En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door cd_BE »

tjobbie schreef:zolang je me maar geen luidruchtige rondplassende nederlander meer noemt hihi :D
t'ja, zo zijn er ook Belgen hoor die luidruchtig rondplassen.

Als de nood het hoogst is is de boom nabij, of zoiets. :D
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door quadgirl82 »

tjobbie schreef:zolang je me maar geen luidruchtige rondplassende nederlander meer noemt hihi :D
Ik had de brief idd eerst moeten nalezen voor ik hem op het forum poste waavoor mijn oprechte verontschuldigingen. :wink:
My Raptor and me, love at first sight.
Wizzzard
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 91
Lid geworden op: wo 25 okt, 2006 15:01
Locatie: aan de schelde OVL
Contacteer:

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door Wizzzard »

l jaren wordt er illegaal geracet in de groene zone naast de grote ring R0 op het grondgebied van Wemmel, vlak naast de grens met Jette. Talrijke inwoners van beide gemeenten klagen terecht over de overlast veroorzaakt door de chauffeurs van quads en crossmoto's.

Zij maken veel lawaai, vervuilen, verstoren fauna en flora en hebben weinig respect voor de vele wandelaars en hun kinderen die proberen te genieten van de rust in het Laarbeekbos en de volkstuintjes van Jette.
:shock: Nie normaal toch, als je weet dat er dagelijks op dat stuk 10 000'en auto's en vrachtwagens rijden en/of stilstaan, en een mega uitstoot realiseren?

Tis echt erg, maar ik vind het meer en meer een holocaust tov de algemene quadrijder...
Gebruikersavatar
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 120
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:56
Locatie: Nederland

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door Bartr »

cd_BE schreef:
tjobbie schreef:zolang je me maar geen luidruchtige rondplassende nederlander meer noemt hihi :D
t'ja, zo zijn er ook Belgen hoor die luidruchtig rondplassen.

Als de nood het hoogst is is de boom nabij, of zoiets. :D
Ach, hier in Nederland zetten we onze zuiderburen ook wel eens voor paal :p :bier:

On-topic:
Ik vind de quad-regeling in Belgie echt belachelijk. Ik kan het gewoon niet geloven dat dit kan voorkomen in een democratisch, westers land. Wat enkele termen van dit voorval: Communisme, ZWARE discriminatie, Uitbuiterij, Geldvangerij en LAFHEID van de Belgische overheid. De overheid moet iets zeggen van het belachelijke voorval in Antwerpen.
Nu woon ik wel in Nederland, heb dan een brommer, maar ooit wil ik ook een motor-quad kopen zonder een roze papiertje te ontvangen elke keer dat ik de bebouwde kom in kom..
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door cd_BE »

Bartr schreef:
cd_BE schreef:
tjobbie schreef:zolang je me maar geen luidruchtige rondplassende nederlander meer noemt hihi :D
t'ja, zo zijn er ook Belgen hoor die luidruchtig rondplassen.

Als de nood het hoogst is is de boom nabij, of zoiets. :D
Ach, hier in Nederland zetten we onze zuiderburen ook wel eens voor paal :p :bier:

On-topic:
Ik vind de quad-regeling in Belgie echt belachelijk. Ik kan het gewoon niet geloven dat dit kan voorkomen in een democratisch, westers land. Wat enkele termen van dit voorval: Communisme, ZWARE discriminatie, Uitbuiterij, Geldvangerij en LAFHEID van de Belgische overheid. De overheid moet iets zeggen van het belachelijke voorval in Antwerpen.
Nu woon ik wel in Nederland, heb dan een brommer, maar ooit wil ik ook een motor-quad kopen zonder een roze papiertje te ontvangen elke keer dat ik de bebouwde kom in kom..
t'is niet de overheid in het algemeen. t'is enkel een burgemeesterke dat naast zijn schoenen loopt. :x
In principe als je als NL-er met een quad tot in Antwerpen beland, kunnen ze er niets van zeggen. Het staat nergens aangeduid dat het niet mag. Een boete kunnen ze ook niet geven, want je weet van niets. Het enige dat ze kunnen doen, is eisen dat je terug naar NL gaat.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Gebruikersavatar
Bartr
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 120
Lid geworden op: di 19 aug, 2008 16:56
Locatie: Nederland

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door Bartr »

cd_BE schreef:
Bartr schreef:Ach, hier in Nederland zetten we onze zuiderburen ook wel eens voor paal :p :bier:

On-topic:
Ik vind de quad-regeling in Belgie echt belachelijk. Ik kan het gewoon niet geloven dat dit kan voorkomen in een democratisch, westers land. Wat enkele termen van dit voorval: Communisme, ZWARE discriminatie, Uitbuiterij, Geldvangerij en LAFHEID van de Belgische overheid. De overheid moet iets zeggen van het belachelijke voorval in Antwerpen.
Nu woon ik wel in Nederland, heb dan een brommer, maar ooit wil ik ook een motor-quad kopen zonder een roze papiertje te ontvangen elke keer dat ik de bebouwde kom in kom..
t'is niet de overheid in het algemeen. t'is enkel een burgemeesterke dat naast zijn schoenen loopt. :x
In principe als je als NL-er met een quad tot in Antwerpen beland, kunnen ze er niets van zeggen. Het staat nergens aangeduid dat het niet mag. Een boete kunnen ze ook niet geven, want je weet van niets. Het enige dat ze kunnen doen, is eisen dat je terug naar NL gaat.
Dat is opzich wel een eindje rijden,
maar ik wed dat meerdere gemeenten / landen zullen volgen met een of andere regeling tegen quads
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door tjobbie »

kan het ook wel een beetje begrijpen omdat vaak als ik een quad hoor/zie rijden scheuren ze als gekken met
een oorverdovend lawaai door de steden/dorpen waardoor ze het voor iedereen verpesten.
in de polder of de grotere wegen kan je best het gas opentrekken, daar is niets mis mee, maar in GODSNAAM
gedraag je en beetje in drukke steden/dorpen zodat mensen kunnen zien dat we ook wel sociaal kunnen zijn. :x
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door cyberdrone »

Idd, in brussel is het ook al van datte ; http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 082009_052" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 207
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:15

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door libie »

Ok gasten, we zijn het er allemaal overeens dat het zo niet verder kan, maar wat kunnen we er aan doen ?
Eerst en vooral zou ik iedere quadrijder willen vragen om de 10 gedragsregels van codegroen en codever te respecteren.
Is er geen enkele advocaat die met een quad rijd, die kan nagaan wat er kan gedaan worden om de politiekers te counteren ?
Heeft er geen enkele quadrijder een advocaat in de familie of vriendenkring die ons quadrijders kan helpen zonder dat dit veel geld gaat kosten ?
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: En in brussel beginnen ze ook al, alle zijn ze al bezig ...

Bericht door cd_BE »

http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... le&sid=555" onclick="window.open(this.href);return false;

sinds 10 juli ben ik er dagelijks mee bezig om er iets aan te doen. Maar omdat ik jammer genoeg het meeste alleen moet doen, gaat het allemaal wat traag. Hoe meer mensen zich bij ons aansluiten hoe sneller het vooruit kan gaan.

We hebben er ondertussen al enkele advocaten op :wink:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie