Fürsten Forest wie al eens geweest??

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent 4x4 quads gaat...
Gebruikersavatar
Mistery1985
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 26 jun, 2013 21:14
Locatie: Zeist

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Mistery1985 »

Ja ben er ook geweest en je kan je prima dagje blubberen of gewoon lekker rond rijden .
Leuk dagje uit.
draaikolk
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 12:01

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door draaikolk »

Ben er nog niet geweest, maar wil er nog wel een keer heen.
jeroen3041
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 apr, 2015 22:46
Locatie: APELDOORN

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door jeroen3041 »

Ik ga zelf regelmatig daar heen voor een halve dag.
Zeer uitdagend terrein, zo als meerdere al aangegeven hebben of voor een goede lier zorgen of met meerdere mensen gaan.
Voor je het weet sta je of (te) diep in de blubber of in een water bak die iets dieper is dan eigenlijk goed is voor een niet aangepaste quad.
voor 26,50 een halve dag of 50 euro een hele dag kun je heel veel rij plezier beleven.
Mud Masters Apeldoorn
Gebruikersavatar
Quadrijder2
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: wo 26 mar, 2014 10:57
Locatie: Zuid Nederland

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Quadrijder2 »

Is het het ook de moeite als je geen blubberraar bent ?
Of is dit gewoon niet te ontwijken ?
Kijk smerig wordt je toch maar ik heb geen onderzeeër :)
Can Am Outlander L 500 DPS Max
draaikolk
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 12:01

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door draaikolk »

Gaat er toevallig iemand dit weekend er naar toe?
Gebruikersavatar
Hein
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 05 feb, 2012 14:39
Locatie: zuid oost brabant

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Hein »

Het is keiskon rijden daar. en voor ieder wat wils. je kan idd het beste met een paar man gaan. Ik kan met mijn XMR ook vrij diep, maar ik kijk ook een beetje vooraf wat diep en heeel diep is. En je weet op een gegeven moment wel waar het te diep is voor jou en je quad. Maar zoals hier al aangegeven is het een uitdagend terrein en gaten/bulten die je niet wilt of kunt nemen daar ga je gewoon omheen.
Na een lange regenperiode is het leuker ivm veel meer modder en geen stof. na lang droog weer is bijna elke plas water te nemen.
Maar ja, je zal er wel naar toe moeten gaan, wil je erover kunnen meepraten. ik ken iig niemand die er niks aan vond.
Dit jaar staa F au zeker op mijn lijstje.
CAN AM OUTLANDER 1000 XTp
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Jazzy »

Quadrijder2 schreef:Is het het ook de moeite als je geen blubberraar bent ?
Of is dit gewoon niet te ontwijken ?
Natuurlijk, ook zonder de allerdiepste plassen op te zoeken kun je je daar prima vermaken. Op een drukke dag kun je je zelfs kijkend al prima vermaken. Als je de goede plekken weet te vinden zie je volop veel te nieuwe SUV's met de verkeerde banden die zichzelf vastrijden, een bumper verliezen, boomstronkje in de deur krijgen of zelfs de hele auto vol met water weten te laten lopen. :)
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 812
Lid geworden op: zo 04 okt, 2009 19:27
Locatie: Dubai
Contacteer:

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Pindapotje »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hein
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 05 feb, 2012 14:39
Locatie: zuid oost brabant

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door Hein »

Haha daar was ik ook bij die dag. Da was lagguhhh.
CAN AM OUTLANDER 1000 XTp
jeroen3041
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 apr, 2015 22:46
Locatie: APELDOORN

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door jeroen3041 »

Zaterdag (26-03-16)gaan er zeker 2 man uit Apeldoorn, ik zelf misschien, en een maat van mij uit kleef zal er ook zijn.
En ja als je niet teveel in de blubber wilt rijden of liever wil kijken kan dat daar zeker ook.
Bij twijfel over hoe diep iets is gewoon kijken als een ander er wel door heen gaat :lol: en hem toe of uit lachen naar gelang of hij er wel of niet door komt :applaus: :applaus:
Mud Masters Apeldoorn
draaikolk
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 89
Lid geworden op: zo 15 jun, 2014 12:01

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door draaikolk »

jeroen3041 schreef:Zaterdag (26-03-16)gaan er zeker 2 man uit Apeldoorn, ik zelf misschien, en een maat van mij uit kleef zal er ook zijn.
En ja als je niet teveel in de blubber wilt rijden of liever wil kijken kan dat daar zeker ook.
Bij twijfel over hoe diep iets is gewoon kijken als een ander er wel door heen gaat :lol: en hem toe of uit lachen naar gelang of hij er wel of niet door komt :applaus: :applaus:
Ik heb je een pb gestuurd.
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door petern »

Ik ben er dit weekend heen geweest. Mocht wat meer water zijn want de putten stonden wat droog. Heb voor t eerst met houten remblokken gereden en dit werkte perfect. Maatjes waren al aan t klagen dat ze op ijzer aan t remmen waren. Ook was er een grote groep Nederlanders die het daar de vrijdagavond op het kampeerveld zo bont maakten dat ze de zaterdag alweer konden vertrekken.Die Duitsers lachen daar niet mee.
jeroen3041
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 apr, 2015 22:46
Locatie: APELDOORN

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door jeroen3041 »

Wij gaan dit weekend weer (vrijdag tot zondag), jammer dat er mensen zijn die zich zo misdragen dat ze verwijderd worden.
Is er een mooi terrein waar je ook nog eens kunt overnachten en dan maken ze het te bont, hoop dat het geen gevolgen voor ons weekend gaat hebben. zou zeer jammer zijn.
Mud Masters Apeldoorn
yvesvanhout
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: do 17 dec, 2015 15:40

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door yvesvanhout »

Zieter mij wel leuk uit
Dit is een domein met tochten?
Of dit is gewoon een zeer groot domein dat je er zelf tochten maakt? :p

En je kan er met een tentje gewoon camperen?
* yamaha wolverine 450 4x4 *
petern
Quadrider
Quadrider
Berichten: 441
Lid geworden op: vr 01 aug, 2008 19:11
Locatie: Swalmen

Re: Fürsten Forest wie al eens geweest??

Bericht door petern »

Tochten? Het is wel groot en als je er voor het eerst komt kun is het een flinke "ontdekkingstocht". Zelf raak ik er steeds de weg kwijt en neem mij NAvi mee zodat ik kan zien waar ik al gereden heb. Eigenlijk ga ik er niet naar toe om tochten te rijden maar ook om te kijken wat jezelf en anderen kunnen met hun quad of terrein wagens en onze grenzen beetje bij beetje verleggen. Ga je eens op je zij of rug is de omgeving daar erg vergevingsgezind. Allemaal zand en niks stenen dus geen schrammen en deuken. Ik zou wel met minimaal 2 voertuigen het terrein opgaan want er zijn uithoeken waar maar weinig mensen langskomen en als je er vastzit kun je lang wachten.
Plaats reactie