist, dan moet elke keer terug de foto's downloade.

ik vind de 'oude' manier de beste.
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Plaats reactie