Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

M.A.G. heeft altijd gezegd geen protestrit te doen in Antwerpen omdat dit een averechts effect zou hebben. En wat lees ik nu op de cover van Activ Quad Magazine? PROTESTRIT ANTWERPEN 4 OKTOBER '09.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door JBX op vr 18 sep, 2009 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
quadgirl82
Quadrider
Quadrider
Berichten: 314
Lid geworden op: di 02 jun, 2009 13:55
Locatie: Puurs (Breendonk)

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 ?

Bericht door quadgirl82 »

Gezien de (slechte)ervaringen van het MAG tijdens AL hun protestritten wil ik vragen om hier NIET, ik herhaal NIET, aan mee te doen. Dit gaat sowieso tegen ons keren!!!
We zijn bezig om het, onwettige, verbod juridisch aan te vallen, volgens mij de enigste manier om dit ongedaan te maken.

Een protestrit gaat alleen maar ons imago schaden.
My Raptor and me, love at first sight.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 ?

Bericht door cyberdrone »

quadgirl82 schreef:Gezien de (slechte)ervaringen van het MAG tijdens AL hun protestritten wil ik vragen om hier NIET, ik herhaal NIET, aan mee te doen. Dit gaat sowieso tegen ons keren!!!
We zijn bezig om het, onwettige, verbod juridisch aan te vallen, volgens mij de enigste manier om dit ongedaan te maken.

Een protestrit gaat alleen maar ons imago schaden.
Volledig mee akkoord ! Heb er ook slechte ervaringen mee... ik zal er zeker niet aan mee doen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

JBX schreef:M.A.G. heeft altijd gezegd geen protestrit te doen in Antwerpen omdat dit een averechts effect zou hebben. En wat lees ik nu op de cover van Activ Quad Magazine? PROTESTRIT ANTWERPEN 4 OKTOBER '09.

Afbeelding

Heb ondertussen dit even via de site, van activ quad, doorgestuurd:
Beste

Die protest rit op 4 oktober is het domste dan je kan doen. Voor de moment MAG je NIET met quads in Antwerpen en haar districten rijden. Zo'n rit zal enkel en alleen maar laten zien dat quad rijders de cowboys zijn waar Patrick Janssen ons voor uitmaakt.
Met dialoog kom je verder dan moet onbezonnen acties.
Als je wilt dat de lezers van activ quad magazine ooit nog met hun quads mogen rijden, dan kan je dit beter afzeggen. Doe zo'n rit in steden waar het wel MAG en schrijf dan banners we komen naar hier omdat we in A niet welkom zijn. Maar de stad A gaan uitdagen is het domste dat je kan doen op dit moment.

Hopelijk is er bij jullie magazine nog iemand met gezond verstand en gaat deze rit niet door.

Met vriendelijke groet
Christophe
Voorzitter M.A.G. quads.
En hopen op een antwoord.

*edit*
Heb antwoord gekregen. Er zijn goede goed en minder goede argumenten. We gaan zien wat we er mee doen.
Laatst gewijzigd door cd_BE op vr 18 sep, 2009 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door airwolf »

man man man das toch ongelooflijk hoe dom mensen kunnen zijn!
Gebruikersavatar
Bedlam
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 03 jun, 2009 19:42
Locatie: Wuustwezel

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door Bedlam »

Stelletje bonobo's! Ja zo gaat het verbod nooit ongedaan worden...

Bedankt organisatoren protestrit om het nog maar eens voor de zoveelste keer te verpesten.
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cfmoto »

waarom is dit een slecht idee ?? als de boeren hun gedacht niet krijgen en ze protesteren krijgen ze hun zin , die hoofddoeken toestand protesteren en krijgen hun zin enzenzenz ..


gewoon een vredevolle rondrit kan ook positieve recacties teweegbrengen bij andere mensen , met de juiste slogan op u quad ..

het is goedgekeurd door burgemeester EN politie , dus zie er geen problemen in , ik ben alvast van de partij MET mijn DB-killer in de uitlaat !!

en zou iedereen aanraden om toch mee te doen !! MET DB-KILLER GEEN OPEN UITLATEN !! en rustig en voorzichtig rijden zonder schow !!
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, en als iedere deelnemer zich gedraagd en met een db-killer rijd is er idd geen probleem, maar uit ervaring weet ik dat er deelnemers zijn die zo een manifestatie gebruiken om hun kunstjes en frustratie te laten zien en dat is nu net wat je kan missen.

