Na Antwerpen nu ook Brussel

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Plaats reactie
libie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 207
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 12:15

Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door libie »

Collega's Quadrijders,

Na Antwerpen is nu ook Brussel aan de beurt, heb juist gezien op teletekst dat de schepen aan de burgemeester van Brussel heeft gevraagd om het politiereglement aan te passen om quads te verbieden in Brussel.
Wordt het niet stilaan tijd dat wij Quadrijders wakker worden !!!!!!
Indien iedereen aan de zijlijn blijft staan kunnen we straks enkel onze quad bekijken in onze garage in plaats van te rijden.

Het is zeer spijtig dat er weinig quadrijders zijn die dit beseffen wat er aan het gebeuren is.
Een tijd geleden heb ik mij ook ingespannen voor het oprichten van Codegroen (vereniging die de belangen behartigd van alle gebruikers van de onverharde weg), tot grote spijt moest ik vest stellen dat er slechts een 5 tal quadrijders aanwezig waren,
dit werd nochtans op verschillende forums aandacht aan besteed.
Gebruikersavatar
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 02 aug, 2008 13:50
Locatie: Aalst
Contacteer:

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door blaster0496 »

Hallo man, heel juist wat je zegt en waarom betalen wij ons verzekering en taxe aan de staat als wij binnekort niet mogen rijden hé? :quad:
Mike
Suzuki Ltz gekocht hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door airwolf »

topic bestaat al !
lager in het speciale forum!
Gebruikersavatar
blaster0496
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 75
Lid geworden op: za 02 aug, 2008 13:50
Locatie: Aalst
Contacteer:

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door blaster0496 »

Sorry man :buig:
Suzuki Ltz gekocht hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door airwolf »

no problemo :wink:
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door cyberdrone »

er is idd al een ander topic over dit probleem, maar Libie heeft groot gelijk, vele quad rijders zagen en klagen, en denken dat dit voor hun nooit zal van toepassing zijn, maar ik kan 1 ding zeggen ze hebben ongelijk ! Eerst A'pen, dan st-truiden, en nu Brussel, dus t'is aan het verspreiden als de pest en vele burgemeesters zullen in hun voetstappen volgen om hun steden quad-vrij te maken :x

Dus nu is het moment om te gaan samenwerken, word MAG lid (30€) en steun hun acties die ze aan het plannen zijn, alsook onderteken aub de petitie op het net http://www.ipetitions.com/petition/neequadverbod?e" onclick="window.open(this.href);return false; :!:

Daar staan 'ocharme' nog maar 289 handtekeningen op, dus dat is een mooi voorbeeld dat vele quad rijders er hun geen zak van aantrekken, en als het te laat is gaan ze weer wat verder zagen en klagen, maar uiteindelijk in hun eigen fout dat ze er niet tegen gedaan hebben. :verymad:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Na Antwerpen nu ook Brussel

Bericht door cd_BE »

In België zijn er in totaal ongeveer 15000 quads verkocht. Dus als al die 15000 en hun vrienden/familie de petitie tekenen dan ben je al goed bezig. Want een politieker denk zo: één handtekening op een petitie zijn 60 stemmen bij de volgende verkiezing.

Reken zelf uit, als we er van uitgaan dat een gezin gemiddeld uit 4 bestaat :lol:

Je kan je ook al inschrijven op de mag nieuwsbrief (daar hoef je dan geen lid van MAG te zijn).

Maar als M.A.G. lid, mag je meer ;)
Ga er vanuit als jij iets voor mag doet, doet mag iets voor u.
We kunnen dit idiote verbod enkel en alleen ongedaan maken als we als één blok samenhangen.

Daarom begin al met massaal een aanvraag in te dienen om met je quad te mogen rijden.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie