Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door JBX »

Als iedereen hier een vergunning wilt aanvragen hebben ze in Antwerpen weer iets te doen:

http://formulierengenerator.antwerpen.b ... mmer=10342" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn aanvraag is in ieder geval via een aangetekende brief geweigerd.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door sjmallie94 »

whahaha waar slaat dit op ?? dan gaat iedereen gewoon maar wat in vullen werk vervoer simpel , zijn ze daar ook weer vanaf kunnen ze weer rijden >.< ook geen slimmen oplossing dus , zoo zie ik het dan ;)

wel al beter dat ze het toch niet helemaal willen verbieden en ons nog een kans willen geven :applaus: :applaus:
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2834
Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
Locatie: Noord-Brabant - Nederland
Contacteer:

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door dieseltank »

sjonge heben ze niks anders te doen
tssss :|

bureu mannen kunnen ook niks he! :verymad:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door yamahakoppel »

ik denk als je als limburger een vergunning aanvraagt om in antwerpen te kunnen rijden dat ze die altijd gaan verbieden :x even met trailer tot daar :wijzen: reden aanvraag :lol: om een rondje rond de kerk te mogen rijden :lol:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door JBX »

Maakt niet uit, gewoon vragen. Hebben ze weer wat te doen. Je krijgt daarna een aangetekende brief dat het niet mag. Kost ze ook nog eens geld...
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door cyberdrone »

Voila, ik heb mijn aanvraag ingediend, zen is curieus .. :D
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door Haagje »

Hmm ik vind dit maar een beetje dom.
Er zijn andere mensen die dit harder nodig hebben.

Mensen die voor bedrijf of wat dan ook daar ECHT een quad nodig hebben daar.

Of iemand die in een rolstoel zit die hiervoor ook echt met de quad moet rijden om zich goed te kunnen verplaatsen.

En nu zitten jullie dat vol te spammen? Waardoor er miss dadelijk ook van mensen die het ECHT nodig hebben geweigerd worden?
Jullie moeten je diep schamen!
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door JBX »

quad-racerrr schreef:En nu zitten jullie dat vol te spammen? Waardoor er miss dadelijk ook van mensen die het ECHT nodig hebben geweigerd worden? Jullie moeten je diep schamen!
Aan wiens kant sta jij eigenlijk? Wij spammen niks. Wij hebben evenveel rechten om daar rond te rijden als iemand anders. Als jij lid was geworden van M.A.G. zou je weten dat deze actie van hun komt. Ik had alleen te laat gezien dat daar al een topic over was. http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 75&t=28833" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door Haagje »

Pff ik ga wat lid worden....

Ik betaal al tax en verzekering. Niemand die men kan stoppen op de weg.

Hier houdt de politie je alleen aan voor controle ( zoals vandaag)

Had kapot knipperlicht. En moest mee na papier controle.
Je wilt niet weten hoeveel man er om me heen stonden.
Ik kreeg niet eens de opmerking dat hij was verzekerd als Motor.
Dat duidelijk op mijn verzekering stond. En op mijn rijbewijs alleen maar auto staat. ( quad papieren trouwens ook )

Er werd zelfs door een politie meiske foto's gemaakt :D

Zo hoort dat :applaus:


En dan vind ik deze actie van M.A.G heel verkeerd sorry hoor!
Natuurlijk is er niks illigaals aan of wat dan ook. Maar er zijn mensen die het harder nodig hebben die hierdoor langer moeten wachten op een bericht. En laat staan dat ze wel of niet afgewesen worden.... DOOR DIT!
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door cyberdrone »

@ quad-racer

ieder zijn eigen mening natuurlijk, en daar heb ik ook respect voor, maar MAG lidmaatschap is volgens mij geen geld weggesmeten. Maar als er natuurlijk niet veel mensen lid worden zullen ze ook geen geld blijven pompen om het 'quadverbod' tegen te gaan, en dat kan ik best begrijpen.

Als iedereen zo reageert, dat het lidmaatschap de moeite niet is, wel dan zal het van een paar individuen afhangen die er hun eigen geld en moeite moeten insteken, en alles op hun eigen doen, en dan weet ik zo dat dit niet zal gebeuren, en dat die k*t politiekers hun willetje zullen doorvoeren voor heel België. Als dat gebeurt, zullen er natuurlijk vele bleiten en zagen, maarja als ze er geen 30€ voor overhebben, en dan met een quad in de garage staan waar je niet vanaf geraakt is het wel te laat.