Ik hoop voor jullie dat ik fout ben, maar ikzelf zal er niet aan deelnemen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door JBX »

cfmoto schreef:en zou iedereen aanraden om toch mee te doen !! MET DB-KILLER GEEN OPEN UITLATEN !! en rustig en voorzichtig rijden zonder schow !!
Er zijn er altijd bij die dat niet doen en dan wordt het alleen erger. Trouwens, met de standaard uitlaat maakt mijn quad ook een hels kabaal.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cfmoto »

dat is inderdaad juist vandaar de nadruk GEEN schow !! als er dan toch tussen zitten zal IK die eens aanspreken .. dat is een belofte .. mijn utv maakt ook standaart "lawaai" maar NIET als ik rustig rijd en niet snel optrek .. het is nu een 4 zit kindjes gaan ook mee , zo zien de mensen dat ook de kindjes er plezier van hebben
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

het gaat hier om een politiek machtspel. Dat en dat is de enige reden waarom er een toelating gegeven zou kunnen zijn voor deze rit.

Voor de T-day in Brasschaat hebben we ook toelating gevraagd om vanuit Antwerpen (waar we dus wonen) tot aan het militair domein te geraken. Voor een goed doel. Dit is door de burgemeester geweigerd. Waarom, omdat dit laat zien dat quad rijders niet allemaal cowboy's zijn.

De protest rit zal Patrick Janssens enkel maar gebruiken om aan te tonen dat quad rijders cowboys zijn. Voor de toekomst van de quads is het best dat deze rit uitgesteld wordt. Patrick Janssens wil misschien niet praten in volt, maar via andere kanalen wel. En zo'n rit kan alles maar moeilijker en moeilijker maken.

Ik kan niemand tegenhouden om de rit te rijden. Maar als je je gezond verstand gebruikt en als je nog met een quad wilt rijden, kan je deze rit beter even vergeten. Dialoog is nog altijd beter dan protesteren.
En MAG bewandeld de weg van de dialoog.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
cfmoto
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 30 aug, 2009 21:39
Locatie: roeselare
Contacteer:

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cfmoto »

cd_BE schreef:het gaat hier om een politiek machtspel. Dat en dat is de enige reden waarom er een toelating gegeven zou kunnen zijn voor deze rit.

Voor de T-day in Brasschaat hebben we ook toelating gevraagd om vanuit Antwerpen (waar we dus wonen) tot aan het militair domein te geraken. Voor een goed doel. Dit is door de burgemeester geweigerd. Waarom, omdat dit laat zien dat quad rijders niet allemaal cowboy's zijn.

De protest rit zal Patrick Janssens enkel maar gebruiken om aan te tonen dat quad rijders cowboys zijn. Voor de toekomst van de quads is het best dat deze rit uitgesteld wordt. Patrick Janssens wil misschien niet praten in volt, maar via andere kanalen wel. En zo'n rit kan alles maar moeilijker en moeilijker maken.

Ik kan niemand tegenhouden om de rit te rijden. Maar als je je gezond verstand gebruikt en als je nog met een quad wilt rijden, kan je deze rit beter even vergeten. Dialoog is nog altijd beter dan protesteren.
En MAG bewandeld de weg van de dialoog.



