MAXIMUM AVATAR GROOTTE

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
bulcky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11

Bericht door bulcky »

Ralph schreef:Precies, je hoeft niet alleen mensen op hun fouten te wijzen enz.. om beheerder te zijn, beheerders doen meer dan dat.
Ik denk niet dat je mij moet uitleggen wat een beheerder doet. Ik heb meer dan ervaring genoeg in het forumleven. @vyrena ,ik verdien ook de kost in de bouw van 5u tot 18 -19u ik kom toch ook veel online ?
Het is niet de bedoeling dat ik op iedereen iets weet hoor. Maar het is gewoon overdreven zoveel.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Het leven draait toch ook niet alleen om een forum? Het is heel leuk om dit te doen enzo maar eigenlijk maar een bijzaak van t leven. Als mijn vriend langskomt dan ga ik niet achter de computer zitten omdat ik persee op het forum moet zijn.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

coragjo schreef:
peet schreef:je moet de regels kennen zo simpel is het op school moest je ook tussen de lijnen lopen
ben 27
dat je nu niet meer naar school gaat trek ik mij niet aan maar je moest in den tijd dat je naar school hing ook de regels volgen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

bulcky schreef:Ik denk niet dat je mij moet uitleggen wat een beheerder doet.
Als ik jou dat niet hoef uit te leggen, dan begrijp je dus ook dat het forum beheren niet alleen het op fouten wijzen van mensen is, dus dan kan het best zo zijn dat Vyrena een prima beheerder is. Dus hier leg je eigenlijk je vorige bericht in twijfel, Vyrena kan wel een goede beheerder zijn.
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 19 dec, 2005 22:27
Locatie: ........
Contacteer:

Bericht door coragjo »

begrijp jullie wel,regels zijn regels,maar als ik 7 pm's krijg van verschillende mensen,dan weet ik het niet meer.... 1 opmerking om te wijzigen is voldoende,zodat ik het kan wijzigen,wat ik reeds gedaan heb,denk nu de kleinste foto te hebben , iemand een bombardier goes kopen zie forum te koop :twisted: :lol: :lol:
speedfreak
Quadrider
Quadrider
Berichten: 488
Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 00:07
Locatie: Aarschot

Bericht door speedfreak »

Ralph schreef:
speedfreak schreef:das ZEVER ralph hier bove in de titel staat het zelfs....

dat het 140 mag zijn...
Zeggeh, hou jij je eens ff rustig, slik wat pilletjes ofzo.

Goed 140 dus. Als je geen zin hebt om je daar aan te houden dan ga je maar lekker een eigen forum starten met grote plaatjes. Net als in de wet staat dat je niet mag moorden, geldt hier: je avatar mag niet groter zijn dan 140. Wie het daar niet mee eens is heeft gewoon dikke pech.
PILLEKES pakke.... daar hede gij geen verstand van jongen.... gij had zelf gezegd dat; "Maximale is zelfs 125. Wanneer je je daar niet aan houd wordt je afbeelding verwijdert, of je het wil of niet" dus zei ik dat het in de titel anders stond. Ik weet van ivoman dat het 140x100 was en dan komde gij af van maximaal 100...???? snap ik niet.

en aan ivoman; geef ik toe dat ik fout zat, dacht int begin dat met de grote te maken had... :oops: :lol:
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ach joh, waarom blijft iedereen hier doorzeuren over een avatartje?
Het is maar een PLAATJE.... :roll:
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Zand erover! ;)
blaster8 schreef:Zou je die voor mij kunnen verkleinen als het niet te veel moeite is? Ge moet het niet als je geen goesting hebt. Toch bedankt in ieder geval. :)
http://www.geocities.com/okhih/blasterspin
geen probleem ;)

Afbeelding

:arrow: http://img12.imageshack.us/img12/9529/b ... pin0dv.gif
blaster8 schreef:Bedankt man!!!! :P
Alweer iemand tevree.
Stuur maar een pm...
blaster8
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 sep, 2005 11:48

Bericht door blaster8 »

Vyrena schreef:Ach joh, waarom blijft iedereen hier doorzeuren over een avatartje?
Het is maar een PLAATJE.... :roll:
Eigenlijk heeft ze gelijk. :)
Blaster 2005 RIDE WITH PRIDE!
ART Nerfbars - TrailTech - Kenda Baanbanden - Cycra Handkappen
speedfreak
Quadrider
Quadrider
Berichten: 488
Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 00:07
Locatie: Aarschot

Bericht door speedfreak »

das waar Vyrena... maar just is just. zen HELLEMAAL gene ambras maker da kan iedereen die me echt kent u zegge. hem al genoeg probleme zoals men leven nu draait... dan gan ek dees pietloetegheid er ni bij neme... Kunne het beter vergete en vergeve nu. alles is door nu (afbeelding kleiner) dus...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ah, trek het je niet aan wat op forums gepraat word. Ik zit op aquaforum.nl en laat een foto zien van mn eerste aquarium. Ik krijg meteen rotreacties... maar (moet je maar denken) het is toch mijn zaak hoe ik mijn aquarium inricht. Zo is dat hier ook. Lekker niets van aantrekken.
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 19 dec, 2005 22:27
Locatie: ........
Contacteer:

Bericht door coragjo »

bestaat dat nog een aquarium ?? pfff al dat kuiswerk :lol:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Harstikke leuk juist en een goed alternatief om mee bezig te zijn tijdens de winterstop :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

speedfreak schreef:das waar Vyrena... maar just is just. zen HELLEMAAL gene ambras maker da kan iedereen die me echt kent u zegge. hem al genoeg probleme zoals men leven nu draait... dan gan ek dees pietloetegheid er ni bij neme... Kunne het beter vergete en vergeve nu. alles is door nu (afbeelding kleiner) dus...
Zit die problemen dan niet op mij af te reageren, ik mag ook weleens een foutje maken. Hoef je niet gelijk kwaad te worden.
speedfreak
Quadrider
Quadrider
Berichten: 488
Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 00:07
Locatie: Aarschot

Bericht door speedfreak »

Was niet kwaad ralph. Had dat zo gezet dat het opviel. Wel vergete smiley achter te zette. Voor mij is alles in orde terug...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Plaats reactie