Rhino voor CT 2010 - update 12 april 2010 - foto's

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
brutus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 200
Lid geworden op: za 31 jan, 2009 13:14

Re: Rhino voor CT 2010 - update 12 april 2010 - foto's

Bericht door brutus »

tjobbie schreef:dit is denk ik 1 van DE ultieme ervaringen die je mee kunt maken. :rock:
bekostigen jullie dit allemaal zelf of heb je sponsors?
schrijf je je gewoon in voor zo,n trophy of moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen?
95% uit eigen zak, maar voor volgend jaar en andere wedstrijden dit jaar ga ik toch s rondhoren want het zzwingt de pan uit soms :roll: :?
maar ja, welke hobby kost geen geld ? ik ken gasten met een fiets van 8000 euro ... das pas erover, zit gene moteur in :mrgreen:

de voorwaarden zijn simpel :
degelijke machine die het meerdere dagen en vele kilometers moet uithouden in zeer extreme omstandigheden (modder,stenen,stof,zand,water,...) en dat elke keer onder tijdsdruk ( en tot een gat in de nacht in het bos ronddwalen is ook geen walk in the park, in tegenstelling tot belgie is het daar DONKER snachts, doe de lichten uit en ge ziet met moiet de copiloot naast u)
degelijke voozieningen voor jezelf, je crew en machine in het kamp (werktent,slaapplaats,keuken,...)
iets of wat van conditie en ertegen kunnen om enkele nachten in een slaapzak te slapen en er smorgens vroeg weer tegenaan gaan (bvb Roadbook 1, Dag 1, 25km, w zijn gestart om 9u en binnengereden om 23u45, 20 liter naft erdoor op 25km)
mensen meehebben die helpen en weten met wat ze bezig zijn
vorig jaar na RB1 kwamen we binnen op de trailer, nog net binnen tijd over de finish gesukkeld maar rhino zag eruit

smorgens komt ge uit uw tentje en kijkt ge naar uw rhino waar ge een paar uur later weer mee moet vertrekken ,

dit zicht dus :mrgreen:

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en een paar uur later 12 ronden van 3.6km , half bos half moeras
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rivieroversteek gone wrong

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en blub...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rockymannen 2 the rescue

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Rhino voor CT 2010 - update 12 april 2010 - foto's

Bericht door tjobbie »

95% uit eigen zak, maar voor volgend jaar en andere wedstrijden dit jaar ga ik toch s rondhoren want het zzwingt de pan uit soms
ik wist niks enthousiasters kwa smilie :D

ziet er allemaal heel erg gaaf uit allemaal.
nou veel succes dan met de volgende rondes. :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: za 08 mei, 2010 15:05

Re: Rhino voor CT 2010 - update 12 april 2010 - foto's

Bericht door stephkewillems1 »

hey,

ziet er heftig uit,ge zult wel content zijn dat ge thuis warm badje kunt pakken.
hoeveel uren kuiswerk moet ge der wel nie insteken.

keep it going dudes :rock:
Plaats reactie