DUS volgens u , toegegeven en niets doen .. ofja juist wat papierspel heen en terug wat niets opleverd ! of wat websitjes oprichten waar je alleen QUADpubliek mee aantrekt en niet de doorsnee mens die kan getuigen van kijk die gasten zijn anders , gewoon toelaten en bij geluidshinder beboeten . en dan komen ze af met zever we moeten ze eerst kunnen pakken blablabla .. als ik 180 op de snelweg rijd kunnen ze me ook wel pakken !! en beboeten .. dus correct rijden = toegelaten , roekeloos rijden beboeten , niet meer niet minder !
side by side "uprised son of a bitch" movie ===> http://www.youtube.com/watch?v=kxoUXS_hlG8
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cyberdrone »

@ cfmoto ; ik denk niet cd_be kunt beschouwen als iemand die er niets voor doet, hij heeft kunnen zorgen dat er een quad - gedeelte is opgericht bij MAG (motorcycle action group) omdat die mensen al jaar en dag opkomen voor de rechten van de motorrijders en de know how hebben hoe je zoiest moet aanpakken. MAG is juridische stappen aan het ondernemen tegen Patrick Janssens, maar het gebeurt idd volgens hun type van 'spel' laten we zeggen, via advocaten etc .. en dat is volgens mij ook de enige manier waarop we ook maar een schijn van kans gaan maken. Petities, protest acties is gewoon belachelijk en dat kan iedereen opzetten, de politiekers zullen op dat moment hun mooiste kant laten zien omdat de media ermee gemoeid is, en valse beloftes maken, maar binnenin zijn ze dik aan het lachen met onze kop.

op regelmatige basis zijn er vergaderingen en dat word hier ook bekend gemaakt als ik me niet vergis. Ik denk dat je zelfs als 'niet-lid' de vergadering mag bijwonen (weet het niet zeker) maar als je voorstellen hebt zullen ze zeker naar je luisteren.

Vergeet niet dat MAG slechts 30€ lidgeld vraagt, en al hun mogelijkheden aanbied om ons te helpen, en als je dan ziet hoeveel quadrijders er effectief lid ven geworden zijn .. echt triestig. Vele zetten een grote mond op, klagen steen en been, maar als puntje bij paaltje komt hoor je er niet van ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 08 jul, 2007 10:59
Locatie: Pulhof

Re: Protestrit Antwerpen 4 oktober '09 - M.A.G.: NIET MEEDOEN!

Bericht door cd_BE »

cfmoto schreef:
DUS volgens u , toegegeven en niets doen .. ofja juist wat papierspel heen en terug wat niets opleverd ! of wat websitjes oprichten waar je alleen QUADpubliek mee aantrekt en niet de doorsnee mens die kan getuigen van kijk die gasten zijn anders , gewoon toelaten en bij geluidshinder beboeten . en dan komen ze af met zever we moeten ze eerst kunnen pakken blablabla .. als ik 180 op de snelweg rijd kunnen ze me ook wel pakken !! en beboeten .. dus correct rijden = toegelaten , roekeloos rijden beboeten , niet meer niet minder !
Mijne beste brave, het gaat hier om politiek en daar zijn nu eenmaal andere regels die je moet volgen om iets te doen.

Het perfecte voorbeeld is de betoging van het hoofddoeken verbod: wat was daar het resultaat. Ze gaan het overal toepassen. Allemaal dankzij een paar heethoofden die dachten dat ze een grote mond moesten openzetten. Als je een politieker zover wil krijgen dat hij toegeeft moet je de bevolking op jou kar of in dit geval quad krijgen. Door domme acties te doen, als een protest rit, ga je de politieker munitie geven om het verbod nationaal te laten doorkomen. En dan ga je je heel dom voelen dat je de 4de mee hebt gereden.

Als je buurman nu tegen je klacht had ingediend omdat je met je quad voor zijn deur rijdt. Dan kan je een protest rit doen om te laten zien dat er ergere dingen zijn dat jij en je quadje. Maar politiek is een heel ander niveau.

We hebben een ludieke actie op poten gezet, maar deze was voor de mensen met een quad kennelijk niet goed. Ze mochten niet rijden dus doen ze niet mee. Het is tijd dat je wakker wordt, het verbod is er. Je MAG niet meer rijden en nu is het aan advocaten en ludieke acties om de mensen en de politiekers te doen inzien dat ze verkeerd bezig zijn.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
Plaats reactie