Eerste 4x4 quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
Plaats reactie
jurgenviaene
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 06 sep, 2021 13:36

Eerste 4x4 quad

Bericht door jurgenviaene »

Ik ben dus aan het uitkijken naar een 4x4 quad.
Wij hebben een vakantiewoning in het voorgebergte van de spaanse pyreneeen en willen daar een quad zetten.
Deze zal gebruikt worden om kleine boodschappen te doen maar natuurlijk ook om tochten te doen in de daar onuitputtelijke offroad mogelijkheden.
Nu ken ik niks van quads en ben ik er naar enkele gaan kijken maar heb totaal geen idee wat eigenlijk degelijk is.
Grizzly heb ik hier al vele malen zien passeren wat blijkbaar zeer degelijk is als ik de reacties zie bij het doorbladeren van het forum 🙂
Nu ben ik al naar verschillende plaatsen en merken weest gaan kijken zoals dit weekend naar een Kymco 700.
Testritje mee gedaan en dit beviel me wel eerlijk gezegd’
Grizzly vind ik ook wel een tof machien maar de prijs van een nieuwe Kymco heb ik een gryzzly van 8-10 jaar oud
Ik wil wel iets dat degelijk is en waar ik jaren plezier ga van hebben maar zoals ik al zei, deze blijft in spanje staan en gaat niet sleuren en rekken ganse dagen’
Ben ik dan messchien beter af met de Kymco?
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: Eerste 4x4 quad

Bericht door petern »

Misschien ook eens kijken hoe ver je moet rijden naar een dealer bij jou in de buurt. Niet dat mijn grizzly vaak bij de dealer staat maar als je zelf geen onderhoud/ kleine reparaties kunt doen is het misschien wel belangrijk. Kymco is ook een betrouwbaar merk. Indien ik eens een a arm of stuurstang van de Grizzly nodig had had mijn Nederlandse dealer het binnen 2 dagen in huis.
Plaats reactie