mee lezende gasten

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

mee lezende gasten

Bericht door technoflexer »

hallo.

ik weet niet of het jullie al is opgevallen dat er altijd veel meelezende gasten zijn die dus niet geregistreerd zijn hier op het forum. mij valt dit heel erg op dat er meer niet geregistreerde personen aan het lezen en het rondsnuiten zijn dan forumleden

ik weet niet hoe jullie hier over denken, maar ik heb het er niet zo op. zou het forum niet kunnen aangepast worden
dat bv alleen geregistreerde en ingelogde personen hier kunnen lezen en of de foto's zien zoals op de meeste andere forums.
of bv dat ze niet in de tuningprojecten supermotard 4x4 projecten enz... kunnen

dit alleen al om een personen met de verkeerde bedoelingen hier wat weg te houden en iedereen hier wat veiliger te stellen

wat is jullie mening hier over?
yfz 450 ride it like you stole it
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: mee lezende gasten

Bericht door tjobbie »

heb ie misschien gelijk in maar een kwaadwillend persoon heeft natuurlijk in notime een accountje aangemaakt, dus denk niet dat dat de oplossing zal zijn.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: mee lezende gasten

Bericht door Haagje »

Dat is vrij normaal.
QFB is best een groot forum. En spreekt quad gebruikers in heel Benelux aan.

Dus dan kun je zoveel gasten verwachten.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: mee lezende gasten

Bericht door Jazzy »

Mijn persoonlijke mening is dat het zo hoort te werken op internet. Als mensen informatie zoeken met een zoekmachine dan is het geweldig dat je allerlei resultaten krijgt. Als ik wat zoek over quads kom ik bijvoorbeeld wel eens uit op Blasterforum of BansheeHQ of natuurlijk hier op ons eigen forum, dat is het gave van online communities. Het zou doodzonde zijn als al die informatie achter een inlogschermpje zou komen te staan, dan moet je je overal registreren om de info te zien.

Maar het belantgrijkste is: als je iets illegaals wilt doen moet je het niet op internet zetten, als je niet wilt dat mensen je quad stelen dan moet je je adres of kenteken niet op internet zetten. Simpel toch?

Ten slotte is open registratie zoals we dat hier doen geen manier om ongewenste gasten buiten de deur te houden. Kijk maar naar de hoeveelheid spammers die zich iedere week registreren hier. En als je niet wilt dat zoekmachines de site indexeren dan zijn er andere manieren om dat te doen, maar dat zal met het huidige adminteam nooit gaan gebeuren.

Wat mij betreft lekker zo houden dus en zelf opletten wat je op internet zet.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: mee lezende gasten

Bericht door sjmallie94 »

Hoezo zouw dit moeten ?? als ik op school aant kijken ben log ik me ook niet in , omdat maar even kijk dus sta ik als gast medegedeelt , en ik zal echt niet de enigste zijn die dit doet. niet alle mensen zetten het vinkje aan dat ze de gevens moeten opslaan , en zo staan ze als gast medegedeelt ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Gebruikersavatar
technoflexer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 306
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44

Re: mee lezende gasten

Bericht door technoflexer »

het heeft niks te maken met iets ilegaal doen of iets dergelijk, alles behalve. want dat doe ik toch niet. eerder met andere dingen zoals mensen die er op uit zijn om een uw mooie quad te komen lenen zonder terug te brengen.

maar ik heb ook maar jullie menig gevraagd wil absoluut niet moeilijk gaan doen oid.
yfz 450 ride it like you stole it
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: mee lezende gasten

Bericht door Haagje »

Ik denk dat ze je speeltje eerder weg halen als ze je op straat er mee zien rijden of als je hem te koop hebt staan en je hebt er een dikke vraagprijs bij staan :wink:
XeromeX
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 574
Lid geworden op: za 03 jul, 2010 08:27

Re: mee lezende gasten

Bericht door XeromeX »

als je het een "alleen registreren" forum maakt word het helemaal een dood forum.
Als ik google en ik kom toevallig op een forum waar ik eerst zou moeten registreren om iets te mogen bekijken.
Dan zoek je 99/100 keer wel verder.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006

Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
erikalbring
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1600
Lid geworden op: do 06 okt, 2011 19:39
Locatie: ergens op een boerderij in nederland

Re: mee lezende gasten

Bericht door erikalbring »

alvast sorry voor het opkicken van een oud topic, maar ik vraag me altijd af waarom er een mogelijkheid is om je als verborgen gebruiker in te loggen, heeft dit een functie ofzo? want ik vind het maar raar, als je je aanmeld hier kun je jezelf toch best kenbaar maken? ik zie namelijk dat er overdag vaak meer verborgen gebruikers zijn als 'herkenbare', ik zou graag willen weten wat hier de functie van is en waarom die mogelijkheid er is

gr. Erik
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
Locatie: Lanaken

Re: mee lezende gasten

Bericht door Jeroen1991 »

dat de mama niet kan zien dat je ALWEER op het forum zit? :p
Yamaha Raptor 660R!
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: mee lezende gasten

Bericht door yamahakoppel »

dan kun je zeggen is al 2 dagen geleden dat ik online ben geweest
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: mee lezende gasten

Bericht door sjmallie94 »

je kunt toch op profiel zien waneer iemand laaste x op bezoek is geweest, of is dat dan niet geldig ??
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Re: mee lezende gasten

Bericht door craptor »

denk dat je toch zoveel mogelijk geintreseerde mensen moet laten rondkijken
beter voor het forum :wink:
janssuh
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 204
Lid geworden op: zo 26 aug, 2012 21:49
Locatie: Margraten
Contacteer:

Re: mee lezende gasten

Bericht door janssuh »

Is een standaard functie die ooit in vrijwel alle type forums is ingebouwd :)
Plaats reactie