Sfeerbeelden Le Touquet 2008

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Sg6
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1717
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 18:05
Locatie: W. Vlaanderen

Bericht door Sg6 »

schoon filmpke
ik zeg al 3j dat ik ne keer naar le touquet ga kijken maar nog steeds niet tot daar geraakt ...
De afterparty is dit dan in de tent waar je de pits in doet?
Indien ja kan wel geloven dat jullie een naam hebben :mrgreen: :mrgreen:
+++White -Z- Power+++


T0 F@$t F0r Y0u
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 580
Lid geworden op: ma 17 nov, 2003 22:34
Locatie: Tielt-Winge

Bericht door FOR FUN »

Sg6 ff op tanden bijten en volgend jaar zeker komen,after party moet je zeker meemaken :bier2: :bier2: .Ik heb met de mama en de zus van Nicky Vaes(na eerst de manne van Piranha Racing eronder gezopen te hebben) dikwijls aan het geraamte gehangen van de pitstenten en lekker mee geschud zodat de Nicolas telkens weer zijn discolamp moest vasthouden :lol: .Strontzat buiten geraakt en 1 uur op een bank op de dijk gezeten om wat uit te waaien vooraleer terug te keren naar men hotel waar mijn vrouw ongerust zat te wachten.Ze had dikwijls geprobeerd om naar mij te bellen maar mijn battery was al snel leeg omdat ik telkens wanneer de stroom in de tent wegviel de Nicolas bijstand gaf :idea: met het felle licht van mijn gsm display 8) .NIcolas,bedankt voor dit kleine spectakel.
OP NAAR VOLGEND JAAR.
Enjoy your ride...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ah, jij hebt die 120 liter uitgezopen :bier2: :lol:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

FOR FUN schreef:Sg6 ff op tanden bijten en volgend jaar zeker komen,after party moet je zeker meemaken :bier2: :bier2: .Ik heb met de mama en de zus van Nicky Vaes(na eerst de manne van Piranha Racing eronder gezopen te hebben) dikwijls aan het geraamte gehangen van de pitstenten en lekker mee geschud zodat de Nicolas telkens weer zijn discolamp moest vasthouden :lol: .****** buiten geraakt en 1 uur op een bank op de dijk gezeten om wat uit te waaien vooraleer terug te keren naar men hotel waar mijn vrouw ongerust zat te wachten.Ze had dikwijls geprobeerd om naar mij te bellen maar mijn battery was al snel leeg omdat ik telkens wanneer de stroom in de tent wegviel de Nicolas bijstand gaf :idea: met het felle licht van mijn gsm display 8) .NIcolas,bedankt voor dit kleine spectakel.
OP NAAR VOLGEND JAAR.

Aaaaaah das "for fun". Haha, nu weet ik wie ge zijt... :p
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 580
Lid geworden op: ma 17 nov, 2003 22:34
Locatie: Tielt-Winge

Bericht door FOR FUN »

Ja wij hebben eerst nog een ontspannen babbel buiten gehad met mekaar,en dan nog ff in de tent mekaar een knikje toegeworpen.Die actie :applaus: ,dat dansvermogen 8) en vooral het :bier2: drankvermogen :bier2: is eigenlijk niet slecht hé voor iemand die de,jawel, 50 naderd.Nicolas meen jij dat nu dat ik alleen die 120liter bier heb uitgezopen?dacht al bij men eigen da zijn veel literkes die ik gedronken heb maar nu dat er iemand deze bevestiging geeft van 120l. is mijn persoonlijk record van 13l. deftig verbroken.
PS:brengt gij tegen volgend jaar een 200l. bier mee dan kan ik gaan voor nieuw persoonlijk record.
Laatst gewijzigd door FOR FUN op vr 08 feb, 2008 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoy your ride...
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

mooi filmpje alemaal dure beestejes precies :tongduim:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

echt prachtig filmpje!
t'kan zijn dat ik volgend jaar is kom kijken
zoiets wil ik ooit is gezien hebben! :shock:
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 29 aug, 2007 15:21
Locatie: Meldert

Bericht door Fre* »

weet er hier iemand wat 'Le touquet' betekent?
Plaats reactie