Overzicht tuning projecten...

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Gajje
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 24 nov, 2010 20:04

Overzicht tuning projecten...

Bericht door Gajje »

Bonjour bonjour...

Ik heb misschien een kleine tip voor de rubriek tuning projecten.
Zou het niet overzichtelijker zijn als deze rubriek opgesplitst wordt in 2 subrubrieken, "project" en "reacties".
1. Er wordt een onderwerp gestart in de subrubriek "project" met foto's/tekst en later eventuele updates.
In dit onderwerp post enkel de "onderwerpstarter".
2. Er wordt samen met het origineel onderwerp, een onderwerp gemaakt bij "reacties" met dezelfde titel als bij "project".
Hier kunnen de andere leden reacties posten + "onderwerpstarter" kan mee discussieren.
3. In het 1ste onderwerp wordt er een link geplaatst naar het onderwerp met dezelfde titel in de rubriek "reacties".

Nu kun je het project overzichtelijk bekijken en zie je makkelijk de updates van het project. Je moet soms 10 pagina's reacties lezen voordat je een update ziet van het project.
Ik heb dit systeem eens op een ander forum gezien en dit was erg overzichtelijk.

Laat me weten wat jullie er van denken.

Groetjes
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Overzicht tuning projecten...

Bericht door tjobbie »

Gajje schreef:Bonjour bonjour...

Ik heb misschien een kleine tip voor de rubriek tuning projecten.
Zou het niet overzichtelijker zijn als deze rubriek opgesplitst wordt in 2 subrubrieken, "project" en "reacties".
1. Er wordt een onderwerp gestart in de subrubriek "project" met foto's/tekst en later eventuele updates.
In dit onderwerp post enkel de "onderwerpstarter".
2. Er wordt samen met het origineel onderwerp, een onderwerp gemaakt bij "reacties" met dezelfde titel als bij "project".
Hier kunnen de andere leden reacties posten + "onderwerpstarter" kan mee discussieren.
3. In het 1ste onderwerp wordt er een link geplaatst naar het onderwerp met dezelfde titel in de rubriek "reacties".

Nu kun je het project overzichtelijk bekijken en zie je makkelijk de updates van het project. Je moet soms 10 pagina's reacties lezen voordat je een update ziet van het project.
Ik heb dit systeem eens op een ander forum gezien en dit was erg overzichtelijk.

Laat me weten wat jullie er van denken.

Groetjes
daar heb je in principe je garage al voor denk ik, daar kun je je mods en pics overzichtelijk zien mits de mensen het tijdig aanpassen natuurlijk :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
maxxer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 21 aug, 2010 20:22
Locatie: Ergens

Re: Overzicht tuning projecten...

Bericht door maxxer »

mij lijkt het geen slecht idee :roll:
bijna niemand zet zijn updates bij garage :chagarijn:
<<<MAXXER_300>>>
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Overzicht tuning projecten...

Bericht door yamahakoppel »

de reacties van andere forumleden zijn soms mee denkend en probleem oplossend :wink:
maar sommige reacties zijn meer MSN praat :roll:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gajje
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 24 nov, 2010 20:04

Re: Overzicht tuning projecten...

Bericht door Gajje »

yamahakoppel schreef:de reacties van andere forumleden zijn soms mee denkend en probleem oplossend :wink:
maar sommige reacties zijn meer MSN praat :roll:
Ik hoop dan maar dat de mijne probleem oplossend is :oops:
Plaats reactie