Kinroad 650 gggrrr!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
Plaats reactie
Deanos
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 apr, 2013 15:49
Locatie: Belgie , Oost-vlaanderen

Kinroad 650 gggrrr!

Bericht door Deanos »

hallo iedereen,

een vriend van mij heeft zich overlaatst een Kinroad 650 van 2009 gekocht.
De eerste rit alles ok , maar nu is het probleem na probleem , eerst zijn 4 bouten uit zijn motor getrilt dus motor lag los op de silenblokken.
Daardoor is de oliedop kapot geslaan tegen het bagage rek.
Dan starte de buggy ineens niet meer , startmotor afgevezen en keer aan ''gelutst'' en ging weer dus starte weer.
Nu start hij en draait hij mooi op roulantie , maar als we hem in 1ste zetten en de koppeling lossen valt deze stil....
iemand idee wat dit nu weer zou kunne zijn? wij dachten aan kapotte carbu ofzo....

mvg
Kawasaki Green a poison in my Vains!
Gebruikersavatar
TimothyCrols
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 okt, 2017 00:20

Re: RE: Kinroad 650 gggrrr!

Bericht door TimothyCrols »

Deanos schreef:hallo iedereen,

een vriend van mij heeft zich overlaatst een Kinroad 650 van 2009 gekocht.
De eerste rit alles ok , maar nu is het probleem na probleem , eerst zijn 4 bouten uit zijn motor getrilt dus motor lag los op de silenblokken.
Daardoor is de oliedop kapot geslaan tegen het bagage rek.
Dan starte de buggy ineens niet meer , startmotor afgevezen en keer aan ''gelutst'' en ging weer dus starte weer.
Nu start hij en draait hij mooi op roulantie , maar als we hem in 1ste zetten en de koppeling lossen valt deze stil....
iemand idee wat dit nu weer zou kunne zijn? wij dachten aan kapotte carbu ofzo....

mvg
Hey Deanos,
Ik heb ne Kinroad van 2007 gekocht en heb gelijkaardig probleem gehad. Ik heb dit kunnen oplossen door mijn benzine tank helemaal te kuisen, zat vol met roest door stil te staan. Daarna nieuwe filter gestoken en carbu uit gekuist. Probleem was opgelost. Hopelijk heb je hier iets aan. Gr

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk
Plaats reactie