Wees gerust, zoveel aanvragen zullen ze niet krijgen, want ik weet 1 ding dat er misschien ondertussen nog maar 40leden zijn bijgekomen sinds de problemen zijn ontstaan, en er zullen er niet veel de moeite doen om het on-line formulier in te vullen, en hun vereiste documenten in te scannen en te mailen .. De acties van MAG worden besproken op vergaderingen, als er een tegenargument is zal het voorstel dan ook niet worden goedgekeurd, dus diegene die afwezig zijn hebben ongelijk ...

Wat ik nu ga schrijven moet je dus helemaal niet persoonlijk nemen, want ik ken je tenslotte niet, maar ik weet 1 ding, ik ben enorm teleurgesteld in attitude van vele quadrijders, moest ik zo graag niet op mijn quad rondrijden had ik hem al verkocht omdat ik gewoon niet wil geassocieerd worden met menig individuen die met een quad rijden. Dat is ook de reden waarom ik nog zelden in groep rijd, en als ik het doe zal het in een groep zijn die de wegcode en regels opvolgen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door Haagje »

Begrijp je helemaal.
- Maar Wat betekent M.A.G. voor mij als nederlander?
- Ik betaal sowieso tax en verzekering. Zolang ik dat betaal rij ik overal waar een auto ook mag komen. ( lijkt me logisch toch? )
- En als je actie voert doe het goed. Ga met een hele groep naar antwerpen en zorg dat iedereen zijn quad in orde heeft. Zodat daar niks tegen gedaan kan worden.
Dat is actie voeren. Laten zien dat er wel keurige mensen zijn die netjes door de stad rijden.
Dan kun je meteen een pititie laten overhandige door een ''leider'' en laten zien dat wij het er niet mee eens zijn. Dat er ook nog keurige mensen zijn.


@ het groeps verband rijden. Hiermee ben ik het volkomen met je eens!
Het moet niet zo zijn dat jeje zelf en andere in gevaar brengt door onderweg de stoere man te willen uithangen.
( beetje driften enz oke.) Maar dan zie ik vaak op filmpjes dat er bijna geen ruimte is tussen de quad rijders. ( en denk maar wanneer die vol moet remmen je er op zit) Of dat er gewoon gestunt wordt. Of naast elkaar gereden wordt waar het eigenlijk gewoon niet kan!
Maar dat is ieder voor zich :wink:
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door cyberdrone »

Als Nederlander kan ik begrijpen dat je geen MAG lid wil worden tenzij je er echt baat bij zou hebben vb moest je veel in België rond rijden etc ..

Wij dachten ook dat we overal mogen rijden omdat we tenslotte ook tax en verzekering betalen, maarja, je ziet maar wat sommige politiekers uit hun mouw kunnen schudden he ..

Zo een actie om in Antwerpen te gaan rond rijden is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ervan overtuigd dat als puntje bij paaltje komt er niet veel zullen komen opdagen. Ik heb zelf zo een petitie en rondrit georganiseerd waar ik woon, en de opkomst was maar povertjes, en dan waren er nog uitslovers bij die het bont maakte met een beetje wild rijden en weigerde om een sportuitlaat te dempen. Dus met zo een acties kun je het doel meer schade toebrengen den goed doen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door JBX »

quad-racerrr schreef:Begrijp je helemaal.
- Maar Wat betekent M.A.G. voor mij als nederlander?
Sorry, ik dacht dat je afkomstig was uit Belgisch Limburg :oops: Als dat het geval was, moest je echt wel lid worden. Eendracht maakt macht!
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door quadgirl82 »

@ quad-racerrr: Je voorstel tot actie is al een paar keer op tafel gesmeten. Het grote probleem hierbij is echter dat er altijd bestuurders bij zijn die dit als de ideale gelegenheid zien om hun kunstjes eens te tonen op nationale tv. En dit zullen dan ook de enigste beelden zijn die ze uitzenden want dit is sensatie. Dit zou de politiekers, en de publieke opinie, echter alleen maar sterken in hun beslissing voor een algemeen quadverbod.
Momenteel is het MAG bezig om dit quadverbod juridisch aan te vechten, op verschillende manieren, dus niet alleen bij de raad van staten. Het duurt iets langer, het is iets minder spectaculeir maar heeft veel meer kans op slagen.
Politiekers lijden niet graag gezichtsverlies dus zijn er niet happig op om hun verbod vrijwillig in te trekken hoor.
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Vergunning quad @ Antwerpen aanvragen

Bericht door Haagje »

Jongens maakt niet uit :wink:
Ik begrijp jullie punt zeer zeker om lid te worden van M.A.G.
En inderdaad met ''meetings'' zijn altijd mensen er tussen die menen dat ze even stoer moeten doen. ( kijk maar naar scooter meetings )

Terwijl de rest zich netjes gedraagd om er voor te zorgen dat ze vaker meetings mogen houden.
Maar zij verpesten et weer. Helaas!
Plaats reactie